Beste gaitema,Gaitema schreef:Nog een toevoeging vanuit mijn eigen ervaring.
die heb ik eerder gedeeld. Ik was in de vol evangelische gemeente met een achterbuurman van me, die me uitnodigde mee te gaan.
Ik dacht gewoon te luisteren naar een prediker uit de VS, maar hij bleek profetische gaven te hebben. Na een oproep aan mensen die de laatste tijd gemerkt hadden dat demonische machten christenen uit elkaar probeerden te trekken of die naar voren wilden komen, werd ik toen ik naar voren was gekomen naar hem toe geroepen. Niet door mijn naam te noemen of me op te halen. Nee hij zei iets als: "er is hier iemand die niet lid is van deze gemeente, maar met iemand is mee gekomen." Ik leek de enige vooraan in de rij te zijn en stapte daarop naar voren. Daarop begon hij me te vertellen wie ik in het verleden was en dat ik absoluut niet ben dan dat ze zou verwachten te zien. Ik ben vrij lang, maar ik ben volgens hem (ik wil niet pochen ) heel liefdevol, maar moest me niet onder laten drukken door mensen. Mijn liefde is niet mijn zwakte, vertelde hij me, maar mijn kracht. Ik zou volgens hem een hele tijd nodig hebben om te herstellen, maar het zou goed met me gaan. Hij zei nog wel wat dingen meer over me, maar dat was de kern. Ik was erg onder de indruk. Hoe kon hij dit allemaal weten? Ik geloof dat God me aansprak, ook eens in een droom:
De droom:
Het begon in diepe duisternis. In de nacht liep ik van huis naar de supermarkt. In die supermarkt kwam ik in de rij voor de kassa te staan waar vele mensen in die rij boos op me werden en me verwijten maakten. Ik voelde me daar in het nauw gedreven, zocht naar woorden, maar kon die niet vinden. Door angst werd ik er in overvallen. Ik begon
wat van me af te duwen om van ze af te komen met de boze opmerkingen over mij, waarop zij buitengewoon woedend werden en kwaad riepen: "word je agressief!!" Toen rende ik van blinde paniek uit de supermarkt dwars door de nacht naar huis terug. Het was vrij koud buiten. Ik ging met mijn rug tegen de muur van de schuur achter mijn huis zitten. Terwijl ik daar met hartkloppingen teruggetrokken was, kwam een agent de oprijlaan bij ons oplopen. Iemand die ook lid is van onze kerk. Hij liep naar me toe en zei: "we weten alles van je. Alles wat je gedaan hebt. Je wordt daarom uit het land gezet. Zelfs je ouders schamen zich voor je en willen je uit huis hebben."
Ik raakte compleet in blinde paniek. Een alles overheersende angst overviel me. Ik schreeuwde het uit dat ik alsjeblieft niet uit het land zou worden gezet.
Vervolgens werd het helemaal licht om me heen. Het was dag. De zon scheen vol op en het was warm. Ik was opeens heel ergens anders. Een schitterend natuurgebied met glooiende heuvels en het bloeide overal, met bossen op de achtergrond. Ik zag er mijn familie in een rij rustig dansend op het veld. In een schuine rij. Mijn moeder voor op. Ze
keken me met een liefdevolle vriendelijke blik aan waarin een soort berusting, vergevingsgezindheid sprak. Het was goed, werd me daarmee doorgegeven. Het is goed zo, het is voorbij.
De warmte van de zon dreef de panische angst uit me weg en ik werd helemaal kalm. Ik zag dat ze heel mooie kleren aan hadden. Witte jurken, alsof het bruiloftskleren waren, met voor op de buik en borstkast een grote vierkante bloemenstructuur erin. Daarin las ik tekens. Niet dat ze met het oog zichtbaar waren, maar toch nam ik die tekens waar. Ik zag in de tekens het beeld voor me van een regisseur die met een film bezig was. Een hele filmploeg hielp hem mee. Ik zag dat dit beeld voorstelde dat God de regisseur is van mijn leven.
Daarmee werd ik wakker.
Voor mij zijn dit wijzen waarin ik God tot me zag spreken en daarin werd ik rood, begon ik te zweten en voelde ik me enorm verlegen worden.
Maar Hij veroordeelde me niet om mijn fouten, maar sprak me bemoedigend liefdevolle woorden.
Geweldig om dit mee te maken en te delen en te lezen!! Ik heb ook dit soort profetieën meegemaakt dus ja ik geloof dit wel. Tip : schrijf het op papier en vergeet dit nooit meer!