O, toch geen excuus... Meen je dat nou?! Dat is jammer. Dat valt me echt van je tegen. Ook dat je schijnbaar totaal niet inziet hoe bevooroordeeld je zelf bent.carramba schreef:
Aangezien ik niet ten onrechte er vanuit ben gegaan dat je de christelijke leer aanhangt dan ook geen excuus. 'Niemand kan tot de vader komen..... enz" die frase zal je wel kennen. Hoezo vooroordeel van mijn kan? Maakt dat geen deel uit van jou leer? En zo nee waarom dan niet? Is dit niet een van de fundamentele christelijke leef regels? Ik kan en mag niet naar de hemel want ik ben niet goed genoeg. Wie heeft het nu over vooroordeel... ikke?? Dacht het niet.
En over die ja's?
We nemen waar dat deze fenomenen plaatsvinden daar is het bewijs al voor geleverd. Het is nu maar de vraag of er een intellect achter zit.
Hm, zal ik nou nog ingaan op wat je zegt... Beetje nutteloos, vrees ik... Maar goed, ik heb geen vooroordeel naar je toe, hoor. En God ook niet. En of je 'naar de hemel' gaat, heeft helemaal niets te maken met dat je niet goed genoeg zou zijn. Ik ben namelijk 1000% zeker weten ook niet goed genoeg om naar de hemel te gaan. Gelukkig hangt het daar niet vanaf anders zou het straks doodstil zijn in de hemel.
En de fenomenen waar jij het over hebt zijn niet (allemaal) waargenomen. Maar ja, als jij echt gelooft dat dat allemaal wel zo is en zelfs al bewezen, dan zijn we snel klaar. Happy dreams.