Paus Leo 14.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Paus Leo 14.
Het is de bedoeling van deze draad dat er opnamen worden geplaatst van de Paus.
Vandaag bezoek hij het graf van zijn voorganger Paus Franciscus en een klooster van de Orde der Augustijnen.Zelf is de Paus ook Augustijn.
https://www.youtube.com/watch?v=A6rsZVMSRHM
PS niet de bedoeling hier eindeloze discussie te gaan voeren ,geen haat te verspreiden en geen beledigen tegen Kerk en Geloof.Dat deze draad schoon blijft en gebruikt wordt waar voor hij is gestart.
Moderator verzoeke gelijk in te grijpen als het bovengenoemde plaatsvindt;daarvoor dank.
Vandaag bezoek hij het graf van zijn voorganger Paus Franciscus en een klooster van de Orde der Augustijnen.Zelf is de Paus ook Augustijn.
https://www.youtube.com/watch?v=A6rsZVMSRHM
PS niet de bedoeling hier eindeloze discussie te gaan voeren ,geen haat te verspreiden en geen beledigen tegen Kerk en Geloof.Dat deze draad schoon blijft en gebruikt wordt waar voor hij is gestart.
Moderator verzoeke gelijk in te grijpen als het bovengenoemde plaatsvindt;daarvoor dank.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
https://www.youtube.com/watch?v=_BfF7oURi_0
Feestelijke audientie.
Wat een vooruitgang deze Paus Leo 14.
Feestelijke audientie.
Wat een vooruitgang deze Paus Leo 14.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
En dan te bedeken dat Jezus Christus eenvoudig was en al dat gejubel niet nodig had:)Snelheid schreef: 08 jun 2025, 00:03 https://www.youtube.com/watch?v=qLvSuEZ4Wak
Pinkstervigilie Vaticaan.
Een ezel, dat zou Pauswaardig zijn. Verkoop die auto en ga op een *****ing ezel zitten, dán pas ben je waardig om "als zijnde Christus" te zijn.
Echt, ik kokhals inmiddels van dit soort beelden waarin de flagrante rijkdom van de paus op meerdere manieren te zien is.
Totaal onwaardig voor het ambt als je het mij vraagt.
-
Vroeger werd de paus op een luisterrijke draagstoel rondgedragen, terwijl hij een kroon droeg, dus deze auto is al een flinke vereenvoudiging.Freerk schreef: 08 jun 2025, 00:18En dan te bedeken dat Jezus Christus eenvoudig was en al dat gejubel niet nodig had:)
Een ezel, dat zou Pauswaardig zijn. Verkoop die auto en ga op een *****ing ezel zitten, dán pas ben je waardig om "als zijnde Christus" te zijn.
Echt, ik kokhals inmiddels van dit soort beelden waarin de flagrante rijkdom van de paus op meerdere manieren te zien is.

Maar als je de liturgische pracht en praal ter eer en glorie van onze Schepper niet kan waarderen, dan ben je natuurlijk niet verplicht naar een katholieke plechtigheid te kijken. Je hoeft zelfs dit topic niet te volgen. Ik kan je alleen wel aanraden om je oordeel over anderen niet enkel op basis van uiterlijkheden te baseren. Want dan maak je zelf de uiterlijkheden veel belangrijker dan ze daadwerkelijk zijn. Een koning met kroon en scepter kan veel nederiger en zachtmoediger zijn dan een boer met enkel een kiel aan. Ook kan het gebeuren dat je de betekenis van de uiterlijkheden niet goed begrijpt, waardoor je mogelijk geen recht doet aan degenen die ze voert.
Vrede en alle goeds
-
De paus draagt ook al geen doornenkroon. Maar ik acht het niet des Evangelies om jezelf voor te stellen "als zijnde Christus", Jezus vroeg om volgelingen, niet om plaatsvervangers. Kokhalzen gaat me dan weer te ver, de paus doet ook vast zijn best. We dienen te trachtten altijd het goede in de mens te zien.Freerk schreef: 08 jun 2025, 00:18En dan te bedeken dat Jezus Christus eenvoudig was en al dat gejubel niet nodig had:)Snelheid schreef: 08 jun 2025, 00:03 https://www.youtube.com/watch?v=qLvSuEZ4Wak
Van de grap des levens krijgt men postuum de clou...
-
Je mag kokhalsen zo veel je wilt je bent niet verplicht hier naar te kijken,maar je voelt je wel aangesproken je vindt het eigenlijk wel mooi ;En lees de bijdrage van @R-F nog maar een keer.Freerk schreef: 08 jun 2025, 00:18En dan te bedeken dat Jezus Christus eenvoudig was en al dat gejubel niet nodig had:)Snelheid schreef: 08 jun 2025, 00:03 https://www.youtube.com/watch?v=qLvSuEZ4Wak
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
https://www.ktotv.com/video/00452973/me ... us-reserve
Heerlijk glorie vol Hoogfeest van Pinksteren Celebrant Paus Leo 14.
Heerlijk glorie vol Hoogfeest van Pinksteren Celebrant Paus Leo 14.

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Het is de bedoeling van deze draad dat er opnamen worden geplaatst van de Paus.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid schreef: 08 jun 2025, 17:20 Je mag kokhalsen zo veel je wilt je bent niet verplicht hier naar te kijken,maar je voelt je wel aangesproken je vindt het eigenlijk wel mooi ;En lees de bijdrage van @R-F nog maar een keer.
Hoe dubbel kun je zijn....Snelheid schreef: 08 jun 2025, 17:55
PS niet de bedoeling hier eindeloze discussie te gaan voeren ...
Jij mag lekker je plaatjes en filmpjes delen maar er mag niemand op reageren.
Mijn voorstel: koop een USB stick en zet je collectie daar gewoon op. Kun je altijd kijken naar wat je leuk vindt, niemand stelt vragen, niemand (behalve jij dan) heeft een mening.
Dit forum heet "geloofsGESPREK" en geen Videoland.
In het reglement staat te lezen: "Eenieder mag meedoen in een gesprek en de topicstarter dient dit te accepteren."
Kennelijk voldoet je draad daar niet aan, ik verzoek dan ook bij deze om deze draad te sluiten omdat het tegen de orde op dit forum ingaat.
Moderator: graag sluiten en dan gaan we over tot de orde van de dag.
-
door dingo » 12 mei 2025, 00:10
[modbreak dingo] Er zijn genoeg andere topics om over de paus te discussiëren (en gebeurt ook al) dus graag on topic blijven zoals de topic start aangeeft.
[modbreak dingo] Er zijn genoeg andere topics om over de paus te discussiëren (en gebeurt ook al) dus graag on topic blijven zoals de topic start aangeeft.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
En maar weer een melding gemaakt, je TS voldoet niet aan de afspraken zoals we die in 2013 (!!!) hebben vastgelegd en later door Trajecto (opvolgend beheerder/ eigenaar) zijn bevestigd.Snelheid schreef: 08 jun 2025, 23:55 door dingo » 12 mei 2025, 00:10
-
https://www.youtube.com/watch?v=12su6_4lS6A
Wat een elan heeft deze paus Leo 14 er worden weer zaken gevierd die lang niet gevierd zijn nu weer wel;een goede zaak tot Gods eer.
Wat een elan heeft deze paus Leo 14 er worden weer zaken gevierd die lang niet gevierd zijn nu weer wel;een goede zaak tot Gods eer.
VERITAS VOS LIBERABIT.