¦LB¦ Schepping en/of Evolutie

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Eliyahu
Man/Vrouw: M

Re: ¦LB¦ Schepping en/of Evolutie

Bericht door Eliyahu »

Anidro schreef:
Eliyahu schreef: En de wetenschap heeft bewezen dat bewustzijn aan de basis staat van datgene wat wij ervaren als materie, en niet andersom. Dus bewustzijn was er het eerst, en daarna kwam materie.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met "aan de basis". Ik neem aan dat je bedoelt: voorafgaand in tijd (omdat je het vervolgens hebt over 'eerst' en 'daarna').
Bs'd

Bewustzijn was er eerst, en materie is het gevolg van bewustzijn. zonder bewustzijn geen materie.

Een deeltje gedraagt zich pas als materie als het geobserveerd wordt. Wordt een deeltje niet geobserveerd, dan is het een golf.

Dus zonder observatie door een bewustzijn geen materie.

De evo's beweren dat ons bewustzijn voortkomt uit onze hersenen, maar het is dus net andersom.

Exit evolutietheorie.
Zoals je het stelt "de wetenschap heeft bewezen" is het m.i. te absoluut geformuleerd.
Ik denk dat filosofie het logisch aannemelijk kan maken. Wellicht zelfs zeer aannemelijk, maar het kan niet 'bewijs' genoemd worden in strict natuur wetenschappelijke zin. Het kan niet met experimenten bewezen worden.
Het feit dat observatie aan de grondslag ligt van de materiele wereld is al bijna 100 jaar geleden bewezen dmv experimenten, en kan nu ook nog steeds bewezen worden.

En de wetenschap gaat steeds verder, het is nu bewezen dat wat voor de subatomische wereld geld, ook voor de grote wereld geld: https://www.psychologytoday.com/blog/bi ... e-says-yes

Consider the famous two-slit experiment. When you watch a particle go through the holes, it behaves like a bullet, passing through one slit or the other. But if no one observes the particle, it exhibits the behavior of a wave and can pass through both slits at the same time. This and other experiments tell us that unobserved particles exist only as ‘waves of probability' as the great Nobel laureate Max Born demonstrated in 1926. They're statistical predictions – nothing but a likely outcome. Until observed, they have no real existence; only when the mind sets the scaffolding in place, can they be thought of as having duration or a position in space. Experiments make it increasingly clear that even mere knowledge in the experimenter's mind is sufficient to convert possibility to reality.

Many scientists dismiss the implications of these experiments, because until recently, this observer-dependent behavior was thought to be confined to the subatomic world. However, this is being challenged by researchers around the world. In fact, just this year a team of physicists (Gerlich et al, Nature Communications 2:263, 2011) showed that quantum weirdness also occurs in the human-scale world. They studied huge compounds composed of up to 430 atoms, and confirmed that this strange quantum behavior extends into the larger world we live in.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Eliyahu

Bericht door Eliyahu »

Bs'd

Lees hier meer over ons mentale (en dus niet fysieke) universum: https://sites.google.com/site/bergzion/ ... -universum
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Jaron schreef:
Jerommel schreef:Jaron, wat een onzin.
Je bedoelt dat je het anders ziet...? :? 8-)
Nee,ik bedoel dat het onzin is.
Ik heb blijkbaar 2 lappen tekst tegen dovemansoren geschreven, je pikt er niets van op, maar houdt het bij je vooroordelen.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLzXkVr_R6Kg30l25sDsjipQRpUMQXVi9W
Jerommel

Bericht door Jerommel »

vrolijke schreef:
DeZoeker schreef:
Dan moet je wel duidelijk zeggen welk graad van evolutie. Er is naar mijn idee geen christelijke wetenschapper die denkt dat hij van een aap afstamt. De variaties zijn prima in te passen maar het hele "macro" idee niet.
Dat de mens van de aap zou afstammen is een hardnekkige misvatting: de mens en de aap delen, volgens de evolutieleer, een gemeenschappelijke voorouder.
Zo is het!
...volgens de evolutieleer...
En dat is niet gebaseerd op bewijs, maar men gaat er van uit.
Jaron

Bericht door Jaron »

Jerommel schreef:
Jaron schreef:
Ik heb blijkbaar 2 lappen tekst tegen dovemansoren geschreven, je pikt er niets van op, maar houdt het bij je vooroordelen.
Ah, ok, nou ja, ik kan hetzelfde van jou zeggen, natuurlijk. Je begrijpt mijn punt niet. Maar goed, dat kan gebeuren. Ik heb helemaal geen vooroordelen wat dit alles betreft: die heb je alleen als je een strak en strikt standpunt hebt en dat heb ik niet. Ik geloof dat God de wereld heeft geschapen en hoe en wat zal me eigenlijk worst wezen. ;) Dat is totaal onbelangrijk.
Dit is een onderschrift.
Allie

Bericht door Allie »

callista schreef:
Allie schreef:
callista schreef:David Berlinski is een Amerikaanse filosoof en intelligent design pleitbezorger.
Hij beweert dat hij een seculier zijn Jood en agnostisch, en ontkent dat hij een voorstander van intelligent design, maar beweert een zijn sceptisch over de kwestie van evolutie.
Echter, zijn artikelen en boeken zijn gevuld met religieus-gebaseerde creationistische argumenten.
http://rationalwiki.org/wiki/David_Berlinski

Vertaling...
https://translate.google.nl/translate?h ... rev=search
Dat neemt niet weg dat de problemen die hij noemt gewoon feiten zijn.
Of ga je beweren dat als je ID ook maar als een mogelijkheid ziet, dat je niet meer objectief bent?
Jij bestempelt iets wat jijzelf ook gelooft nogal vaak als een feit :roll: . :clown:

Berlinski is kritisch t.o.v. evolutie, maar niet t.o.v. ID....hij ontkent het zelfs [m.a.w. glashard liegt] :o
ID is niets anders dan een verkapte vorm van creationisme....niet wetenschappelijk.
Zeg dan niet bij het presenteren van deze video's dat hij geen christen is, alsof zijn beweringen daardoor wel 100% waar zijn en acceptabel.
Dat vind ik mensen voor de gek houden en tevens een aanfluiting voor zowel het christelijk geloof als de wetenschap.
Waar heb ik gezegd dat het bestaan van God een feit is? Heb ik nooit gezegd.
Allie

Bericht door Allie »

Tin schreef:Nou, dat is wel appels en peren vergelijken :D

Vrolijke bedoelt dat een kleine verandering plus een kleine verandering enz.enz.enz. een grote verandering is.
Niet dat aldoor steeds maar dezelfde appel ineens een sinaasappel is.

En dan wordt er natuurlijk gezegd dat er teveel missing links zijn.
En dat de Darwin Vink geen echt andere soort zijn.
Wat doe we trouwens met de Neanderthaler?
Voorouder, gemeenschappelijke voorouder?
Of aparte door ID geschapen soort?
Zo ja wat is het doel daarvan?

Zoals zo vaak gezegd: de evolutietheorie geeft geen verklaring voor het leven.
Stel dat je die verklaring "God" noemt, dan kan je je vervolgens afvragen hoe God dat zichtbaar heeft gemaakt zoals wij het ervaren. Noem eens een redelijker alternatief dan de weg der geleidelijkheid, de wijze waarop alles in onze wereld van tijd zich aan ons openbaar.
Weet je het verschil tussen botten en tekeningen? Laat nu het idee van de neanderthaler door je gedachten gaan...;)... Kan de neanderthaler niet gewoon niks met de mens te maken hebben? Ik bedoel, ze vinden botten en laten daar speculaties op los. Of vind je dat een rare gedachte?
callista
Man/Vrouw: V

Bericht door callista »

Allie schreef: Waar heb ik gezegd dat het bestaan van God een feit is? Heb ik nooit gezegd.
Vul niet in wat ik niet gezegd heb......maar ik heb het wel gezien met jouw reacties en [verkapte creationistische] links....je dwaalt steeds af en wil niets weten van wetenschap en ook niets leren.
M.a.w. een gebed zonder eind...bye!
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Hou toch eens op met bluffen, Callista
Allie

Bericht door Allie »

callista schreef:
Allie schreef: Waar heb ik gezegd dat het bestaan van God een feit is? Heb ik nooit gezegd.
Vul niet in wat ik niet gezegd heb......maar ik heb het wel gezien met jouw reacties en [verkapte creationistische] links....je dwaalt steeds af en wil niets weten van wetenschap en ook niets leren.
M.a.w. een gebed zonder eind...bye!
Typische reactie...
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Jaron schreef:
Jerommel schreef:
Jaron schreef:
Ik heb 2 lappen tekst tegen dovemansoren geschreven, je pikt er namelijk niets van op, maar houdt het bij je vooroordelen.
Ah, ok, nou ja, ik kan hetzelfde van jou zeggen, natuurlijk.
Kan wel, maar dan dien je aan te tonen waarom je dat denkt.
Ik heb je 2 keer e.e.a. uit proberen te leggen, maar het heeft kennelijk geen enkele zin.
Je begrijpt mijn punt niet.
Zo moeilijk is jouw punt niet hoor.
Ik begrijp het wel, maar het klopt gewoon niet.
Maar goed, dat kan gebeuren. Ik heb helemaal geen vooroordelen wat dit alles betreft: die heb je alleen als je een strak en strikt standpunt hebt en dat heb ik niet.
Je zet uiteen hoe het (volgens jou) is, maar het klopt niet en het is een soort standaard-visie die je je om onduidelijke redenen hebt eigen gemaakt, en schijnbaar koestert..
Ik geloof dat God de wereld heeft geschapen en hoe en wat zal me eigenlijk worst wezen. ;) Dat is totaal onbelangrijk.
Toevallig is het het onderwerp van dit topic, dus tsjaaa....
Ik val dan ook niet zozeer jou aan (of af), maar je kijk op deze vraag: "Schepping of Evolutie?"
En dan met name je idee omtrent wat een wetenschapper, creationist en een evolutionist nu is.
Laatst gewijzigd door Jerommel op 09 sep 2015, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Allie schreef:
Tin schreef:Nou, dat is wel appels en peren vergelijken :D

Vrolijke bedoelt dat een kleine verandering plus een kleine verandering enz.enz.enz. een grote verandering is.
Niet dat aldoor steeds maar dezelfde appel ineens een sinaasappel is.

En dan wordt er natuurlijk gezegd dat er teveel missing links zijn.
En dat de Darwin Vink geen echt andere soort zijn.
Wat doe we trouwens met de Neanderthaler?
Voorouder, gemeenschappelijke voorouder?
Of aparte door ID geschapen soort?
Zo ja wat is het doel daarvan?

Zoals zo vaak gezegd: de evolutietheorie geeft geen verklaring voor het leven.
Stel dat je die verklaring "God" noemt, dan kan je je vervolgens afvragen hoe God dat zichtbaar heeft gemaakt zoals wij het ervaren. Noem eens een redelijker alternatief dan de weg der geleidelijkheid, de wijze waarop alles in onze wereld van tijd zich aan ons openbaar.
Weet je het verschil tussen botten en tekeningen? Laat nu het idee van de neanderthaler door je gedachten gaan...;)... Kan de neanderthaler niet gewoon niks met de mens te maken hebben? Ik bedoel, ze vinden botten en laten daar speculaties op los. Of vind je dat een rare gedachte?
Men zegt dat de Neanderthaler is verdwenen door voortplanting met niet-Neanderthalers.
Dus een Neanderthaler is een mens.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Eliyahu schreef:
Anidro schreef:
Eliyahu schreef: En de wetenschap heeft bewezen dat bewustzijn aan de basis staat van datgene wat wij ervaren als materie, en niet andersom. Dus bewustzijn was er het eerst, en daarna kwam materie.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met "aan de basis". Ik neem aan dat je bedoelt: voorafgaand in tijd (omdat je het vervolgens hebt over 'eerst' en 'daarna').
Bs'd

Bewustzijn was er eerst, en materie is het gevolg van bewustzijn. zonder bewustzijn geen materie.
Je bedoelt God, denk ik, waar je zegt "bewustzijn"
Je boort nu de gnostische kant van het Joodse gedachtegoed aan, denk ik..

Een deeltje gedraagt zich pas als materie als het geobserveerd wordt. Wordt een deeltje niet geobserveerd, dan is het een golf.

Mooi verhaspelde wetenschappelijke werkhypothese, verworden tot New Age idee...
Enfin...
vrolijke

Bericht door vrolijke »

Jerommel schreef:Men zegt dat de Neanderthaler is verdwenen door voortplanting met niet-Neanderthalers.
Dus een Neanderthaler is een mens.
Bei mensen is het neanderthal-DNA-aandeel 2 tot 4%.

Dat ze uitgestorven zijn, ligt wel aan het feit, dat zij niet zeer oud werden, en eerder weinig kinderen hadden.
Grenzen verschaffen de illusie, dat het kwaad van buiten komt.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

..althans, zo denkt men...
Er zijn verschillende visies in omloop, gebaseerd op het aanwezige bewijs.
Maar vruchtbare kruisingen komen alleen voor tussen organismen van de zelfde soort, zodoende..
Eliyahu

Bericht door Eliyahu »

Jerommel schreef:
Eliyahu schreef:
Anidro schreef:
Bs'd

Bs'd

Dit is gewoon wetenschap.

Enfin...
Niks nieuw age, gewoon elementaire quantum mechanica. En geen "werkhypothese", maar experimenteel bewezen feit.

Al bijna 100 jaar.

Hier is een youtube wat in Jip en Janneke taal de basics uitlegt: http://www.youtube.com/watch?v=x_tNzeouHC4

Voor hetzelfde, wat ingewikkelder gebracht door een professor, kijk hier: http://www.youtube.com/watch?v=UXvAla2y9wc
callista

Bericht door callista »

[modbreak Trajecto] Tekst geschrapt; die was spottend / op de man / bedoeld om de zaken belachelijk te maken.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Eliyahu schreef:
Jerommel schreef:
Eliyahu schreef:
Anidro schreef: Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met "aan de basis". Ik neem aan dat je bedoelt: voorafgaand in tijd (omdat je het vervolgens hebt over 'eerst' en 'daarna').
Bs'd

Bs'd

Dit is gewoon wetenschap.

Enfin...
Niks nieuw age, gewoon elementaire quantum mechanica. En geen "werkhypothese", maar experimenteel bewezen feit.

Al bijna 100 jaar.

Hier is een youtube wat in Jip en Janneke taal de basics uitlegt: http://www.youtube.com/watch?v=x_tNzeouHC4

Voor hetzelfde, wat ingewikkelder gebracht door een professor, kijk hier: http://www.youtube.com/watch?v=UXvAla2y9wc
Ja, ik ben er bekend mee, maar de conclusies (over de implicaties) zijn hier en daar wat voorbarig.
Samen met de relativiteitstheorie, zoals die populair is, zijn het ronduit relativistische ideeën die er mee worden geconstrueerd en gepropageerd.
Mensen weten niet dat deze visie zelf ook relatief is, want je hoort nauwelijks tegengeluiden.
Het is een consensus. Niet zomaar uit de lucht gegrepen natuurlijk, maar toch standpunten die men overeen is gekomen op basis van niet al te veel bewijs...
Zoals je zegt, de observatie beïnvloed de resultaten...
Enfin, ik hou een slag om de arm, omdat de wetenschap hier toch wat religieus gedrag vertoont.
Misschien onterecht wantrouwen mijnerzijds, maar dat hebben ze (de wetenschap(pers)) zelf veroorzaakt met hun fanatieke naturalistische geloof.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

callista schreef:
Berlinski is kritisch t.o.v. evolutie, maar niet t.o.v. ID....hij ontkent het zelfs [m.a.w. glashard liegt] :o
Ach.. Leugens?
Graag even aangeven waarover dan, Callista.
ID is niets anders dan een verkapte vorm van creationisme....niet wetenschappelijk.
Dat geldt meer voor evolutie, want die gaan ook uit van een conclusie zonder bewijs.
I.D. daarentegen is gebaseerd op observatie van de dagelijkse volop aanwezige werkelijkheid.
Verder valt het te bediscussiëren of alle creationisten altijd 'blind' van de Bijbel uit gaan.

Misschien moet je er eens wat kennis van nemen, ipv freethinker-vooroordelen rechtstreeks over te nemen.

Hard gelag ook natuurlijk, die term "freethinker", terwijl men gevangen zit in Theofobie en dat zelfs koestert.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

callista schreef:
Eliyahu schreef: Voor hetzelfde, wat ingewikkelder gebracht door een professor, kijk hier: http://www.youtube.com/watch?v=UXvAla2y9wc
Een professor? :clown:
Geef even een CV....alvast bedankt.
Misschien heeft ie wel een houtkachel.
Maakt niet uit, het gaat om de inhoud van wat hij beweert.
callista

Bericht door callista »

Jerommel schreef:
callista schreef:
Ach.. Leugens?
Dat geldt meer voor evolutie, want die gaan ook uit van een conclusie zonder bewijs.
I.D. daarentegen is gebaseerd op observatie van de dagelijkse volop aanwezige werkelijkheid.
Verder valt het te bediscussiëren of alle creationisten altijd 'blind' van de Bijbel uit gaan.

Misschien meot je er eens wat kennis van nemen, ipv freethinker-vooroordelen rechtstreeks over te nemen.
Nee, het precies andersom..zoals Tin ook al aangaf.
Evolutie is een feit en ID NIET..
Evolutie is waargenomen en ID kan niet waargenomen worden en is nooit waargenomen

Dus ik laat het hierbij...heeft verder geen zin....hier
Ik moet aan mijn gezondheid denken.... 8-)

Het is alom bekend [en bewezen] dat creationistische sites vol met leugens en verdraaiingen staan
Jammer, want daarmee maken ze zelf het christelijk geloof belachelijk.
Dat ze dan voor dom en leugenachtig uitgemaakt worden is niet verwonderlijk.
Bovendien prikt elk weldenkend mens daar doorheen.

Maar ja niet elke christen is een creationist...dat geeft nog hoop...die willen tenminste nog wat leren van hoe fantastisch alles in elkaar zit; ook al weten we lang nog niet alles.
De creationist weet het allemaal al en hoeft niet verder op zoek te gaan.
God did it.....klaar...en alles wat aan wetenschappelijke feiten boven tafel komt ziet hij als een aanval...[bang het geloof te verliezen] .ipv er verwonderd over te zijn.
Treurig en zo doorzichtig.

Nee, de wetenschap weet nog lang niet alles en geeft dat ook grif toe, in tegenstelling tot de crea's..die weten alles al... :clown:
Bovendien is de wetenschap er helemaal niet op uit om God te ontkrachten....weer zo'n idee-fixe van [sommige] christenen. [paranoia]
Eliyahu

Bericht door Eliyahu »

Jerommel schreef:Ja, ik ben er bekend mee, maar de conclusies (over de implicaties) zijn hier en daar wat voorbarig.
Samen met de relativiteitstheorie, zoals die populair is, zijn het ronduit relativistische ideeën die er mee worden geconstrueerd en gepropageerd.
Bs'd

Tja, de relativiteitstheorie die is relativistisch. Daar kan je moeilijk tegen argumenteren. Maar ook dat is een wetenschappelijke theorie die door experimenten bewezen is.
De relativiteitstheorie is nu dus de relativiteitswet.
Mensen weten niet dat deze visie zelf ook relatief is, want je hoort nauwelijks tegengeluiden.
Het is een consensus. Niet zomaar uit de lucht gegrepen natuurlijk, maar toch standpunten die men overeen is gekomen op basis van niet al te veel bewijs...
Zoals je zegt, de observatie beïnvloed de resultaten...
Observatie beïnvloedt de resultaten, behalve wanneer de informatie over welke route het electron genomen heeft, wat opgeslagen is in het meetapperaat, gewist wordt voordat de electron het achterste scherm bereikt heeft, dan wordt het niet beïnvloed, en blijft de electron zich als een golf gedragen.
Enfin, ik hou een slag om de arm, omdat de wetenschap hier toch wat religieus gedrag vertoont.
De wetenschap is bezig om God te ontdekken, en daarom wordt deze info onder het tapijt geveegd.

De auteur van "The Mental Universe", dr Conn Henry, Professor in the Henry A. Rowland Department of Physics and Astronomy, The Johns Hopkins University, dat is professor in de natuurkunde aan een gerenommeerde universiteit, noemt dit "Het lijk in de kast van de natuurkundigen".

En omdat dit steeds meer naar God gaat wijzen, en steeds meer de evotheorie onderuit haalt, daarom wordt dit doodgezwegen, en steken de biologen hun kop in het zand voor deze feiten, en blijven ze de mensheid voorliegen.
Laatst gewijzigd door Eliyahu op 09 sep 2015, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

callista schreef:
Jerommel schreef:
callista schreef:
Ach.. Leugens?

Misschien meot je er eens wat kennis van nemen, ipv freethinker-vooroordelen rechtstreeks over te nemen.
Nee, het precies andersom..zoals Tin ook al aangaf.
Het is pas een feit als er voldoende bewijs is, Callista.
Voorts gaat een wetenschapper uit van het vergaarde bewijs en aanwijzingen, niet vanuit een wensgedachte.
Evolutie is waargenomen
Nope, alleen in de hand gewerkte mutaties die onder de onderzoeksomstandigheden niet fataal bleken.
Een antwoord op de vraag waar de systemen vandaan komen, waar de levende natuur uit bestaat, is er niet.
Tenzij je in geniale data-corruptie gelooft naturlijk, maar dan is het dus, net als Creationisme, een geloofsovertuiging.
en ID kan niet waargenomen worden en is nooit waargenomen
Nee, we hebben het over zaken die lang geleden al gebeurd zijn, dus speciatie of schepping is niet 'live' geobserveerd inderdaad.
Het gaat er om wat het meest plausibel is.

Dus ik herhaal het maar weer eens:
De levende natuur is het meest complexe en geniale fenomeen wat de mensheid nog aan het ontdekken is.
Onze eigen uitvindingen en creaties vallen er bij in het niet. (maar dat geloof jij misschien niet, maar dan is je kennis van zaken blijkbaar beperkt)
Toch zijn onze creaties onmogelijk, als de mens geen intelligentie, vaardigheden en de wil om er iets mee te doen zou hebben.
De dode natuurwetten zijn daar al helemaal niet toe in staat.
Je weet wat er met dingen gebeurt die aan de elementen zijn blootgesteld: ze vergaan.

Ik denk dat het probleem in je verstand zit, eerlijk gezegd...
Je hebt alleen de bluf van anderen te brengen hier.

Het is alom bekend [en bewezen] dat creationistische sites vol met leugens en verdraaiingen staan
Dat zelfde geldt minsten zo duidelijk in voor het evolutie-kamp.
We kennen allemaal de valse fossielen, althans, wie enigszins geïnteresseerd is kent de inhoudelijke missers in de evolutie-propaganda, dat zijn niet alleen valse fossielen.
Dat ze dan voor dom en leugenachtig uitgemaakt worden is niet verwonderlijk.
Bovendien prikt elk weldenkend mens daar doorheen.
Niets dan de bluf-plaat die blijft hangen...
JW88 heeft ook zo'n LP...
Die krijg je kennelijk gratis bij een potje evo-saus..
Gelukkig prikken mensen daar ook doorheen, als ze niet onder de peer-pressure bezwijken dan..
...en niet compleet theofobisch zijn...
Eliyahu

Bericht door Eliyahu »

callista schreef: Nee, het precies andersom..zoals Tin ook al aangaf.
Bs'd

Evolutie is een verzinsel waarvan de wetenschap helder en duidelijk aangetoond heeft dat het onmogelijk is.

Alles wijst op ID.
Evolutie is waargenomen
Evolutie is nooit waargenomen en kan nooit waargenomen worden, omdat het volgens de evo's. zich over vele duizenden jaren uitstrekt.

Kan je die beschuldingen ook met voorbeelden onderbouwen, of strooi je alleen maar wat lasterpraat in de rondte?
Iedereen met twee werkende hersencellen kan voorzichzelf zien dat evolutie onmogelijk is.

Kijk naar het fossielenverslag wat het tegenovergestelde van evolutie laat zien.

Kijk naar het feit dat wiskundigen aangetoond hebben dat mutaties niet de drijvende kracht achter de veronderstelde evolutie kan zijn.

De evolutietheorie is dood. Het moet alleen nog tot de massa doordringen.
Jerommel

Bericht door Jerommel »

Hmm ja, een betere en meer inhoudelijke reaktie dan de mijne.
Dank u.