Zolderworm schreef:Misschien kun je je eens afvragen waarom je hier met zoveel mensen ruzie hebt.
Dat hoef ik mij niet af te vragen, dat weet ik wel.
Ik "heb ruzie" met mensen die NIET inhoudelijk reageren, maar kleinerende, onbeschofte en op-de-persoon nonsens gaan lopen verkondigen,
die opmerkingen gaan verdraaien of belachelijk maken, en gaan lopen neuzelen alsof zij wel weten hoe ik denk of wat ik hoor te geloven.
Ik heb zojuist daarvan een uitgebreid voorbeeld gegeven, en dat ging nog maar over 1 topic.
Gelukkig lopen hier wel de nodige mensen rond waarmee je een normaal gesprek kunt hebben,
maar een te groot deel gaat al vrij snel over tot niet-inhoudelijke nonsens.
En een aantal daarvan bemoeit zich met zo ongeveer elk topic dat er is, dus aanvaringen zijn er dan al snel.
Ze vragen niet waarom je iets vindt, maar vullen dat voor je in, en zeggen vervolgens meteen dat het (bijv.) achterlijk is.
En een hele poos later vragen ze dan toch nog maar eens hoe ik het nou eigenlijk bedoelde.
Dat soort geneuzel.
Ik citeerde de volgende opmerkingen:
Maar zodra mensen gaan lopen neuzelen over "je pikt er een paar punten uit, en de rest negeer je", "dat je blind en klakkeloos maar geloofd omdat het toevallig jou zo past", "je zou er gewoon eerlijk over kunnen zijn. Helaas ben je dat niet", "niet in staat je te verdedigen", "pure frustratie", "marrokaan van de lage landen"
Maak mij eens duidelijk: Wat is daar normaal en inhoudelijk aan?