JW88 schreef: Ik neem aan dat je zelf ook snapt dat Julius Ceasar geen onrealistische dingen deed en Jezus vrijwel alleen maar, als je dat verschil niet snap houdt het echt op..
Waar baseer je je mening op dat Jezus onrealistisch was?
Omdat Jezus niet zei:” Veni, vidi, vici “?
JW88 schreef: Ehmm NEE, dat is onmogelijk....
Ongetrouwde vrouwen kunnen met ki geen kind krijgen?
JW88 schreef: Ehmm nogmaals NEE, dat is ook onmogelijk.....
Ik heb daar ’s winters weinig moeite mee.
JW88 schreef: Ja als poppen praten is dat fictie aangezien poppen niet kunnen praten net zoals slangen.
Dus de persoon die er achter zit is dan ook fictie?
JW88 schreef: de praktische onmogelijkheden van de ark zijn eindeloos
Volgens de Bijbel was de ark van Noach 300 el lang, 50 el breed en 30 el hoog. Uitgaande van een el van 45 cm is dat 135 meter lang bij 22 meter breed bij 13 meter hoog. De maatverhoudingen van de ark volgens Genesis zijn opmerkelijk modern: 30:5:3. Dit is een zeer stabiele vorm voor een schip.
De bruto inhoud is 44550 m3.
Wat is dan onmogelijk?
JW88 schreef: Op basis van de gegeven maten? En wie heeft die maten dan gegeven? God zeker? laat me toch niet lachen met al die onzin
Je hebt het dus over jezelf? Je poneert gewoon onzin?
Een blauwe vinvis is helemaal geen vis maar een zoogdier, naast dat je onzin verkoopt ben je ook nog eens slecht geïnformeerd.... Het gaat er toch niet om of er ruimte is, het gaat om de praktische onmogelijkheden, denk jij nou echt dat als een blauwe vinvis jouw levend doorslikt, jij het daar in zijn buik wel een paar dagen volhoudt?
Dat heb je natuurlijk zelf al uitgeprobeerd.
JW88 schreef: Dat suggereerde National Geographic niet, maar waarschijnlijk 1 of andere complete clown die toevallig op National Geographic was..
Natuurlijk schrijven veel “clowns” in National Geographic.
Wanneer schrijf jij daar een artikel?