Als iemand consequent negatieve theologie zou beoefenen en doorvoeren zou deze dus eigenlijk gewoon moeten zwijgen.peda schreef: 15 jan 2025, 10:19 Mijn credo is dat datgene dat geformuleerd kan worden = positieve "" theologie "'.
Ook wanneer de "' negatieve theologie "" geformuleerd wordt, zit je eveneens in de positieve theologie.
De "' negatieve theologie "" onttrekt zich aan verwoording, zowel letterlijk, symbolisch, metaforisch of met welk bijvoeglijk naamwoord het ook wordt geprobeerd.
AI speelt zich m.i. af in het domein van de positieve theologie en ik denk dat zulks ook blijvend zal zijn, hoe creatief AI ook moge worden.
AI die Echte Toegang krijgt tot de Bron van de Bovennatuur dat zie ik persoonlijk niet.
Duidelijk zal de naturalist zeggen, immers er existeert geen Bovennatuur.
Ook de theïst zal de these duidelijk ondersteunen, immers de Bovennatuurlijke Geest ontfermt zich niet over AI.
Toch een Grootste Gemene Deler ontdekt.
Spiritualiteit en de visie van AI daarop.
Forumregels
Richtlijnen subforum
> > Lees de richlijnen goed door!
Let op: Het gedeelte Geloof is uitdrukkelijk niet voor forummers die elke vorm van geloof en of spirituele gebieden etc. afwijzen. Grappen maken over geloofstermen en of begrippen die in religie dan wel filosofie gebruikelijk zijn, of ze inhoudsloos verklaren, is verboden.
Moderatie: het moderatieteam
Richtlijnen subforum
> > Lees de richlijnen goed door!
Let op: Het gedeelte Geloof is uitdrukkelijk niet voor forummers die elke vorm van geloof en of spirituele gebieden etc. afwijzen. Grappen maken over geloofstermen en of begrippen die in religie dan wel filosofie gebruikelijk zijn, of ze inhoudsloos verklaren, is verboden.
Moderatie: het moderatieteam
-
- Man/Vrouw: M
Re: Spiritualiteit en de visie van AI daarop.
-
Dat is omdat er in de Bijbel zaken staan welke AI nooit zal begrijpen. Tegenslag en lijden is de snelste weg naar God. Zie ook het boek Job. Wat de vraag opwerpt "is lijden een straf van God?" Nee, dat is geen straf van God, lijden vloeit voort uit de zonde zelf.Robert Frans schreef: 15 jan 2025, 10:26 Eén ding lijkt mij in elk geval wel redelijk zeker: A.I. gaat het leven niet gemakkelijker maken. Dat doet nieuwe technologie eigenlijk nooit. Ze verhogen alleen maar onze verwachtingen en leveren bij elk stuk gemak en elke nieuwe mogelijkheid weer allerlei nieuwe problemen, beperkingen en moeilijkheden. Technologie maakt ons eigenlijk vooral afhankelijk van technologie en de machthebbers daarachter.
Stel je eens de leefwijze uit de jaren vijftig voor met de technologie van nu. Men zou er zeeën aan vrije tijd overhouden, zowel de arbeider als de huisvrouw, en daardoor veel meer tijd hebben voor creativiteit, cultuur, verdieping en sociale contacten. Hoe komt het dan dat we nu nog steeds zo druk en gestresst zijn en zelfs minder goed tegenslagen kunnen verdragen?
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
Bij ChatGPT ben je in gesprek met een bot, voor zover dat nog niet duidelijk was. Hier op geloofsgesprek ben je in gesprek met mensen. Helaas voor jou zijn het echter maar natuurlijke mensen.Tufkah schreef: 15 jan 2025, 10:23 AI is zeker te weten positieve theologie. Het gemak van AI is echter dat je niet zelf meer God hoeft te bedenken , maar dat AI dat voor je doet. Je kunt AI zelfs laten buikspreken voor God. Wat het begrip 'forum' ondermijnt. Ben ik in gesprek met een mens? Of met een bot?
Het is in elk geval duidelijk dat je geen flauw idee hebt wat ChatGPT is en doet. Er spreekt angst uit je misplaatste vooroordelen.
Bron: https://chatgpt.com/Is ChatGPT een god?
Nee, ChatGPT is geen god en heeft geen eigenschappen die verband houden met een godheid. ChatGPT is een kunstmatige intelligentie, ontworpen en gebouwd door mensen om tekst te genereren en te helpen met vragen en gesprekken. Het is een geavanceerd programma dat werkt op basis van complexe algoritmes en enorme hoeveelheden gegevens, maar het blijft een product van technologie en menselijke creatie.
Waarom is ChatGPT geen god?
Geen bewustzijn:
ChatGPT heeft geen bewustzijn, emoties, of intenties. Het begrijpt informatie op een functionele manier, maar ervaart niets.
Beperkte kennis:
Hoewel het een breed scala aan onderwerpen kan behandelen, is ChatGPT beperkt tot informatie tot het moment van zijn laatste update en kan het fouten maken. Het heeft geen alwetendheid.
Geen scheppende kracht:
ChatGPT heeft geen macht over de natuur, mensen of het universum. Het kan alleen binnen de grenzen van zijn programmering functioneren.
Geen transcendentie:
ChatGPT is geen wezen dat boven of buiten de wereld staat. Het bestaat volledig binnen menselijke technologie en kan niet bestaan zonder servers, elektriciteit, en onderhoud.
-
Twee beweringen uit jouw bijdrage:Tufkah schreef: 15 jan 2025, 10:49Dat is omdat er in de Bijbel zaken staan welke AI nooit zal begrijpen. Tegenslag en lijden is de snelste weg naar God. Zie ook het boek Job. Wat de vraag opwerpt "is lijden een straf van God?" Nee, dat is geen straf van God, lijden vloeit voort uit de zonde zelf.Robert Frans schreef: 15 jan 2025, 10:26 Eén ding lijkt mij in elk geval wel redelijk zeker: A.I. gaat het leven niet gemakkelijker maken. Dat doet nieuwe technologie eigenlijk nooit. Ze verhogen alleen maar onze verwachtingen en leveren bij elk stuk gemak en elke nieuwe mogelijkheid weer allerlei nieuwe problemen, beperkingen en moeilijkheden. Technologie maakt ons eigenlijk vooral afhankelijk van technologie en de machthebbers daarachter.
Stel je eens de leefwijze uit de jaren vijftig voor met de technologie van nu. Men zou er zeeën aan vrije tijd overhouden, zowel de arbeider als de huisvrouw, en daardoor veel meer tijd hebben voor creativiteit, cultuur, verdieping en sociale contacten. Hoe komt het dan dat we nu nog steeds zo druk en gestresst zijn en zelfs minder goed tegenslagen kunnen verdragen?
1. Tegenslag en lijden is de snelste weg naar God
2. lijden vloeit voort uit de zonde zelf
Conclusie zou dan zijn: de zonde is de snelste weg naar God.
-
@Yours:
Dank voor dit onderwerp, er gaat een wereld voor me open.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
In mijn optiek klopt dat precies en daarom is er "' gelukkig "" de Openbaring.Bastiaan73 schreef: 15 jan 2025, 10:30Als iemand consequent negatieve theologie zou beoefenen en doorvoeren zou deze dus eigenlijk gewoon moeten zwijgen.peda schreef: 15 jan 2025, 10:19 Mijn credo is dat datgene dat geformuleerd kan worden = positieve "" theologie "'.
Ook wanneer de "' negatieve theologie "" geformuleerd wordt, zit je eveneens in de positieve theologie.
De "' negatieve theologie "" onttrekt zich aan verwoording, zowel letterlijk, symbolisch, metaforisch of met welk bijvoeglijk naamwoord het ook wordt geprobeerd.
AI speelt zich m.i. af in het domein van de positieve theologie en ik denk dat zulks ook blijvend zal zijn, hoe creatief AI ook moge worden.
AI die Echte Toegang krijgt tot de Bron van de Bovennatuur dat zie ik persoonlijk niet.
Duidelijk zal de naturalist zeggen, immers er existeert geen Bovennatuur.
Ook de theïst zal de these duidelijk ondersteunen, immers de Bovennatuurlijke Geest ontfermt zich niet over AI.
Toch een Grootste Gemene Deler ontdekt.
Bij de Openbaring treedt de Bron ( hoe ook in te vullen ) uit de Onkenbaarheid en geeft Zich ( gedeeltelijk ) middels aan de mens te Kennen.
Het terrein van de Goddelijke Zelfbeperking.
Theologie gaat over Geopenbaarde Godkennis. Wat God niet Openbaart, was, is en blijft transcendent en dus Onkenbaar voor de mens.
Wie de pure negatieve theologie volgt, heeft geen Godkennis en doet er beter aan om te zwijgen.
Wie de Openbaring volgt, heeft ( gedeeltelijke ) Godkennis vanuit de Openbaring en die Geopenbaarde Kennis wordt bestudeerd ( positieve theologie ) en over de positieve theologie zijn bibliotheken aan boekwerken verschenen. Rond de positieve theologie kan er volop gessproeken en geschreven worden.
AI heeft geen toegang tot de niet Geopenbaarde Transcendentie en kan daarover in mijn optiek ook niets zinnigs zeggen.
AI kan m.i. wel degelijk meedoen met de theologie en mogelijkerwijze ook komen tot creatieve gedachten, maar die spelen zich dan in mijn optiek af in de "" afdeling positieve theologie "".
-
I.t.t. Tufkah heeft A.I. ook niet die pretentiepeda schreef: 15 jan 2025, 11:45 AI heeft geen toegang tot de niet Geopenbaarde Transcendentie en kan daarover in mijn optiek ook niets zinnigs zeggen.
-
Of AI buiten het stadium van de pretenties zal blijven staan, die zekerheidsuitspraak doe ik niet.Bastiaan73 schreef: 15 jan 2025, 11:51I.t.t. Tufkah heeft A.I. ook niet die pretentiepeda schreef: 15 jan 2025, 11:45 AI heeft geen toegang tot de niet Geopenbaarde Transcendentie en kan daarover in mijn optiek ook niets zinnigs zeggen.
AI zal in mijn optiek zeker nuttige bijdragen gaan leveren in de positieve theologie, de studie van het Geopenbaarde.
Wat niet Geopenbaard is, valt in mijn optiek onder de negatieve theologie en daar verwacht ik van AI geen creatieve resultaten.
-
Apofatische of negatieve theologie gaat hier vanuit: de oneindige God is niet in eindige taal te vatten. Daarom is ook ieder woord wat ik hier schrijf een leugen. Toch hebben mystici een weg gevonden binnen de taal, zodat 'wij' dat kunnen herkennen. AI dwarsboomt min of meer dit proces, want AI kan met alle teksten welke op internet staan aan de haal gaan.
AI is dus per definitie voor mensen die met een zelfbedacht Godsbeeld zitten.
AI is dus per definitie voor mensen die met een zelfbedacht Godsbeeld zitten.
-
Om met Jan van Ruusbroec te spreken: God is een woestijn. Geen AI die daar chocola van kan maken. Het beeld van de woestijn komen we ook weer in de Bijbel tegen, Jezus die werd verleid door Satan in de woestijn.
-
Geheel mee eensRobert Frans schreef: 15 jan 2025, 10:26 Eén ding lijkt mij in elk geval wel redelijk zeker: A.I. gaat het leven niet gemakkelijker maken. Dat doet nieuwe technologie eigenlijk nooit. Ze verhogen alleen maar onze verwachtingen en leveren bij elk stuk gemak en elke nieuwe mogelijkheid weer allerlei nieuwe problemen, beperkingen en moeilijkheden. Technologie maakt ons eigenlijk vooral afhankelijk van technologie en de machthebbers daarachter.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat doe jij toch al?Tufkah schreef: 15 jan 2025, 12:19 AI dwarsboomt min of meer dit proces, want AI kan met alle teksten welke op internet staan aan de haal gaan.
Fijn dat je dit weer even meldt, dan kan men bepaalde conclusies trekken.
-
Hey maar dat is geen negatieve theologie!
Kan een mens dan wel chocola maken van een woestijn? Lijkt me geen lekkere chocola met al dat zand.
-
De primaire vraag in de metafysica is of de Bovennatuurlijke Bron te Kennen is.
Is het antwoord neen, dan is het hoofdstuk snel gesloten; er is Geen Kennis.
Is het antwoord ja dan is er wel Kennis en gaat het hoofdstuk verder.
De vervolgvraag is welke Kennis is er dan wel.
Er zijn meerdere antwoorden mogelijk, waarbij in de abrahamitische godsdiensten gewezen wordt op
de Openbaring zoals het Oude Testament, het Nieuwe Testament, de Koran.
Walsch die naar eigen zeggen met God gesproken heeft, valt dan voor mij onder de moderne "' profeten "'.,
die direkt Openbaring hebben gekregen.
En in het Verre Oosten is er de uit "" intuïtie "" verkregen Wijsheidsliteratuur.
Diegenen die niet empirisch te controleren kennis niet als kennis zien, stappen nu uit het verhaal.
Diegenen die "' intuïtief "" verkregen kennis als Kennis zien, vervolgen het verhaal.
Welke intuïtief verkregen Kennis is nu de juiste Kennis. Deze vraagstelling wordt behandeld in de
"" positieve theologie "" waarbij een eindeloze reeks aan overtuigingen meedoen aan de race naar de schijnwerper.
De 100 % pure negatieve theologie volger doet niet mee in dit Kennis-duel.
Eigenlijk een soort van "" Ietsist "", misschien is er wel "" Iets "" maar ik kan het niet invullen en het gevolg bij het niet kunnen invullen,
is wel het zwijgen er toe doen.
Is het antwoord neen, dan is het hoofdstuk snel gesloten; er is Geen Kennis.
Is het antwoord ja dan is er wel Kennis en gaat het hoofdstuk verder.
De vervolgvraag is welke Kennis is er dan wel.
Er zijn meerdere antwoorden mogelijk, waarbij in de abrahamitische godsdiensten gewezen wordt op
de Openbaring zoals het Oude Testament, het Nieuwe Testament, de Koran.
Walsch die naar eigen zeggen met God gesproken heeft, valt dan voor mij onder de moderne "' profeten "'.,
die direkt Openbaring hebben gekregen.
En in het Verre Oosten is er de uit "" intuïtie "" verkregen Wijsheidsliteratuur.
Diegenen die niet empirisch te controleren kennis niet als kennis zien, stappen nu uit het verhaal.
Diegenen die "' intuïtief "" verkregen kennis als Kennis zien, vervolgen het verhaal.
Welke intuïtief verkregen Kennis is nu de juiste Kennis. Deze vraagstelling wordt behandeld in de
"" positieve theologie "" waarbij een eindeloze reeks aan overtuigingen meedoen aan de race naar de schijnwerper.
De 100 % pure negatieve theologie volger doet niet mee in dit Kennis-duel.
Eigenlijk een soort van "" Ietsist "", misschien is er wel "" Iets "" maar ik kan het niet invullen en het gevolg bij het niet kunnen invullen,
is wel het zwijgen er toe doen.
Laatst gewijzigd door peda op 15 jan 2025, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Man/Vrouw: V
Graag gedaan.Messenger schreef: 15 jan 2025, 11:42 @Yours:
Ik zie dat je een paar onderwerpen hebt geopend, maar heb nog geen tijd gehad om die te lezen, laat staan om te reageren…….
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Alleen al de term "Bovennatuurlijke Bron" is een positief Godsbeeld. En ieder (denk)beeld haalt je juist weg van God.
De natuurlijke mens kent alleen zintuigelijke kennis. Maar dat wil niet zeggen dat geestelijke kennis bovennatuurlijk is. Dat is maar weer een denkbeeld van de natuurlijke mens. Die denkt: "Ik ben hier (natuurlijk) en God is daar (bovennatuurlijk).
Taal brengt de mens weg van God, omdat taal uit zijn aard dualistisch is.
Verder is er geen Kennis-duel. Zoals de Bijbel al aangeeft: Kennis wordt de mens geschonken door God. En zolang God dat niet doet omdat men in de Godsbeelden zit, tja....dan rest er niks anders dan gekissebis, al dan niet met behulp van AI.
De natuurlijke mens kent alleen zintuigelijke kennis. Maar dat wil niet zeggen dat geestelijke kennis bovennatuurlijk is. Dat is maar weer een denkbeeld van de natuurlijke mens. Die denkt: "Ik ben hier (natuurlijk) en God is daar (bovennatuurlijk).
Taal brengt de mens weg van God, omdat taal uit zijn aard dualistisch is.
Verder is er geen Kennis-duel. Zoals de Bijbel al aangeeft: Kennis wordt de mens geschonken door God. En zolang God dat niet doet omdat men in de Godsbeelden zit, tja....dan rest er niks anders dan gekissebis, al dan niet met behulp van AI.
-
Volgens Walsch is God meer een oceaan waar alles en iedereen deel van is. Je kan er in liefde verzuipen omdat God pure liefde is.Tufkah schreef: 15 jan 2025, 12:21 Om met Jan van Ruusbroec te spreken: God is een woestijn. Geen AI die daar chocola van kan maken. Het beeld van de woestijn komen we ook weer in de Bijbel tegen, Jezus die werd verleid door Satan in de woestijn.
In een woestijn word je eerder levend begraven.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Waarom gebruik je dan zo vaak en zo veel taal?Tufkah schreef: 15 jan 2025, 12:41 Taal brengt de mens weg van God, omdat taal uit zijn aard dualistisch is.
-
Kan AI een ontvangststation van "' signalen "' van de Bron ( hoe ook in te vullen ) worden, net zoals de Bron "' signalen ""
uitstuurt naar (mogelijk) bepaalde mensen.
Ik ken de toekomst niet en ik kan ook niet spreken namens de Bron, maar het past m.i. niet binnen de metafysica waar de Bron
een "' eigen "" contact, in welke vorm dan ook, zoekt met de "" ziel "' van de mens en niet met de ""moleculaire stof "" van de mens.
AI zie ik als een 100 % stoffelijke vorm van bewustzijn en niet als een "" pseudo-ziel"' ook al zouden de AI-eigenschappen die van de mens in de toekomst verre overtreffen.
uitstuurt naar (mogelijk) bepaalde mensen.
Ik ken de toekomst niet en ik kan ook niet spreken namens de Bron, maar het past m.i. niet binnen de metafysica waar de Bron
een "' eigen "" contact, in welke vorm dan ook, zoekt met de "" ziel "' van de mens en niet met de ""moleculaire stof "" van de mens.
AI zie ik als een 100 % stoffelijke vorm van bewustzijn en niet als een "" pseudo-ziel"' ook al zouden de AI-eigenschappen die van de mens in de toekomst verre overtreffen.
-
Klopt, daarom is Walsch ook een kletskous. God is een woestijn waarin je levend begraven wordt. God is een afgrond waarin je zelf verdwijnt.Messenger schreef: 15 jan 2025, 12:45Volgens Walsch is God meer een oceaan waar alles en iedereen deel van is. Je kan er in liefde verzuipen omdat God pure liefde is.Tufkah schreef: 15 jan 2025, 12:21 Om met Jan van Ruusbroec te spreken: God is een woestijn. Geen AI die daar chocola van kan maken. Het beeld van de woestijn komen we ook weer in de Bijbel tegen, Jezus die werd verleid door Satan in de woestijn.
https://www.kuleuven.be/thomas/page/vas ... -woestijn/
Verder ben ik er wel bekend mee waar Walsch zijn kletspraatjes vandaan heeft, in de new age beweging is "Bewustzijn" een toverwoord. Niks geen gesprekken met God. Jezus heeft reeds alles medegedeeld wat er toe doet.Veertig dagen verblijft Jezus in de woestijn. In de Bijbel is dit een belangrijke plaats waar God spreekt tot het hart van mensen. Tijdens deze veertig dagen wordt Jezus getest en op de proef gesteld. Maar langzaam leert Jezus wat belangrijk is voor hem. In de woestijn is Jezus op zoek naar wat hij met zijn leven zal doen, en hij beseft dat God daar een plaats in heeft. Hij wil God dienen door mensen te helpen goed te zijn voor elkaar en zo dichter bij God te komen. God houdt van hem en zal altijd bij hem zijn.
-
Oh jee wat ben je weer gepikeerd...Tufkah schreef: 15 jan 2025, 13:21Klopt, daarom is Walsch ook een kletskous. God is een woestijn waarin je levend begraven wordt. God is een afgrond waarin je zelf verdwijnt.Messenger schreef: 15 jan 2025, 12:45
Volgens Walsch is God meer een oceaan waar alles en iedereen deel van is. Je kan er in liefde verzuipen omdat God pure liefde is.
Verder ben ik er wel bekend mee waar Walsch zijn kletspraatjes vandaan heeft, in de new age beweging is "Bewustzijn" een toverwoord. Niks geen gesprekken met God. Jezus heeft reeds alles medegedeeld wat er toe doet.Veertig dagen verblijft Jezus in de woestijn. In de Bijbel is dit een belangrijke plaats waar God spreekt tot het hart van mensen. Tijdens deze veertig dagen wordt Jezus getest en op de proef gesteld. Maar langzaam leert Jezus wat belangrijk is voor hem. In de woestijn is Jezus op zoek naar wat hij met zijn leven zal doen, en hij beseft dat God daar een plaats in heeft. Hij wil God dienen door mensen te helpen goed te zijn voor elkaar en zo dichter bij God te komen. God houdt van hem en zal altijd bij hem zijn.
-
Waar maak je dat uit op?Messenger schreef: 15 jan 2025, 13:29Oh jee wat ben je weer gepikeerd...Tufkah schreef: 15 jan 2025, 13:21
Klopt, daarom is Walsch ook een kletskous. God is een woestijn waarin je levend begraven wordt. God is een afgrond waarin je zelf verdwijnt.
Verder ben ik er wel bekend mee waar Walsch zijn kletspraatjes vandaan heeft, in de new age beweging is "Bewustzijn" een toverwoord. Niks geen gesprekken met God. Jezus heeft reeds alles medegedeeld wat er toe doet.
-
U bent gestopt met de negatieve theologie?Tufkah schreef: 15 jan 2025, 13:21 God is een woestijn waarin je levend begraven wordt. God is een afgrond waarin je zelf verdwijnt.
-
- Man/Vrouw: V
Dag Petra,Petra schreef: 15 jan 2025, 07:21Yours schreef: 14 jan 2025, 14:57 AI is niet meer weg te denken uit de huidige maatschappij. En blijkt ook over spirituele onderwerpen bepaalde visies gevormd te hebben.
Om maar bij het begin te beginnen was de eerste vraag aan ChatGPT:
‘Waar staan Adam en Eva in spirituele zin voor?”
Het antwoord luidde:
"In Eden leefden Adam en Eva in een toestand van onschuld, vergelijkbaar met een kindertijd:
Het eten van de vrucht kan worden gezien als het moment waarop ze de kinderlijke onschuld achter zich lieten en de complexe wereld van morele verantwoordelijkheid betraden.
Dit sluit aan bij het natuurlijke proces waarin kinderen volwassen worden en leren omgaan met de realiteiten van het leven.
Vanuit dit perspectief was hun keuze niet alleen een overtreding, maar ook een overgang naar volwassenheid en een dieper bewustzijn van hun rol in de schepping."
Ik begrijp dat dit het resultaat is van al jaren ‘spelen met ChatGPT’. (‘Jouw’ antwoord kwam me al enigszins bekend voor. Of vergis ik me?)
Mag ik vragen hoelang je dat al doet: werken met ChatGPT?
En wat zijn je ervaringen verder?
Laatst gewijzigd door Yours op 15 jan 2025, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Ik ben wel benieuwd hoe de moderatie hierop gaat inhaken met regelgeving. Het kan niet zo zijn dat een computer gaat antwoorden op een forum.Yours schreef: 15 jan 2025, 19:57Dag Petra,Petra schreef: 15 jan 2025, 07:21
"In Eden leefden Adam en Eva in een toestand van onschuld, vergelijkbaar met een kindertijd:
Het eten van de vrucht kan worden gezien als het moment waarop ze de kinderlijke onschuld achter zich lieten en de complexe wereld van morele verantwoordelijkheid betraden.
Dit sluit aan bij het natuurlijke proces waarin kinderen volwassen worden en leren omgaan met de realiteiten van het leven.
Vanuit dit perspectief was hun keuze niet alleen een overtreding, maar ook een overgang naar volwassenheid en een dieper bewustzijn van hun rol in de schepping."
Ik begrijp dat dit het resultaat is van al jaren ‘spelen met ChatGPT’. (‘Jouw’ antwoord kwam me al enigszins bekend voor. Of vergis ik me?
Mag ik vragen hoelang je dat al doet: werken met ChatGPT?
En wat zijn je ervaringen verder?
Ik heb nog nooit wat gedaan met chatgpt maar ik zie het als een grote stap voor de mens.
In de verkeerde richting.
Het einde komt snel dichterbij.