Wou je dan beweren dat Klaus Schwab zo,n fijne jongen is,hij wil het zelfde als toen Pol Pot,de man is levensgevaarlijk.of zijn vader een concentratiekamp had is bij mij niet bekend maar het zou me niet verbazen als dat wel zo was,maar dat is weer een andere kwestie voor een draad 2e wereldoorlog.
Oja en terug naar Baudet daar ging het over.
Thierry Baudet en zijn uitspraken.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Thierry Baudet en zijn uitspraken.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik weet niet of onze Klaus een fijne jonge is. Ik vermoed van niet. Mensen met het hoofd boven het maaiveld zijn doorgaans niet zo aardig want dan gaat je hoofd er nogal snel af. Mandela schijnt bepaald geen fijne baas geweest te zijn, om eens iemand te noemen.Snelheid schreef: ↑03 nov 2022, 13:26 Wou je dan beweren dat Klaus Schwab zo,n fijne jongen is,hij wil het zelfde als toen Pol Pot,de man is levensgevaarlijk.of zijn vader een concentratiekamp had is bij mij niet bekend maar het zou me niet verbazen als dat wel zo was,maar dat is weer een andere kwestie voor een draad 2e wereldoorlog.
Maar om hem nou met Pol Pot te vergelijken is weer het uiterste. En dit is precies waar dit onderwerp over gaat. Want de suggestie die jij hiermee doet is precies hetzelfde als wat Baudet met je vriendin deed en ligt in lijn met wat zijn collega deed met beginnen over komende tribunalen.
-
Of er komende tribunalen komen je hoef het niet uit te sluiten ,de mensen zijn tot het uiterste getergd en dat gaat een keer tot ontploffing komen.Mullog schreef: ↑03 nov 2022, 15:52Ik weet niet of onze Klaus een fijne jonge is. Ik vermoed van niet. Mensen met het hoofd boven het maaiveld zijn doorgaans niet zo aardig want dan gaat je hoofd er nogal snel af. Mandela schijnt bepaald geen fijne baas geweest te zijn, om eens iemand te noemen.Snelheid schreef: ↑03 nov 2022, 13:26 Wou je dan beweren dat Klaus Schwab zo,n fijne jongen is,hij wil het zelfde als toen Pol Pot,de man is levensgevaarlijk.of zijn vader een concentratiekamp had is bij mij niet bekend maar het zou me niet verbazen als dat wel zo was,maar dat is weer een andere kwestie voor een draad 2e wereldoorlog.
Maar om hem nou met Pol Pot te vergelijken is weer het uiterste. En dit is precies waar dit onderwerp over gaat. Want de suggestie die jij hiermee doet is precies hetzelfde als wat Baudet met je vriendin deed en ligt in lijn met wat zijn collega deed met beginnen over komende tribunalen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Er zijn inderdaad een paar mensen volledig doorgedraaid. Maar dat is niets nieuwsSnelheid schreef: ↑03 nov 2022, 17:43Of er komende tribunalen komen je hoef het niet uit te sluiten ,de mensen zijn tot het uiterste getergd en dat gaat een keer tot ontploffing komen.Mullog schreef: ↑03 nov 2022, 15:52
Ik weet niet of onze Klaus een fijne jonge is. Ik vermoed van niet. Mensen met het hoofd boven het maaiveld zijn doorgaans niet zo aardig want dan gaat je hoofd er nogal snel af. Mandela schijnt bepaald geen fijne baas geweest te zijn, om eens iemand te noemen.
-
Dat is niet zo'n hele grote club en die zijn zelf nog tot op het bot verdeeld over waar ze getergd over zijn. Het is meer een kwestie van mode. Een tijdje geleden matten over corona en nu plakken we onszelf aan een schilderij vanwege het klimaat. Het gaat alle kanten op.Snelheid schreef: ↑03 nov 2022, 17:43Of er komende tribunalen komen je hoef het niet uit te sluiten ,de mensen zijn tot het uiterste getergd en dat gaat een keer tot ontploffing komen.Mullog schreef: ↑03 nov 2022, 15:52
Ik weet niet of onze Klaus een fijne jonge is. Ik vermoed van niet. Mensen met het hoofd boven het maaiveld zijn doorgaans niet zo aardig want dan gaat je hoofd er nogal snel af. Mandela schijnt bepaald geen fijne baas geweest te zijn, om eens iemand te noemen.
-
Heb het niet over dat soort gekken,maar over de normale hardwerkende man en vrouw.Mullog schreef: ↑03 nov 2022, 18:34Dat is niet zo'n hele grote club en die zijn zelf nog tot op het bot verdeeld over waar ze getergd over zijn. Het is meer een kwestie van mode. Een tijdje geleden matten over corona en nu plakken we onszelf aan een schilderij vanwege het klimaat. Het gaat alle kanten op.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Daar reken ik mijzelf ook toe. Ik zie mij nog niet zo snel de straat op gaan, hoe getergd ik ook ben.Snelheid schreef: ↑03 nov 2022, 19:02Heb het niet over dat soort gekken,maar over de normale hardwerkende man en vrouw.Mullog schreef: ↑03 nov 2022, 18:34
Dat is niet zo'n hele grote club en die zijn zelf nog tot op het bot verdeeld over waar ze getergd over zijn. Het is meer een kwestie van mode. Een tijdje geleden matten over corona en nu plakken we onszelf aan een schilderij vanwege het klimaat. Het gaat alle kanten op.
-
Niet iedereen gaat de straat op maar dat wil niet zeggen dan het niet gist en op termijn als het zo door gaat het gaat ontploffen.
VERITAS VOS LIBERABIT.