callista schreef:Anja schreef:callista schreef:@ANja
Ja, wat een ellende met die ogen, praat me er niet van.
Ik ben al op vrij jonge--nou ja, jong, relatief jong dan-- leeftijd geopereerd aan staar, waarbij één oog niet helemaal goed gelukt is en ik daar dubbel mee zie, maar dat wordt opgeheven door het andere oog.
Ik red me nog zo lang mogelijk zonder bril, maar heb wel een leesbril......aangezien ik + heb..
Nou sterkte/
Jeetje! Kunnen ze dat niet herstellen dan Callis? Het is nogal wat, zo'n "foutje"

. Hebben ze je oogzenuw beschadigd of zo? Daar ben je lekker mee
Nou, zo heel erg is dat niet, wel jammer........ik kan me er goed mee redden....ik kan wel meer willen en het onderste uit de kan, maar dan kan het ook misgaan, dus ik laat het zo.
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, maar ik vind het wel een ernstige fout. Stel dat er iets met je goede oog gebeurt en het dus niet kan compenseren, dan ben je wel gelijk ineens enorm in de aap gelogeerd met dubbelzien. Maar goed, daar ga je natuurlijk niet vanuit

. En dat is ook goed natuurlijk.
Callista schreef:Ik moet er ook niet aan denken en heb onderhand een oogfobie ....laat ik maar dankbaar zijn dat ik nog kan zien.
Zo, morgen weer verder in de tuin...de spieren zijn weer opgewarmd...

Dankbaarheid is altijd helend inderdaad.

Lekker gewerkt in de tuin? Ik heb geen groene vingers, helaas. Hoewel het wel is gelukt om een binnenplant (een hanger die je nergens ziet,het is klaarblijkelkjk geen gebruikelijke soort,aangezien ik tuincentra heb aangeschreven met een foto, in de hoop een zelfde te kunnen kopen) die zo'n 35 jaar oud was en nagenoeg dood was, te stecken. Ik heb gewoon de enige twee of drie takjes die er nog in zaten afgeknipt en in de aarde gezet, in twee verschillende potjes. En in in allebei de potten zijn ze nu uitgegroeid tot een mooie jonge, stevige plant.

Nu moet ik ze alleen nog een keer samenvoegen in 1 grote pot. Dat durf ik nog niet zo goed aan. Ik vind het wonderbaarlijk dat het is gelukt tot nu toe.
Callista schreef:Ik zie nu dat dat allemaal offtopic is hier.....

Ach, het kan niet anders dan offtopic gaan, het is al 73 pagina's offtopic. De topic deugt van begin af aan al niet, het onderwerp slaat nergens op en dat kan niet anders dan offtopic zijn. Het probleem met internetatheisten op geloofsfora is, dat het meestal ex-christenen zijn, die uit een wetticistisch milieu komen. Ze hebben het geloof zogenaamd vaarwel gezegd, maar zijn zelf hun eigen wetticisme nooit kwijt geraakt, alleen de richting van dat wetticisme is veranderd. Het ligt dan ook niet aan geloof, kerk en bijbel, maar aan de mensen zelf dat ze zo zijn.