Nee, ik ben open en transparant geweest. Ik heb mijn inzichten van de bijbel, bijna dood ervaringen, profetieën die ik gekregen of ontvangen heb van anderen, Jacob Lorber en Bertha Dudde.Messenger schreef: 29 nov 2020, 13:13Jij zal op jouw beurt moeten accepteren dat ik kritiek geef op stellingen die volgens mij niet juist zijn.Gaitema schreef: 29 nov 2020, 12:34Jij zal moeten leren accepteren dat je niet altijd gelijk krijgt in jouw leven. Ik geloof niet wat jij zegt wat ik geloof en ik geloof ook niet precies zoals jij geloofd. Beide niet. God is rechtvaardig.Messenger schreef: 29 nov 2020, 11:32 Ik voorspelde al dat je de overeenkomst met mijn spiritualiteit weer zou omzetten in een verschil.
Toch weer geloven in een god die oordeelt en straft en dus voorwaardelijk lief heeft en de mens geen vrije maar beperkte wil geeft. Terug bij af dus.
Hij bedekt niet alles met de mantel der liefde. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Omgekeerd kun jij kritiek geven op die van mij.
Toen jij het een aantal dagen geleden met mij eens was accepteerde ik je terugkrabbelen al dat je nog geen week later zou doen.
Ik snap dat een evangelist moeite heeft om open te staan voor inzichten die hij zelf niet 'verkoopt'.
In de bijbel staat dat er geen veroordeling is voor wie in Christus Jezus zijn en dat wie nog langer angst kent de echte liefde niet kent, want angst houdt altijd verband met straf. Ook zegt de bijbel dat het oordeel van God blijft rusten op hen die niet in Christus Jezus zijn. Daarbij vindt ik de woorden van Jezus rechtvaardig.
Ik ken dan ook geen angst voor Gods oordeel doordat ik in Hem leef, maar leer wel van het vuur waar in door moet in dit leven. Ik laat me onderwijzen door Jezus en de apostelen in het rechtvaardigen van mijn levensstijl.
Wat ik toen jou zei klopt. Ze gelden voor wie in Christus Jezus zijn en de mensen veroorzaken hun eigen ellende en nooit heb ik beweerd dat dit na dit leven plots stopt.
Van draaikonterij kan je mij niet beschuldigen.