Erfzonde
-
- Man/Vrouw: M
Re: Erfzonde
De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
Het buitenaardse geestelijke leven wordt verworpen, betwijfeld.
-
Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
Only dead fish go with the flow
-
Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.
Geestelijk leven is wel degelijk buiten de aarde, anders had Satan niet uit de hemel gegooid hoeven te worden, naar de aarde.
Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Zolderworm schreef:Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
Geestelijk leven is wel degelijk buiten de aarde, anders had Satan niet uit de hemel gegooid hoeven te worden, naar de aarde.
-
De geestelijke wereld is voor jou dus nul komma nul. Je kunt blijkbaar niet abstract denken.Alpha schreef:Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Zolderworm schreef:Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
-
- Man/Vrouw: V
Alles wordt openbaar, alles komt aan het licht, zoals de Heilige Schrift belooft. Ook de waarheid over Genesis 6. En ook wie wegkijkt kan de waarheid uiteindelijk niet ontlopen.Piebe 2.2 schreef:Allemaal stierenpoep, een christen trapt niet in die onzin en verwijst de filmpjes ongezien naar het rijk der fabelen.
Solo Christo
Unthinking respect for authority is the greatest enemy of Truth (naar Einstein)
-
Ik denk niet dat we hier behoefte hebben aan een zelfbenoemd orakel. Zeker niet aan één die beneveld is door zelfgenoegzaamheid.Anja schreef:Alles wordt openbaar, alles komt aan het licht, zoals de Heilige Schrift belooft. Ook de waarheid over Genesis 6. En ook wie wegkijkt kan de waarheid uiteindelijk niet ontlopen.Piebe 2.2 schreef:Allemaal stierenpoep, een christen trapt niet in die onzin en verwijst de filmpjes ongezien naar het rijk der fabelen.
-
Ik denk realistisch, op basis van de beschikbare informatie.Zolderworm schreef:De geestelijke wereld is voor jou dus nul komma nul. Je kunt blijkbaar niet abstract denken.Alpha schreef:Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Zolderworm schreef:Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
Ik toonde aan dat er buitenaards een geestelijke wereld is en dat Satan daar uit verbannen werd.
En dat was, heel toevallig, dat op aarde te merken.
Zijn jouw "hogere sferen" van Heineken of zo?
-
Daar is niets mystieks aan. Het zijn gewoon stoffelijke entiteiten. En ook zij sterven ooit, komen dan dus in het ongeziene terecht.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven.
Hier zegt Jean Claude Juncker - de president van de Europese Unie dus - daadwerkelijk dat hij met leiders van andere planeten heeft gesproken: https://youtu.be/bXA0fOTgQYc De Engelse ondertiteling is correct (ik beheers het Frans, zeker receptief, nog steeds uitstekend).
Persoonlijk denk ik - en dan bedoel ik ook echt gewoon denk, het was geen visioen of zo, ik weet het dus niet, maar ik denk dit gewoon als mens - dat de misleiding er wellicht in zal bestaan dat men zal zeggen over de opname van de gemeente dat juist boosdoeners zijn weggenomen door ufo's van buitenaardsen. Die ufo's zijn er wel echt, maar het is niet de ware toedracht van de Harpazo. Maar goed, dat is wat ik denk. Melle Velema heeft daar jaren geleden wel eens een videopresentatie over gemaakt en op youtube gezet, maar die staat er niet meer.
Solo Christo
-
Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.Alpha schreef:Ik denk realistisch, op basis van de beschikbare informatie.Zolderworm schreef:De geestelijke wereld is voor jou dus nul komma nul. Je kunt blijkbaar niet abstract denken.Alpha schreef:Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Zolderworm schreef:Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven, vooral de daar aangekoppelde mystiek.
Ik toonde aan dat er buitenaards een geestelijke wereld is en dat Satan daar uit verbannen werd.
-
Beter dan die propaganda krantjes waar een weldenkend mens stevige koppijn van krijgt.Alpha schreef: Zijn jouw "hogere sferen" van Heineken of zo?
Deze allen zijn in het geloof gestorven, de beloften niet verkregen hebbende
-
Vandaar dat je niet bij het WTG bent, meer Heineken zuipen dus!Zolderworm schreef: Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.
-
Jij komt jezelf nog wel eens tegen achter het oeral-gebergte van je bierbuik .Piebe 2.2 schreef:Vandaar dat je niet bij het WTG bent, meer Heineken zuipen dus!Zolderworm schreef: Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.
-
Ter aanvulling: overigens ben ik het wel met je eens, Alpha, dat het heil niet van andere planeten te verwachten is en dat het Leven, dat ertoe doet, op de aarde te vinden is. In de Heilige Schrift wordt duidelijk dat de Heer de hemelen, net als de aarde, zal oprollen als een boekrol en dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal komen. De "hemelingen" zullen moeten buigen voor onze Heer.Anja schreef:Daar is niets mystieks aan. Het zijn gewoon stoffelijke entiteiten. En ook zij sterven ooit, komen dan dus in het ongeziene terecht.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven.
Hier zegt Jean Claude Juncker - de president van de Europese Unie dus - daadwerkelijk dat hij met leiders van andere planeten heeft gesproken: https://youtu.be/bXA0fOTgQYc De Engelse ondertiteling is correct (ik beheers het Frans, zeker receptief, nog steeds uitstekend).
Persoonlijk denk ik - en dan bedoel ik ook echt gewoon denk, het was geen visioen of zo, ik weet het dus niet, maar ik denk dit gewoon als mens - dat de misleiding er wellicht in zal bestaan dat men zal zeggen over de opname van de gemeente dat juist boosdoeners zijn weggenomen door ufo's van buitenaardsen. Die ufo's zijn er wel echt, maar het is niet de ware toedracht van de Harpazo. Maar goed, dat is wat ik denk. Melle Velema heeft daar jaren geleden wel eens een videopresentatie over gemaakt en op youtube gezet, maar die staat er niet meer.
Fil. 2: 9 Daarom heeft Hem ook God uitermate verhoogd, en heeft Hem een Naam gegeven, welke boven allen naam is;
10 Opdat in den Naam van Jezus zich zou buigen alle knie dergenen, die in den hemel, en die op de aarde, en die onder de aarde zijn.
11 En alle tong zou belijden, dat Jezus Christus de Heere zij, tot heerlijkheid Gods des Vaders.
Solo Christo
-
Alpha is er vandaag niet. Hij is op weg naar het ruimtestation ISS, om daar aan te kloppen en over Jehova te getuigen.Anja schreef:Ter aanvulling: overigens ben ik het wel met je eens, Alpha, dat het heil niet van andere planeten te verwachten is en dat het Leven, dat ertoe doet, op de aarde te vinden is. In de Heilige Schrift wordt duidelijk dat de Heer de hemelen, net als de aarde, zal oprollen als een boekrol en dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal komen. De "hemelingen" zullen moeten buigen voor onze Heer.Anja schreef:Daar is niets mystieks aan. Het zijn gewoon stoffelijke entiteiten. En ook zij sterven ooit, komen dan dus in het ongeziene terecht.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven.
-
Zolderworm schreef:Jij komt jezelf nog wel eens tegen achter het oeral-gebergte van je bierbuik .Piebe 2.2 schreef:Vandaar dat je niet bij het WTG bent, meer Heineken zuipen dus!Zolderworm schreef: Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.
-
Ik vind het best interessant dat jij jezelf erg intelligent inschat.Zolderworm schreef:Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.Alpha schreef:Ik denk realistisch, op basis van de beschikbare informatie.Zolderworm schreef:De geestelijke wereld is voor jou dus nul komma nul. Je kunt blijkbaar niet abstract denken.Alpha schreef:Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.Zolderworm schreef: Buitenaards leven heeft niets met mystiek te maken, maar enkel met leven op andere planeten. Het geestelijke is niet buitenaards. Het is geestelijk.
Die instelling kan ook hogere sferen opleveren.
Edoch, het levert vaak een diepe deuk in de grond op.
-
Bedankt voor je reactie, Anja.Anja schreef:Ter aanvulling: overigens ben ik het wel met je eens, Alpha, dat het heil niet van andere planeten te verwachten is en dat het Leven, dat ertoe doet, op de aarde te vinden is. In de Heilige Schrift wordt duidelijk dat de Heer de hemelen, net als de aarde, zal oprollen als een boekrol en dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal komen. De "hemelingen" zullen moeten buigen voor onze Heer.
Fil. 2: 9 Daarom heeft Hem ook God uitermate verhoogd, en heeft Hem een Naam gegeven, welke boven allen naam is;
10 Opdat in den Naam van Jezus zich zou buigen alle knie dergenen, die in den hemel, en die op de aarde, en die onder de aarde zijn.
11 En alle tong zou belijden, dat Jezus Christus de Heere zij, tot heerlijkheid Gods des Vaders.
Wat de nieuwe hemel en aarde betreft, het kan niet letterlijk zijn, het is een citaat uit Jes 65:17.
Hemel is hier een symbool voor de hemelse regering, het hemelse Jeruzalem, de aarde is een symbool voor de dan onderworpen mensheid.
In hetzelfde openbaring vers is de zee een symbool voor de opstandige mensheid.
Jezus zal koning over de aarde zijn, iets wat de Joden al verwachtten in de eerste eeuw.
-
Je ziet ze vliegen?Zolderworm schreef:Alpha is er vandaag niet. Hij is op weg naar het ruimtestation ISS, om daar aan te kloppen en over Jehova te getuigen.Anja schreef:Ter aanvulling: overigens ben ik het wel met je eens, Alpha, dat het heil niet van andere planeten te verwachten is en dat het Leven, dat ertoe doet, op de aarde te vinden is. In de Heilige Schrift wordt duidelijk dat de Heer de hemelen, net als de aarde, zal oprollen als een boekrol en dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal komen. De "hemelingen" zullen moeten buigen voor onze Heer.Anja schreef:Daar is niets mystieks aan. Het zijn gewoon stoffelijke entiteiten. En ook zij sterven ooit, komen dan dus in het ongeziene terecht.Alpha schreef:De mensheid is wel erg geïnteresseerd in buitenaards leven.
-
Klopt, en dat is dus wel degelijk letterlijk, maar anders letterlijk dan jij het misschien als letterlijk bedoelt. Het is m.i. geen andere planeet aarde waar je met een ruimteschip naartoe zou kunnen vliegen. "Zie, IK maak alles nieuw" zegt God in Openbaring 21. Zijn kinderen worden (waar ze nu ook zijn, in de stof of in het hiernamaals, overigens geloof ik persoonlijk - om redenen die voor mij zo doorslaggevend zijn dat niemand me op andere gedachten kan brengen - dat gestorven gelovigen al bij Hem zijn) in een oogwenk veranderd om voor altijd bij Hem te zijn. Hij heeft plaats bereid waar Hij is, voor ons. Ik geloof dat de nieuwe hemel en de nieuwe aarde, een dimensie zijn op deze aarde en in deze hemel. Dus een dimensie IN deze werkelijkheid, doch ongezien. Demonen hebben daar geen toegang. Niemand kan Daar anders binnengaan dan door de Deur, Jezus Christus. Godzijgedankt, want in Zijn Hemels Koninkrijk zijn totaal geen wantoestanden, want Hij regeert in ieder die Daar is, want ieder die Daar zal zijn heeft zich voordien al aan Hem onderworpen. Zijn Koninkrijk was in hen reeds gerealiseerd en alsdan zullen zij in Zijn Koninkrijk zijn gerealiseerd.Alpha schreef:
Wat de nieuwe hemel en aarde betreft, het kan niet letterlijk zijn, het is een citaat uit Jes 65:17.
Hemel is hier een symbool voor de hemelse regering, het hemelse Jeruzalem, de aarde is een symbool voor de dan onderworpen mensheid.
In hetzelfde openbaring vers is de zee een symbool voor de opstandige mensheid.
Jezus zal koning over de aarde zijn, iets wat de Joden al verwachtten in de eerste eeuw.
Solo Christo
-
Toekomende tijd?Alpha schreef: Jezus zal koning over de aarde zijn, iets wat de Joden al verwachtten in de eerste eeuw.
'En Hij zal over het huis Jakobs Koning zijn in der eeuwigheid, en Zijns Koninkrijks zal geen einde zijn.' (Luk 1,33)
'Maar tot den Zoon zegt Hij: Uw troon, o God, is in alle eeuwigheid; de scepter Uws Koninkrijks is een rechte scepter' (Heb 1,8)
-
Ja, de man die mijn IQ testte zei dat hij gedurende zijn gehele carrière nog nooit zo'n hoge score had gezien. Ik kan het ook niet helpen. Ik moet er maar mee leren leven. Maar hogere sferen levert het me niet op. Integendeel: het bevordert juist je nuchterheid. En een diepe deuk in de grond heb ik ook nog niet gezien. Het gaat eigenlijk best goed met al die hersens. Ik heb er eigenlijk best plezier van.Alpha schreef:Ik vind het best interessant dat jij jezelf erg intelligent inschat.Zolderworm schreef:Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.Alpha schreef:Ik denk realistisch, op basis van de beschikbare informatie.
-
Hebben jullie ze bereikt? Met volle bijbelkracht vooruit zou dat toch wel moeten lukken.Alpha schreef:Je ziet ze vliegen?Zolderworm schreef:Alpha is er vandaag niet. Hij is op weg naar het ruimtestation ISS, om daar aan te kloppen en over Jehova te getuigen.Anja schreef:Ter aanvulling: overigens ben ik het wel met je eens, Alpha, dat het heil niet van andere planeten te verwachten is en dat het Leven, dat ertoe doet, op de aarde te vinden is. In de Heilige Schrift wordt duidelijk dat de Heer de hemelen, net als de aarde, zal oprollen als een boekrol en dat er een nieuwe hemel en een nieuwe aarde zal komen. De "hemelingen" zullen moeten buigen voor onze Heer.Anja schreef: Daar is niets mystieks aan. Het zijn gewoon stoffelijke entiteiten. En ook zij sterven ooit, komen dan dus in het ongeziene terecht.
-
Tja, ze hadden een verjaardagsfeestje net toen Alpha een voet tussen de deur had gekregen en z'n blijde boodschap kwam brengen dat hen die dergelijke verderfelijke feesten vieren naar de hel gaan: 'iemand interesse in een propaganda foldertje?'
-
Misschien heeft Alpha daarboven eindelijk ingezien dat de Aarde niet plat is. Maar ik betwijfel het.Piebe 2.2 schreef:Tja, ze hadden een verjaardagsfeestje net toen Alpha een voet tussen de deur had gekregen en z'n blijde boodschap kwam brengen dat hen die dergelijke verderfelijke feesten vieren naar de hel gaan: 'iemand interesse in een propaganda foldertje?'
-
Alpha schreef:Ik vind het best interessant dat jij jezelf erg intelligent inschat.Zolderworm schreef:Ik lach me dood. Jij bent zo dom; dat is echt niet te bevatten. Maar Heineken drink ik niet. Wel soms een ander biertje. Maar tegenwoordig wel altijd met 0,00 procent alcohol. Dan hoef ik niet zoveel calorieën te verbranden.Alpha schreef:Ik denk realistisch, op basis van de beschikbare informatie.Zolderworm schreef:De geestelijke wereld is voor jou dus nul komma nul. Je kunt blijkbaar niet abstract denken.Alpha schreef:Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.
Na ja, ik heb daarover toch een andere mening.
Zo is dat
Solo Christo