Dus niet.
De effecten gaan sneller als men had verwacht.
Dus niet.
Ok, voor veel gelovige mensen is het effect er niet, ook ik geloof dat van de universums in het multiversum er misschien ook nog enkele toegankelijk zijn (geloof verzet bergen) waar een andere realiteit geldt. Wat je gelooft is ook een soort van zichzelfvervullende profetie.Tiberius Claudius schreef: ↑03 jul 2022, 17:15Dus niet.
Klopt, de mens is ooit door een nauwe trechter heen gegaan door een klimaatramp veroorzaakt door een stuk ruimtepuin.Tiberius Claudius schreef: ↑03 jul 2022, 17:13Dat is nog maar de vraag.hopper schreef: ↑03 jul 2022, 17:01
De planeet heeft voor hetere vuren gestaan. Lees: heeft aanmerkelijk hogere temperaturen gekend dan in 2022.
Ook is de planeet een ijsbal geweest.
Net zoals de zeespiegel vele rijzingen en dalingen heeft gekend. Het nare is alleen dat de mensheid er nu last van begint te krijgen.
Ten eerste was het een aantal malen kantje boord of het was over geweest met het leven.
Dat het toen de dans ontsprong is geen garantie dat het nu weer gebeurd.
Een WARMING UP kon op Venus en er is geen rede om aan te nemen dat dat niet op aarde kan gebeuren.
Maar dan Bennie Jolink (waar ik op spiritueel gebied niks mee heb). Die gebruikt zijn boerenverstand. Die ziet dat al die rellende boeren het platteland kapot maken. Hij is redelijk.Op Facebook ageert Bennie Jolink tegen de intimiderende acties van extremistische boeren. Hij noemt het niet slim dat boeren zich laten ophitsen “door een oproerkraaiende Brabander, die zelf niet eens boer is. Deze in de Achterhoek wonende populist, die zich leider van Farmers Defence Force (waarom in het Engels?) voelt, is alleen maar uit op rotzooi trappen.”
Ook hekelt de Normaal-zanger “die walgelijke Willem Engel”, de sekteleiders wiens volgelingen zich nu aansluiten bij de boerenprotesten. Volgens Jolink zijn extreme acties en de aanwezigheid van wappies daarbij funest voor het draagvlak van de boeren.
Het is niet voor het eerst dat Jolink zich uitspreekt tegen de extremisten. Zo noemde hij het dom om met een doodskist met de naam van Jesse Klaver erop rond te rijden. Als reactie daarop zochten aanhangers van Farmers Defence Force Jolink begin vorig jaar thuis op. De zanger was niet thuis, maar zijn familie wel.
Dat is de ellende, onder het mom van geloof wordt de realiteit ontkent. Als er dan ook nog eens een vreemd soort esoterische fysische brei overheen wordt gegoten wordt het helemaal erg. Ik wens je veel succes in je andere realiteit. Ik betwijfel alleen of je die gaat bereiken.Leon schreef: ↑03 jul 2022, 17:30Ok, voor veel gelovige mensen is het effect er niet, ook ik geloof dat van de universums in het multiversum er misschien ook nog enkele toegankelijk zijn (geloof verzet bergen) waar een andere realiteit geldt. Wat je gelooft is ook een soort van zichzelfvervullende profetie.Tiberius Claudius schreef: ↑03 jul 2022, 17:15
Dus niet.
Maar het zou weleens kunnen dat we wel richting Venus scenario gaan, bijvoorbeeld omdat we met het opstoken van fossiele brandstoffen een eindeloos reservoir van kooldioxide in de atmosfeer brengen.hopper schreef: ↑03 jul 2022, 17:31Klopt, de mens is ooit door een nauwe trechter heen gegaan door een klimaatramp veroorzaakt door een stuk ruimtepuin.Tiberius Claudius schreef: ↑03 jul 2022, 17:13
Dat is nog maar de vraag.
Ten eerste was het een aantal malen kantje boord of het was over geweest met het leven.
Dat het toen de dans ontsprong is geen garantie dat het nu weer gebeurd.
Een WARMING UP kon op Venus en er is geen rede om aan te nemen dat dat niet op aarde kan gebeuren.
De schattingen zijn dat er indertijd maar enkele duizenden mensen het hebben overleeft.
(Een inslag in Laos of elders in Indo China, naar ik meen)
Dus als je stelt dat we aan het gokken zijn met ons eigen voortbestaan op de planeet dan ben ik het met je eens.
Maar het Venus-scenario is nog niet aan de orde. (Nuancering)
Ik heb tot nu toe niet veel succes gehad om in het door mij gewenste universum te komen. Ik hoop en vrees voor een rechtvaardig lot.Mullog schreef: ↑03 jul 2022, 20:25Dat is de ellende, onder het mom van geloof wordt de realiteit ontkent. Als er dan ook nog eens een vreemd soort esoterische fysische brei overheen wordt gegoten wordt het helemaal erg. Ik wens je veel succes in je andere realiteit. Ik betwijfel alleen of je die gaat bereiken.Leon schreef: ↑03 jul 2022, 17:30
Ok, voor veel gelovige mensen is het effect er niet, ook ik geloof dat van de universums in het multiversum er misschien ook nog enkele toegankelijk zijn (geloof verzet bergen) waar een andere realiteit geldt. Wat je gelooft is ook een soort van zichzelfvervullende profetie.
Troost je met de gedachte dat je er toch bent (als je je eigen filosofie, zoals ik die begrijp, doortrekt)Leon schreef: ↑03 jul 2022, 20:37Ik heb tot nu toe niet veel succes gehad om in het door mij gewenste universum te komen. Ik hoop en vrees voor een rechtvaardig lot.Mullog schreef: ↑03 jul 2022, 20:25
Dat is de ellende, onder het mom van geloof wordt de realiteit ontkent. Als er dan ook nog eens een vreemd soort esoterische fysische brei overheen wordt gegoten wordt het helemaal erg. Ik wens je veel succes in je andere realiteit. Ik betwijfel alleen of je die gaat bereiken.
Het kan inderdaad ook slechter, maar er is ook ruimte voor verbetering.
Waarschijnlijk ben je er al @Leon alleen neem het aan en draal niet langer in de zekerheid van en rechtvaardige lotsbestemming, de meesten treinen vertrekken op tijd.Zo is het ook met een reisje in het universum,neem je noodpakket mee.Leon schreef: ↑03 jul 2022, 20:37Ik heb tot nu toe niet veel succes gehad om in het door mij gewenste universum te komen. Ik hoop en vrees voor een rechtvaardig lot.Mullog schreef: ↑03 jul 2022, 20:25
Dat is de ellende, onder het mom van geloof wordt de realiteit ontkent. Als er dan ook nog eens een vreemd soort esoterische fysische brei overheen wordt gegoten wordt het helemaal erg. Ik wens je veel succes in je andere realiteit. Ik betwijfel alleen of je die gaat bereiken.
Dit is het probleem.
Er is helemaal geen biodiversiteit die is al om zeep geholpen door Den Haag toen de Boeren gedwongen werden om groot te gaan en zeer zeker hun gemengde bedrijven achter zich te laten,ook di zogenaamde biodiversiteit is een smoes om de Boeren te beroven van have en goed.Net als de Oostvaarders Plassen waar mensen wijs wordt gemaakt dat het echte natuur is om je te bescheuren net zo kunstmatig als een mooi aan gelegde snelweg.Maar goed dat de Boeren niet met zich laten doen,andere sectoren gaan volgen,werd een keer tijd.Aldus Leon;Als het de tijd is voor biodiversiteit om te gaan, is het tijd. Ik kan dat niet bepalen.
Dat van die gemengde bedrijven is gewoonweg niet waarSnelheid schreef: ↑04 jul 2022, 09:46Er is helemaal geen biodiversiteit die is al om zeep geholpen door Den Haag toen de Boeren gedwongen werden om groot te gaan en zeer zeker hun gemengde bedrijven achter zich te laten,ook di zogenaamde biodiversiteit is een smoes om de Boeren te beroven van have en goed.Net als de Oostvaarders Plassen waar mensen wijs wordt gemaakt dat het echte natuur is om je te bescheuren net zo kunstmatig als een mooi aan gelegde snelweg.Maar goed dat de Boeren niet met zich laten doen,andere sectoren gaan volgen,werd een keer tijd.Aldus Leon;Als het de tijd is voor biodiversiteit om te gaan, is het tijd. Ik kan dat niet bepalen.
En dat de industriële boeren de biodiversiteit om zeep helpen is gewoon een feit. Het is toch van de zotte dat ze krachtvoer uit het buitenland halen en dan om de stikstof te beperken een urinoir voor koeien ontwikkelen en stalvloeren die de mest netjes gescheiden afvoert (waarbij het dan alleen jammer is dat de mest de gootjes verstopt).hopper schreef: ↑03 jul 2022, 12:19 https://stichtingwarmonderhof.nl/werken ... gd-bedrijf
Gemengde bedrijven zijn helemaal niet verboden. Wie dat beweert ook als in 'schijnt' beweert onwaarheid.
Al die flauwe kul die jij beschrijf verzinnen de Boeren niet maar komt van de regenten Den Haag/Brussel allemaal dwangmaatregelen,nu gaat er weer van uit Brussel iets komen met mest want het is nog niet goed,voor de Boer is de grens bereikt, een beetje mens met een warm hart steunt de BoerenMullog schreef: ↑04 jul 2022, 11:16Dat van die gemengde bedrijven is gewoonweg niet waarSnelheid schreef: ↑04 jul 2022, 09:46
Er is helemaal geen biodiversiteit die is al om zeep geholpen door Den Haag toen de Boeren gedwongen werden om groot te gaan en zeer zeker hun gemengde bedrijven achter zich te laten,ook di zogenaamde biodiversiteit is een smoes om de Boeren te beroven van have en goed.Net als de Oostvaarders Plassen waar mensen wijs wordt gemaakt dat het echte natuur is om je te bescheuren net zo kunstmatig als een mooi aan gelegde snelweg.Maar goed dat de Boeren niet met zich laten doen,andere sectoren gaan volgen,werd een keer tijd.En dat de industriële boeren de biodiversiteit om zeep helpen is gewoon een feit. Het is toch van de zotte dat ze krachtvoer uit het buitenland halen en dan om de stikstof te beperken een urinoir voor koeien ontwikkelen en stalvloeren die de mest netjes gescheiden afvoert (waarbij het dan alleen jammer is dat de mest de gootjes verstopt).hopper schreef: ↑03 jul 2022, 12:19 https://stichtingwarmonderhof.nl/werken ... gd-bedrijf
Gemengde bedrijven zijn helemaal niet verboden. Wie dat beweert ook als in 'schijnt' beweert onwaarheid.
Onwaarheden herhalen maken ze niet waar. Ik heb gisteren al aangetoond wat er onwaar aan is. Ik ga dat niet herhalen.Snelheid schreef: ↑04 jul 2022, 09:46Er is helemaal geen biodiversiteit die is al om zeep geholpen door Den Haag toen de Boeren gedwongen werden om groot te gaan en zeer zeker hun gemengde bedrijven achter zich te laten,ook di zogenaamde biodiversiteit is een smoes om de Boeren te beroven van have en goed.Net als de Oostvaarders Plassen waar mensen wijs wordt gemaakt dat het echte natuur is om je te bescheuren net zo kunstmatig als een mooi aan gelegde snelweg.Maar goed dat de Boeren niet met zich laten doen,andere sectoren gaan volgen,werd een keer tijd.Aldus Leon;Als het de tijd is voor biodiversiteit om te gaan, is het tijd. Ik kan dat niet bepalen.
Wat velen niet weten is dat Den Haag al jaren veel te coulant is voor de boeren. Zij hebben vergunning om méér stikstof aan te brengen dan wenselijk is, mits de waterkwaliteit er niet onder leidt. Maar dat doet het wel.....U mag op uw landbouwgrond 170 kilogram stikstof uit dierlijke mest per hectare per jaar gebruiken. Met een derogatievergunning is dat 230 of 250 kilogram. Het is nog niet bekend of Nederland derogatie heeft in 2022.
Ach je zou hier toch nooit meer komen,met jou in discussie gaan is voorbij door je ongeloofwaardigheid en je niet aan je woord houden.hopper schreef: ↑04 jul 2022, 12:41Onwaarheden herhalen maken ze niet waar. Ik heb gisteren al aangetoond wat er onwaar aan is. Ik ga dat niet herhalen.Snelheid schreef: ↑04 jul 2022, 09:46
Er is helemaal geen biodiversiteit die is al om zeep geholpen door Den Haag toen de Boeren gedwongen werden om groot te gaan en zeer zeker hun gemengde bedrijven achter zich te laten,ook di zogenaamde biodiversiteit is een smoes om de Boeren te beroven van have en goed.Net als de Oostvaarders Plassen waar mensen wijs wordt gemaakt dat het echte natuur is om je te bescheuren net zo kunstmatig als een mooi aan gelegde snelweg.Maar goed dat de Boeren niet met zich laten doen,andere sectoren gaan volgen,werd een keer tijd.
Een echte discussie hen je gewoon hier niet gevoerd.Snelheid schreef: ↑04 jul 2022, 13:45Ach je zou hier toch nooit meer komen,met jou in discussie gaan is voorbij door je ongeloofwaardigheid en je niet aan je woord houden.
O ja het zijn geen onwaarheden alleen jij as links politiek correct figuur wil ze niet horen de Boeren hebben gewoon gelijk.Discussie gesloten.
De boeren die jij zo steunt hebben geen grens. Als hun portemonnee gevuld is kopen ze er gewoon een nieuwe bij zodat ze nog meer geld kunnen verzamelen.Snelheid schreef: ↑04 jul 2022, 11:21Al die flauwe kul die jij beschrijf verzinnen de Boeren niet maar komt van de regenten Den Haag/Brussel allemaal dwangmaatregelen,nu gaat er weer van uit Brussel iets komen met mest want het is nog niet goed,voor de Boer is de grens bereikt, een beetje mens met een warm hart steunt de BoerenMullog schreef: ↑04 jul 2022, 11:16
Dat van die gemengde bedrijven is gewoonweg niet waar
En dat de industriële boeren de biodiversiteit om zeep helpen is gewoon een feit. Het is toch van de zotte dat ze krachtvoer uit het buitenland halen en dan om de stikstof te beperken een urinoir voor koeien ontwikkelen en stalvloeren die de mest netjes gescheiden afvoert (waarbij het dan alleen jammer is dat de mest de gootjes verstopt).
Boeren van mij,waar heb je het over,ik heb geen boeren