vrolijke schreef:ericjan schreef:vrolijke schreef:
Het zelfde effekt heb je, als je je kamer niet verlaat.
Kan een optie zijn, als je asociaal bent.
Misschien dat een kamer met fantastisch uitzicht een klein beetje in de buurt kan komen, maar opgesloten zitten in een kamer is qua vrijheid niet vergelijkbaar met alleen buiten zijn in de natuur.
Heeft iemand over "opgesloten" gesproken?
Lees het nog eens.
Als je je kamer niet verlaat dan sluit je jezelf toch op? Opsluiten zegt in deze niets over de tijdsduur overigens, waarachijnlijk ligt daarin de crux.
vrolijke schreef:Maar als iemand opbloeid, als hij niemand meer ziet, denk ik, dat die een probleem met zijn medemensen heeft.
Met heel veel medemensen heeft een persoon dikwijls goede redenen om een probleem mee te hebben, mensen zijn immers van nature slecht.
Het is JUIST de wisseling van tussen mensen staan als ook heerlijk dagen of weken van mensen afzonderen.
Alleen maar willen afzonderen zou niet goed zijn, al koos ik die optie als ik moest kiezen tussen altijd afzonderen of altijd tussen de mensen te zijn.
Echte drukte zoek ik nooit op, die verafschuw ik. Dus geen attractieparken, uitgaansgelegenheden, concerten, bioscopen, supermarkten, markten, braderies voor mij.
Waar doorgaans veel mensen op af komen blijf ik weg.
2 Timoteüs 3:16 & Johannes 5:47 inzake G'd Zijn onfeilbare Woord in de Schrift en Christenen.