Nee ze lijkt me een vrouw zonder empathie.
STELLING; Minister Faber laat zich niet gek maken door de 2e kamer pluche zitters.
-
- Man/Vrouw: M
Re: STELLING; Minister Faber laat zich niet gek maken door de 2e kamer pluche zitters.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Re: STELLING; Minister Faber laat zich niet gek maken door de 2e kamer pluche zitters.
[modbreak dingo] Plaatje verwijderd.. Je was net als Snelheid al een keer gewaarschuwd om elkaar met rust te laten. Bij deze je tweede waarschuwing.
Laatst gewijzigd door Bastiaan73 op 30 mar 2025, 23:40, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Het is een harde tante dat kan wel kloppen, maar de politiek is een hard vak,dus liever zo dan de zogenaamde linkse figuren die zogenaamd empathie hebben,maar zelf in de beste wijken wonen en zich hoog verheven voelen terwijl dat het gajes is met een wit boord om en nog nooit echt gewerkt hebben .Dan toch maar Faber recht voor zijn raap wel zo eerlijk.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Niet ieder mens heeft een geweten, anders zouden er geen gewetenloze mensen bestaan. Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent. En als je een mens niet eens zo'n dom lintje gunt....
Zelf zou ik zo'n lintje niet eens willen, flikker toch op met stomme gedoe.
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
-
- Site Admin
[modbreak dingo] Bericht verwijderd en Bastiaan73 gebanned voor twee weken.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Het begint op te vallen hoe vaak jij als geestelijk mens het over jezelf, je ik hebt terwijl je als je het over je geloof hebt jouw natuurlijke ik niet meer zou bestaan. Beetje tegenstrijdig, soort dubbelleven? Te moeilijk om je hier 24/7 als geestelijk mens voor te doen?Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25
..........Zelf zou ik zo'n lintje niet eens willen, flikker toch op met stomme gedoe.
Overigens is het bekend dat mensen die graag een lintje zouden ontvangen ongevraagd iedereen vertellen er geen te willen.......Mensen die een lintje niet boeit zwijgen er over, een leuke maar verder onbelangrijke traditie en betrekken het zeker niet op zich zelf of wetende dat zij zich niet op een bijzondere wijze voor de samenleving hebben ingezet,
-
Lintje moet weer terug naar de koning als je overlijdt. Het kan niet worden geërfd.J-W schreef: 31 mar 2025, 08:08Het begint op te vallen hoe vaak jij als geestelijk mens het over jezelf, je ik hebt terwijl je als je het over je geloof hebt jouw natuurlijke ik niet meer zou bestaan. Beetje tegenstrijdig, soort dubbelleven? Te moeilijk om je hier 24/7 als geestelijk mens voor te doen?Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25
..........Zelf zou ik zo'n lintje niet eens willen, flikker toch op met stomme gedoe.
Overigens is het bekend dat mensen die graag een lintje zouden ontvangen ongevraagd iedereen vertellen er geen te willen.......Mensen die een lintje niet boeit zwijgen er over, een leuke maar verder onbelangrijke traditie en betrekken het zeker niet op zich zelf of wetende dat zij zich niet op een bijzondere wijze voor de samenleving hebben ingezet,
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Spijker weer op zijn kopJ-W schreef: 31 mar 2025, 08:08Het begint op te vallen hoe vaak jij als geestelijk mens het over jezelf, je ik hebt terwijl je als je het over je geloof hebt jouw natuurlijke ik niet meer zou bestaan. Beetje tegenstrijdig, soort dubbelleven? Te moeilijk om je hier 24/7 als geestelijk mens voor te doen?Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25

Tja een ieder moet dat zelf weten of men dat lintje in ontvangst wil nemen of niet;heb voor bijde standpunten respect,daar we toch al in een grauwe samenleving leven,geeft wel wat kleur aan het dagelijks bestaan.
En Faber doet dat ook op haar manier

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Een wederomgeborene wil geen lintje en hecht geen enkel belang aan wat dat mens Faber uitspookt.Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25 Niet ieder mens heeft een geweten, anders zouden er geen gewetenloze mensen bestaan. Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent. En als je een mens niet eens zo'n dom lintje gunt....
-
Ik ben nogal ver van de Vader, zo ver als ik kan en dan nog een metertje verder als het kan. Mijn ego is groot genoeg om te weten dat er met mijn geweten niks mis is. Ik denk zelf dat hoe verder van de Vader hoe beter je geweten. Dan moet je namelijk aan jezelf verantwoording afleggen en niet aan iemand die pas gaat oordelen als het klaar is.Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25 Niet ieder mens heeft een geweten, anders zouden er geen gewetenloze mensen bestaan. Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent. En als je een mens niet eens zo'n dom lintje gunt....
-
Ook jij zal eens voor de rechter stoel staan tja en dan.................Mullog schreef: 31 mar 2025, 13:03Ik ben nogal ver van de Vader, zo ver als ik kan en dan nog een metertje verder als het kan. Mijn ego is groot genoeg om te weten dat er met mijn geweten niks mis is. Ik denk zelf dat hoe verder van de Vader hoe beter je geweten. Dan moet je namelijk aan jezelf verantwoording afleggen en niet aan iemand die pas gaat oordelen als het klaar is.Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25 Niet ieder mens heeft een geweten, anders zouden er geen gewetenloze mensen bestaan. Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent. En als je een mens niet eens zo'n dom lintje gunt....
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
De liefde van de Vader heeft bij Tufkah niets met een rechterstoel te maken, de liefde van de Vader is bij hem slecht een ingebeeld gevoel van warmte waar hij zich prettig bij voelt. Het heeft bij hem dan ook niets met komend Pasen te maken, een liefhebbend Vader in de hemel die zijn Zoon uit de dood opwekt voor de mensheid.Snelheid schreef: 31 mar 2025, 13:05Ook jij zal eens voor de rechter stoel staan tja en dan.................Mullog schreef: 31 mar 2025, 13:03
Ik ben nogal ver van de Vader, zo ver als ik kan en dan nog een metertje verder als het kan. Mijn ego is groot genoeg om te weten dat er met mijn geweten niks mis is. Ik denk zelf dat hoe verder van de Vader hoe beter je geweten. Dan moet je namelijk aan jezelf verantwoording afleggen en niet aan iemand die pas gaat oordelen als het klaar is.
Een ander voelt zich prettig bij andere gevoelens. Daarom niet bepaald een christelijke uitspraak van Tufkah mensen die niets met de "liefde van de Vader" op zijn manier hebben voor gewetenloze mensen uit te maken. Het bekende oordelen van anderen waar hij als geestelijk mens zo ver vanaf zegt te staan, allemaal gehuichel.
Laatst gewijzigd door J-W op 31 mar 2025, 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Man/Vrouw: V
Zolang je aan jezelf verantwoording aflegt en je geweten blijft voeden met wat er ten goede van te leren valt, ben je op de goede weg.Mullog schreef: 31 mar 2025, 13:03Ik ben nogal ver van de Vader, zo ver als ik kan en dan nog een metertje verder als het kan. Mijn ego is groot genoeg om te weten dat er met mijn geweten niks mis is. Ik denk zelf dat hoe verder van de Vader hoe beter je geweten. Dan moet je namelijk aan jezelf verantwoording afleggen en niet aan iemand die pas gaat oordelen als het klaar is.Tufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25 Niet ieder mens heeft een geweten, anders zouden er geen gewetenloze mensen bestaan. Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent. En als je een mens niet eens zo'n dom lintje gunt....
Reïncarnatie is de verbindende factor binnen het bewustzijnsproces van de mens
-
Wat zal jij dan een goed geweten hebben zeg, straks 7 maagden in het bruidsvertrek voor jeTufkah schreef: 30 mar 2025, 23:25 ......................Des te meer je van de liefde van de Vader verwijderd bent, des te gewetenlozer je bent.......................

-
Tja je hebt gelijk;hij weet inderdaad niets van een bevrijdende Jezus Christus die door Zijn Verrijzenis mensen vrij maakt en rechtop mogen lopen door het leven en uit Genade met Hem in alle Vrijheid verbonden zijn;Geloof Hoop en Liefde en de meeste is daarvan de Liefde.J-W schreef: 31 mar 2025, 13:12De liefde van de Vader heeft bij Tufkah niets met een rechterstoel te maken, de liefde van de Vader is bij hem slecht een ingebeeld gevoel van warmte waar hij zich prettig bij voelt. Het heeft bij hem dan ook niets met komend Pasen te maken, een liefhebbend Vader in de hemel die zijn Zoon uit de dood opwekt voor de mensheid.Snelheid schreef: 31 mar 2025, 13:05
Ook jij zal eens voor de rechter stoel staan tja en dan.................
Een ander voelt zich prettig bij andere gevoelens. Daarom niet bepaald een christelijke uitspraak van Tufkah mensen die niets met de "liefde van de Vader" op zijn manier hebben voor gewetenloze mensen uit te maken. Het bekende oordelen van anderen waar hij als geestelijk mens zo ver vanaf zegt te staan, allemaal gehuichel.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
De bevrijdende Jezus Christus te koppelen aan de gedragingen van minister Faber, het moet m.i. niet zotter van woorden worden.
Ik ben benieuwd naar de deelnemer die in staat is een goede argumentatie te leveren tussen de handelingen van Faber en de boodschap van Jezus Christus. Barst maar los

Ik ben benieuwd naar de deelnemer die in staat is een goede argumentatie te leveren tussen de handelingen van Faber en de boodschap van Jezus Christus. Barst maar los

-
Het gaat nu even niet over Faber maar dat heb jij niet in de gatenpeda schreef: 31 mar 2025, 13:45 De bevrijdende Jezus Christus te koppelen aan de gedragingen van minister Faber, het moet m.i. niet zotter van woorden worden.
Ik ben benieuwd naar de deelnemer die in staat is een goede argumentatie te leveren tussen de handelingen van Faber en de boodschap van Jezus Christus. Barst maar los![]()
![]()

Voorts moeten weer terug naar de stelling die over Faber gaat.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Peda heeft wel een punt. En Tufkah ook. Wat heeft de Here Jezus in vredesnaam te maken met politiek? Niets. Toen de kerk de politiek binnenhaalde vloog de Heilige Geest door het raam naar buiten. Je wint zo echt geen mensen voor het Koninkrijk.Snelheid schreef: 31 mar 2025, 13:51Het gaat nu even niet over Faber maar dat heb jij niet in de gatenpeda schreef: 31 mar 2025, 13:45 De bevrijdende Jezus Christus te koppelen aan de gedragingen van minister Faber, het moet m.i. niet zotter van woorden worden.
Ik ben benieuwd naar de deelnemer die in staat is een goede argumentatie te leveren tussen de handelingen van Faber en de boodschap van Jezus Christus. Barst maar los![]()
![]()
![]()
-
tJon schreef: 31 mar 2025, 13:58Peda heeft wel een punt. En Tufkah ook. Wat heeft de Here Jezus in vredesnaam te maken met politiek? Niets. Toen de kerk de politiek binnenhaalde vloog de Heilige Geest door het raam naar buiten. Je wint zo echt geen mensen voor het Koninkrijk.Snelheid schreef: 31 mar 2025, 13:51
Het gaat nu even niet over Faber maar dat heb jij niet in de gaten![]()
Ook jij leest niet goed lees is wat ik zeg

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Waarom zeg je dat niet tegen Tufkah?peda schreef: 31 mar 2025, 13:45 De bevrijdende Jezus Christus te koppelen aan de gedragingen van minister Faber, het moet m.i. niet zotter van woorden worden.
![]()
Die gooit het geloofsballetje op dat mensen zonder de liefde van de Vader gewetenloze mensen zijn zoals hij elk werelds probleem koppelt aan gemis van de liefde van de Vader die hij alleen schijnt te hebben, als enkeling.......
-
De politiek speelt zich af in de geziene wereld. Dat is een beetje forum-vulling alhier. Wegens gebrek aan belangstelling voor de onzienlijke wereld. En de forum-vulling resulteert meestal in een wedstrijdje stoeptegel gooien. Zo gaat dat nu eenmaal in het veld van goed en kwaad.Jon schreef: 31 mar 2025, 13:58Peda heeft wel een punt. En Tufkah ook. Wat heeft de Here Jezus in vredesnaam te maken met politiek? Niets. Toen de kerk de politiek binnenhaalde vloog de Heilige Geest door het raam naar buiten. Je wint zo echt geen mensen voor het Koninkrijk.Snelheid schreef: 31 mar 2025, 13:51
Het gaat nu even niet over Faber maar dat heb jij niet in de gaten![]()
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
Wel van rond de 85 jaar want ze hebben een carrière in het klooster achter de rug...

-
Voel je je weer aangesproken? Jij en dat ego van je.................Tufkah schreef: 31 mar 2025, 14:30
.............. En de forum-vulling resulteert meestal in een wedstrijdje stoeptegel gooien. Zo gaat dat nu eenmaal in het veld van goed en kwaad.

Het beste wat je kunt doen is op tijd bukken want het zijn hier allemaal "gewetenloze" mensen..........(volgens jou dan)
-
@Peda zit in het zelfde kamp als @Tufkah forumvullen met veel woorden en nietszeggende volzinnen.J-W schreef: 31 mar 2025, 14:20Waarom zeg je dat niet tegen Tufkah?peda schreef: 31 mar 2025, 13:45 De bevrijdende Jezus Christus te koppelen aan de gedragingen van minister Faber, het moet m.i. niet zotter van woorden worden.
![]()
Die gooit het geloofsballetje op dat mensen zonder de liefde van de Vader gewetenloze mensen zijn zoals hij elk werelds probleem koppelt aan gemis van de liefde van de Vader die hij alleen schijnt te hebben, als enkeling.......
VERITAS VOS LIBERABIT.