Algemeen spreekuur.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Algemeen spreekuur.
Kunnen jullie niet beter met z'n tweeën een 'Tiberius en Snelheid vreetuur' oprichten? En dat dan bijvoorbeeld via pm met elkaar delen? Met die seniele plaatjes doen jullie namelijk verder niemand een plezier.
-
Naar mijn idee krijgt een geïnteresseerde bezoeker die dit forum voor het eerst bezoekt een verkeerde indruk. Kookforum of kinderspeeltuin.Bastiaan73 schreef: 23 mar 2025, 19:05 Kunnen jullie niet beter met z'n tweeën een 'Tiberius en Snelheid vreetuur' oprichten? En dat dan bijvoorbeeld via pm met elkaar delen? Met die seniele plaatjes doen jullie namelijk verder niemand een plezier.
Ik ben het ook zat telkens door veel geplaatste en herhaalde foto's van vreten en drinken door te scrollen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Voor mij precies de reden dat ik het topic Peda's Spreekuur "' schoon " wil houden van niet bij het topic passende inbreng.
Ik beargumenteer mijn normstelling aldaar en vraag ook regelmatig aan de moderatie of deze mijn normering accepteren.
Voor mij is de moderatie de scheidsrechter en niet zelfbenoemde "' moderatoren "" die een heel andere bedoeling
met de forum toekomst kunnen hebben als uit de geldende forum-doeltellingen tot op heden blijkt.
Ik beargumenteer mijn normstelling aldaar en vraag ook regelmatig aan de moderatie of deze mijn normering accepteren.
Voor mij is de moderatie de scheidsrechter en niet zelfbenoemde "' moderatoren "" die een heel andere bedoeling
met de forum toekomst kunnen hebben als uit de geldende forum-doeltellingen tot op heden blijkt.
-
Daarom is het handig dat dit spreekuur er is, net wat Peda schrijft. Dit spreekuur voor Snelheid zijn plaatjes en Peda's spreekuur voor de serieuze overdenkingen. Verder krijgt dit forum in algemene zin steeds meer speeltuin-trekken. Gelovigen zijn er bijna niet meer.Messenger schreef: 24 mar 2025, 08:08Naar mijn idee krijgt een geïnteresseerde bezoeker die dit forum voor het eerst bezoekt een verkeerde indruk. Kookforum of kinderspeeltuin.Bastiaan73 schreef: 23 mar 2025, 19:05 Kunnen jullie niet beter met z'n tweeën een 'Tiberius en Snelheid vreetuur' oprichten? En dat dan bijvoorbeeld via pm met elkaar delen? Met die seniele plaatjes doen jullie namelijk verder niemand een plezier.
Ik ben het ook zat telkens door veel geplaatste en herhaalde foto's van vreten en drinken door te scrollen.
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
- Man/Vrouw: V
Mijn vraag is waarom het voedsel steeds zo gigantisch groot afgebeeld moet/kan worden: een kleine afbeelding voldoet ook en kan naar wens op de eigen computer ingezoomd worden. Daarnaast is dit geen culinair, maar een geloofsforum: er zijn genoeg fora waar wat dat betreft het hart opgehaald kan worden.
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Ik mis wat mogelijkheden op dit forum.Yours schreef: 24 mar 2025, 10:25 Mijn vraag is waarom het voedsel steeds zo gigantisch groot afgebeeld moet/kan worden: een kleine afbeelding voldoet ook en kan naar wens op de eigen computer ingezoomd worden. Daarnaast is dit geen culinair, maar een geloofsforum: er zijn genoeg fora waar wat dat betreft het hart opgehaald kan worden.
1. Centreren.
2. De grote aanpassen van het plaatje.
Misschien dat ze er wel zijn, maar ik weet niet hoe te gebruiken.
PS.
Dit is maar een smal forum, dan pakt een plaatje al snel de volle breedte.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij kan de forumleiding wat met die instellingen. Maar dat is meer een kwestie voor Dingo. Misschien kan de mogelijkheid van plaatjes wel helemaal uitgeschakeld?Yours schreef: 24 mar 2025, 10:25 Mijn vraag is waarom het voedsel steeds zo gigantisch groot afgebeeld moet/kan worden: een kleine afbeelding voldoet ook en kan naar wens op de eigen computer ingezoomd worden. Daarnaast is dit geen culinair, maar een geloofsforum: er zijn genoeg fora waar wat dat betreft het hart opgehaald kan worden.
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
Nu nog een spreekuur Tufkah's monologen waar jij je dagelijkse ei kwijt kunt over jouw geestelijke ik zonder dat anderen zich aan je gewauwel ergeren of al je geschrijf telkens moeten skippen. Daarnaast kun je het net als Peda stoeptegelvrij houden zodat je daarover niet meer hoef te klagen. Dus zowel voor de anderen als voor jou een win-win oplossing. Goed voorstel?Tufkah schreef: 24 mar 2025, 10:18
Daarom is het handig dat dit spreekuur er is, net wat Peda schrijft. Dit spreekuur voor Snelheid zijn plaatjes en Peda's spreekuur voor de serieuze overdenkingen..........
Verder alleen toevoegingen met "spreekuur" in overleg mer de moderatie om het exclusieve karakter ervan te behouden.
Laatst gewijzigd door J-W op 24 mar 2025, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@Tufkah zijn eigen Spreekuur waarom niet, ook Tufkah mag zijn inbreng hebben;ben tegen uitsluiting van wie dan ook.J-W schreef: 24 mar 2025, 13:16Nu nog een spreekuur Tufkah's monologen waar jij je dagelijkse ei kwijt kunt over jouw geestelijke ik zonder dat anderen zich aan je gewauwel ergeren of al je geschrijf telkens moeten skippen. Daarnaast kun je het net als Peda stoeptegelvrij houden zodat je daarover niet meer hoef te klagen. Dus zowel voor de anderen als voor jou een win-win oplossing. Goed voorstel?Tufkah schreef: 24 mar 2025, 10:18
Daarom is het handig dat dit spreekuur er is, net wat Peda schrijft. Dit spreekuur voor Snelheid zijn plaatjes en Peda's spreekuur voor de serieuze overdenkingen..........
Eens met een forumlid of niet dan kan men in discussie gaan,mag hard gevoerd worden op de inhoud,maar wel blijf de mens zien in elkaar en dat is hier heel moeilijk,er is niet voor niets een Stoeptegel spreekuur.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid schreef: 24 mar 2025, 13:46@Tufkah zijn eigen Spreekuur waarom niet, ook Tufkah mag zijn inbreng hebben;ben tegen uitsluiting van wie dan ook.J-W schreef: 24 mar 2025, 13:16
Nu nog een spreekuur Tufkah's monologen waar jij je dagelijkse ei kwijt kunt over jouw geestelijke ik zonder dat anderen zich aan je gewauwel ergeren of al je geschrijf telkens moeten skippen. Daarnaast kun je het net als Peda stoeptegelvrij houden zodat je daarover niet meer hoef te klagen. Dus zowel voor de anderen als voor jou een win-win oplossing. Goed voorstel?
Eens met een forumlid of niet dan kan men in discussie gaan,mag hard gevoerd worden op de inhoud,maar wel blijf de mens zien in elkaar en dat is hier heel moeilijk,er is niet voor niets een Stoeptegel spreekuur.
Een eigen spreekuur houdt niet in dat diegene dan niet in andere topics zou mogen reageren, dat doen Alpha en Peda ook. Alleen een eigen topic voor zijn monologen waar niemand op reageert zou dit forum een stuk overzichtelijker maken.
-
Geheel mee eens.J-W schreef: 24 mar 2025, 13:54Snelheid schreef: 24 mar 2025, 13:46
@Tufkah zijn eigen Spreekuur waarom niet, ook Tufkah mag zijn inbreng hebben;ben tegen uitsluiting van wie dan ook.
Een eigen spreekuur houdt niet in dat diegene dan niet in andere topics zou mogen reageren, dat doen Alpha en Peda ook. Alleen een eigen topic voor zijn monologen waar niemand op reageert zou dit forum een stuk overzichtelijker maken.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
- Site Admin
[modbreak dingo] Ik heb een heel stel berichten verwijderd en zoals nu als mededeling staat mogen afbeeldingen van voedsel alleen nog in Eet en drink caffe ,Bij Gerrit In de Ballentent. geplaatst worden. Verder is het als je op dit forum actief wil blijven, niet verstandig om je als forumtroll te gedragen en er ook nog trots op te zijn.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Hier kan ik best wel mee leven.dingo schreef: 24 mar 2025, 19:36 [modbreak dingo] Ik heb een heel stel berichten verwijderd en zoals nu als mededeling staat mogen afbeeldingen van voedsel alleen nog in Eet en drink caffe ,Bij Gerrit In de Ballentent. geplaatst worden. Verder is het als je op dit forum actief wil blijven, niet verstandig om je als forumtroll te gedragen en er ook nog trots op te zijn.
Ik zag dat je wat verplaatst hebt daardoor is mijn openingsverhaal wat verderop terecht gekomen.
Nou ja men kan niet alles hebben.
-
Inderdaad je kan niet alles hebben,maar gelukkig is dit het echte leven niet.
Maar bij de nieuwe draad===Eet en drink caffe bij Gerrit in de Ballentent=== is een goede zet dat deze draad mag uit groeien tot een goede bespreking van maaltijden,gezond eten en lekker eten en bespreking van goede wijnen enz enz enz.
Tja dan moet je ook nog is mensen hebben die levensgenieter zijn op dit forum op een hand te tellen,maar goed wat niet is kan nog komen.Moed houden maar
Maar bij de nieuwe draad===Eet en drink caffe bij Gerrit in de Ballentent=== is een goede zet dat deze draad mag uit groeien tot een goede bespreking van maaltijden,gezond eten en lekker eten en bespreking van goede wijnen enz enz enz.
Tja dan moet je ook nog is mensen hebben die levensgenieter zijn op dit forum op een hand te tellen,maar goed wat niet is kan nog komen.Moed houden maar

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mooie bericht van het Natuur front................... de Das is weer een totaal algemeen dier
geworden in Nederland.

geworden in Nederland.

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
- Man/Vrouw: V
De beschermde dassen leveren een steeds groter probleem op langs het spoor. En daarmee dus voor ProRail, de treinmaatschappijen en de treinpassagiers.
‘‘ProRail ontdekt op honderden plekken dassensporen langs de rails’’
https://nos.nl/l/2561022
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Als de veiligheid van treinreizen en treinpassagiers wordt bedreigd door de dassen lijkt de oplossing voor de hand te liggen.Yours schreef: 25 mar 2025, 09:40 De beschermde dassen leveren een steeds groter probleem op langs het spoor. En daarmee dus voor ProRail, de treinmaatschappijen en de treinpassagiers.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
De dassen zullen stellen:Yours schreef: 25 mar 2025, 09:40 De beschermde dassen leveren een steeds groter probleem op langs het spoor. En daarmee dus voor ProRail, de treinmaatschappijen en de treinpassagiers.
"Al die rails wordt een steeds groter probleem!!!"
-
Aldus TC;De dassen zullen stellen:
"Al die rails wordt een steeds groter probleem!!!"
Inderdaad prorail moet geen spoor aanleggen over en door dassen burchten.
Prorail is het probleem niet de Dassen.
VERITAS VOS LIBERABIT.