Wilsophie schreef:Ik begrijp precies wat Adinomis bedoelt en misschien kan de TS ingaan op o.a. op mijn post. Als je dat niet wilt doen en ik ben niet welkom, zeg dat dan meteen want dan doe ik verder geen moeite.
Ik weet niet waarom je nu weer zo fel van leer trekt. De TS gaat in op de post die hij op het moment van lezen interessant vindt. Want overigens niet betekent, dat jouw post niet interessant is. Jouw post heeft overigens de potentie om alle aandacht naar zich toe te trekken en dat lijkt me in dit stadium niet zinvol.
Jammer, dat je direct weer de slachtofferrol op je neemt, Wilsophie, door te denken dat je niet welkom zou zijn. Onzin, zou ik zeggen. Recht je rug, schud die negatieve gedachten van je af en richt je op datgene wat er werkelijk toe doet binnen dit forum.
Je opent een topic heel mooi onderwerp, maar gaat zelf nergens inhoudelijk op in. En wellicht komt jouw zienswijze nog aan de orde, maar dat neemt niet weg dat we nu middenin de fase zitten dat het gebruikelijk is om in te gaan op de post die forummers naar beste vermogen en weten posten.
Zoals je kunt zien, heb ik op diverse berichten al gereageerd.
Ik denk dat de TS dat verplicht is aan de geinteresseerden in zijn of haar topic. Een discussie heeft niet als doel om mensen op één lijn te krijgen.
Wat jij als verplichting ziet, vind ik, met alle respect, niet relevant. Wat is volgens jou dan het doel van een discussie? (Ik stel je nu rechtstreeks een vraag, voel je rustig verplicht om er op in te gaan.)
Het is precies zoals Adninomis zegt, geeft zelf wat punten aan zoals je er zelf tegenaan kijkt.
Het staat jullie vrij om je beklag te doen bij de crew. Ik zou zeggen, dat elke moderator heeft zo z'n eigen manier om een sub-forum te leiden.
Ik vind rust en respect veel belangrijker, dan een opnieuw een stroom aan allerlei monologen. Ik zou het op prijs stellen, als óók jij mijn wens respecteert om nu eens echt met elkaar in gesprek te gaan. Zie mijn rol maar als die van de gespreksleider en niet als die van de kartrekker. Het is toch geen kleuterklas hier? Vol met kleuters die zich direct dood vervelen, wanneer de juf even iets anders te doen heeft?