Voor hen die hun miserabel zolderkamertje nog wel is af komen en die in staat zijn zich los te weken van dit forum en scherm.....................nog een keer dit jaar aankomende woensdag ........... een zomerse dag voor terras ,strand en andere leuke dingen
Het Algemeen spreekuur is open voor hen die het hier allemaal te veel wordt.........oorlog en zo.
Maar nu eerst heerlijk ontbijten en wij gaan er een top dat van maken.
Koffie op drinken buiten de spreekkamer,want de grote citroenplant in de hoek van de spreekkamer kan niet tegen koffiegeur en gevulde koeken.
Het Algemeen spreekuur is open voor hen die het hier allemaal te veel wordt.........oorlog en zo.
Koffie op drinken buiten de spreekkamer,want de grote citroenplant in de hoek van de spreekkamer kan niet tegen koffiegeur en gevulde koeken.
Dat ziet er lekker uit.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Dat ziet er lekker uit.
Ontbijt is de basis voor heel de de dag, en mag best lekker zijn.
Er bestaat geen enkel onderwerp waarover onderling geen "' strijd "" wordt gevoerd.
Godsdienst, atheïsme, politiek, maaltijden, gezondheid/ vaccinatie, mensenrechten, inkomensverschillen, om maar een paar "' dikken "" te noemen en
dan nog de krachtige verschillen in visie rond de kleinere onderwerpen.
Mullog schreef: 04 nov 2024, 11:08
Kan er eens opgehouden worden met al die lunches, brunches, diners, snacks en andere etenswaren. Weten jullie wat dat doet met mijn gewicht
Speciaal voor jou dan:
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Mullog schreef: 04 nov 2024, 11:08
Kan er eens opgehouden worden met al die lunches, brunches, diners, snacks en andere etenswaren. Weten jullie wat dat doet met mijn gewicht
Speciaal voor jou dan:
Om met mijn kleinzoon te spreken "Ik ben geen konijn!".