Ik begin hier meer dan genoeg van te krijgen. Dat ronddraaien als worst in de juspan doe jij en jouw evo-vriendjes.Tin schreef:Veel wetenschappelijke kennis is ook eigenlijk niet nodig om te zien dat ID niet te bewijzen valt.
Ik wil nou eindelijk eens een inhoudelijke reactie horen.
Ik heb hier bewijzen geformuleerd voor ID.
viewtopic.php?f=9&t=3675&start=258
Ik wil nou echt goed onderbouwd antwoorden horen. Geen zwetsverhalen meer.
– Waarom zijn de Avalon-explosie, de Cambrische explosie, de Ordovicische explosie en meer van dit soort zaken geen bewijs voor ID?
– Waarom is stasis gevolgd door plotselinge verschijning van soorten geen bewijs voor ID?
– Waarom zijn convergenties geen bewijs voor ID?
– Waarom is doelgerichtheid geen bewijs voor ID?
– Waarom is finetuning van het heelal geen bewijs voor ID? Het antropische principe met meer dan honderd ongelooflijk precies gedefinieerde constanten. Nee, niet beginnen over het multiversum, daar is geen bewijs voor.
– Waarom zijn moleculaire machientjes (zoals de biologische klok, ATP-synthase en nog meer) geen bewijs voor ID?
– Waarom zijn die gecompliceerde en nauw luisterende biochemische systemen, zoals bloedstollingssysteem, immuunsysteem, DNA-replicatie, transcriptie en translatie, enz. geen bewijs voor ID?
– Waarom is de DNA-codering en genetische informatie geen bewijs voor ID? Geen dom gezwets over natuurlijke selectie, dat is geen antwoord.
Over biomimicry:
viewtopic.php?f=9&t=3675&start=1795
– Waarom zijn ontwerpen van een hoog technisch gehalte in de natuur, die op grote schaal gekopieerd worden door de mens, geen bewijs voor ID?
Ik wil het niet alleen van Tin horen, maar ook van anderen, zoals bijvoorbeeld Bonjour en Peda.
Wees niet langer de worst in de juspan !