Anja schreef:Zolderworm schreef:Anja schreef:
Zoals altijd lees je in mijn berichten niet wat er wel staat en wel wat er niet staat. Ik vind het best hoor, als jij nou denkt dat dat jou werkelijk energie oplevert. En ik ga er niet meer tegenin. Ik ga ook geen moeite meer doen waarom ik niet meer op dit soort berichten van je inga. Kost mij veel te veel energie die ik op een veel betere manier kan besteden. Succes ermee.
Je bent gewoon een beetje moe. Dat is het.
Verre van. Ik ben op dit gebied door vele ervaringen wijs geworden. Ik geef toe dat het wat lang heeft geduurd.
Nu ga ik er weer vandoor. Veel plezier!
Verwoord het dan beter.
Je schrijft letterlijk dat Jahweh aan de tijd van het oude testament voorbij getrokken is op basis van een bron x die je niet meld.
Verder veroordeelde je al mijn Godsbeeld dat God gewoon de Vader is met allerlei lelijke uitlatingen die totaal geen grond kennen en blaas je zoals gewoonlijk hoog van de toren.
Je bent niet aardig tegen mensen die anders geloven dan jij.
De evangelische gemeente waar ik toe behoor heb je me ook al behoorlijk afgeraden.
Zonder dat je die kent.
Ik moest maar gereformeerd worden.
Wat jouw geloof precies is, ben je vaak nogal wazig over.
Als ik zeg dat God de Moeder, zoals je die noemt, mij doet denken aan moeder Maria, Frya van de Germanen en Sofia van de gnostische geloof die vijandig was aan het christendom, dan bevestig je het zelfs.
Helder ben je in die zin op zo'n manier, dat je steeds meer over komt als iemand die van alles geloofd op een door jouw samengestelde manier en dikwijls in strijd met wat voor mij fundamenteel waar is.
Ik geloof in de gaven van de Profetie en lees de berichten van zij die dat hebben, inclusief de boodschappen die mijn vriendin mee krijgt en jij hebt dat al verketterd tot zienersgeleuter.
Best.. moet jij weten.
Maar dat je niet helder bent, is niet mij te verwijten. Dat aanvallen en terugtrekken wat je doet, doet mij denken aan de Britten.
Vallen aan en trekken terug, als het teatime is
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.