Gerard is niet meer.
Ik heb in het verleden dit forum overgedragen aan hem, hij was toen al ziek maar zag het wél zitten om dit levenswerk op te pakken.
Laten we als "users" hier in dankbaarheid zijn inzet (en mensen, die was verdraaid groot!!!) gedenken.
Gerard was de man die écht inter-religieus kon denken en daarmee dit forum voort kon zetten.
Er zijn het en der vragen over de toekomst van het forum, ik heb bij iemand die vanaf dag 1 betrokken is aangegeven dat ik bereid ben om voor in ieder geval een jaar de kosten van dit forum te dragen zonder dat ik daarbij invloed op vorm en inhoud wil hebben.
Het forum ontstond in mijn brein (terwijl ik op de IC lag overigens, je moet toch wat met je tijd daar

) en Gerard heeft het uit kunnen bouwen. Opheffen is voor mij géén optie omdat met opheffen we het werk van Gerard teniet doen.
Ik wens de nabestaanden de zegen van de Ene toe om de laatste stappen te zetten rond dit overlijden.
Ik wens de gebruikers van dit forum toe dat de Ene zich over hen mag ontfermen als er verdriet is, dat het Licht van de Ene mag schijnen als er vreugdevolle herinneringen zijn en dat de kracht van de Ene er mag zijn als er verdriet is.