Dat is heel onbetrouwbaar maar je moet dan wel aantonen dat de tekst uit verband is. Doe dat.Wajehie schreef:Waarom zou een mening van iemand die teksten uit het verband rukt betrouwbaar zijn.Bonjour schreef:En jij hebt een rechtstreeks lijntje met God dat jij wel weet hoe alle teksten gelezen moeten worden? Dacht het niet, dus jou mening hierin weegt net zo zwaar als de mijne.Wajehie schreef:Alle (in dit topic?) aanstootgevende teksten worden uit hun verband gerukt door ongelovigen.
Wajehie schreef:Hoe kom je er bij dat een goddeloze iets kan zeggen over God,zou een analfabeet een boek kunnen beooordelen ?
Als je het boek voorleest dan kan hij dat beoordelen. Een analfabeet kan alleen niet lezen maar daarom is hij nog niet achterlijk. Als ik geen gitaar kan spelen dan kan ik nog wel horen of je vals speelt.
Waaruit blijkt dat ik teksten niet onderzoek. Het posten van teksten en er vervolgens vragen over stellen is volgens mij onderzoek.Wajehie schreef: Ongelovigen zijn kritisch en onderzoeken alles op waarheid. Dat schrijven ze wel maar zo gaat het niet. Waaruit blijkt dat jij teksten onderzoekt ?
Zoiets als wat jij hier doet bijvoorbeeld? Je zegt telkens dat teksten uit hun verband worden gebruikt maat je verzuimt er steeds bij te vertellen hoe je die dan wel in het juiste verband moet lezen. Je lijkt wel een hotdog verkoper die alleen ijsjes in de aanbieding heeft. Heerlijke hotdogzzzzzzz...... ja doe mij er maar een.... eeehhh heb ik niet je kan wel een ijsje krijgen.Wajehie schreef:Ik maak bezwaren tegen de makkelijke bijbel bashing praatjes van ongelovigen, net als ik bezwaren maak tegen verkopers die maar het halve verhaal vertellen. Ze plaatsen teksten maar laten inzichten achterwege.