Dat klinkt smakelijk. Wat de burger wil in die gevallen is hetzelfde nogmaals!Rechtuit schreef:Bij praat programma,s vallen de meeste mensen in slaap,en de praaters in de studio vangen er weer een aardig centje bij het komen opdraven en het verhaaltje afdraaien.Men kan beter naar de Febo gaan en een kroket uit de muur treken waar men weer dorst van krijgt, het bier staat dan thuis koel klaar om te drinken.Wat wil de burger nog meer.Piebe 2.2 schreef:Ja inderdaad, dan kan ie wel op tv aanzitten bij die praatprogramma's er over. Niet dat ik zal kijken, want voetbal interesseert me niets.
Fanatisme of godsdienstwaanzin? Eender of toch iets anders?
-
- Man/Vrouw: M
Re: Fanatisme of godsdienstwaanzin? Eender of toch iets and
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
-
- heet nu: Snelheid
Maar zijn de meeste burgers niet het spoor bijster.Piebe 2.2 schreef:Dat klinkt smakelijk. Wat de burger wil in die gevallen is hetzelfde nogmaals!Rechtuit schreef:Bij praat programma,s vallen de meeste mensen in slaap,en de praaters in de studio vangen er weer een aardig centje bij het komen opdraven en het verhaaltje afdraaien.Men kan beter naar de Febo gaan en een kroket uit de muur treken waar men weer dorst van krijgt, het bier staat dan thuis koel klaar om te drinken.Wat wil de burger nog meer.Piebe 2.2 schreef:Ja inderdaad, dan kan ie wel op tv aanzitten bij die praatprogramma's er over. Niet dat ik zal kijken, want voetbal interesseert me niets.
CHRISTUS VINCIT CHRISTUS REGNAT CHRISTUS IMPERAT.
-
Je doet net alsof jij niet het spoor bijster bent. Natuurlijk vind je zelf dat je gelijk hebt en het spoor niet bijster bent. Maar vaak is dat meer een gebrek aan zelfinzicht. Persoonlijk weet ik echt niet of ik op het juiste spoor zit. In ieder geval pretendeer ik dat niet. Je hebt immers als mens wat dat betreft geen referentie-punt. Het blijft gokwerk.Rechtuit schreef:Maar zijn de meeste burgers niet het spoor bijster.Piebe 2.2 schreef:Dat klinkt smakelijk. Wat de burger wil in die gevallen is hetzelfde nogmaals!Rechtuit schreef:Bij praat programma,s vallen de meeste mensen in slaap,en de praaters in de studio vangen er weer een aardig centje bij het komen opdraven en het verhaaltje afdraaien.Men kan beter naar de Febo gaan en een kroket uit de muur treken waar men weer dorst van krijgt, het bier staat dan thuis koel klaar om te drinken.Wat wil de burger nog meer.Piebe 2.2 schreef:Ja inderdaad, dan kan ie wel op tv aanzitten bij die praatprogramma's er over. Niet dat ik zal kijken, want voetbal interesseert me niets.
Only dead fish go with the flow
-
- heet nu: Snelheid
Drink toch liever met een niet burger. Stukken gezelliger en nog een goed gesprek ook.Piebe 2.2 schreef:Dat klinkt smakelijk. Wat de burger wil in die gevallen is hetzelfde nogmaals!Rechtuit schreef:Bij praat programma,s vallen de meeste mensen in slaap,en de praaters in de studio vangen er weer een aardig centje bij het komen opdraven en het verhaaltje afdraaien.Men kan beter naar de Febo gaan en een kroket uit de muur treken waar men weer dorst van krijgt, het bier staat dan thuis koel klaar om te drinken.Wat wil de burger nog meer.Piebe 2.2 schreef:Ja inderdaad, dan kan ie wel op tv aanzitten bij die praatprogramma's er over. Niet dat ik zal kijken, want voetbal interesseert me niets.
CHRISTUS VINCIT CHRISTUS REGNAT CHRISTUS IMPERAT.
-
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
-
Grenzen verschaffen de illusie, dat het kwaad van buiten komt.
-
- Man/Vrouw: V
vrolijke schreef:de dosis maakt het vergif.
Ja, lees altijd de bijsluiter....