peda schreef:Piebe Paulusma schreef:
De ET is een realiteit, daarvan heb ik het bewijs eigenhandig mogen ontvangen bij wijze van een openbaring. Het voert te ver om dat hier helemaal uiteen te zetten, dus wie meer wil weten klik
hierrrrrrrr.
Hallo Piebe,
Aliens zijn net als reuzen, dwergen, trollen vooreerst sprookjesfiguren. Er is totaal niets wat in de realiteit wijst op hun bestaan.
Dat hangt er maar net vanaf vanuit welk perspectief. Voor David en Goliath bestaan reuzen en dwergen.
En dwergbouw bestaat bovendien
https://dsocdn.akamaized.net/Assets/Ima ... ergen3.jpg
peda schreef:Mochten er evenwei al of niet intellignte aliens bestaan, dan is dat een mooie test voor de juistheid van de ET. Ofwel God Zelve heeft de aliien als kosmos bewoner direct geschapen en zag dat het goed was, of de natuurwetten leveren de mogelijkheden voor biologisch leven waar mogelijk in het heelal. Mochten er intelligente aliens bestaan, die ook zoals mensen onvolkomen zijn, is het een interessante theologische discussie of Jezus ook voor hun "' heil "' aan het aardse kruis gestorven is.
Naar mijn bevinding is de Bijbel daar glashelder in. Antwoord:ja. Wij zullen het glorierijke Evangelie ook brengen aan de "hemelingen", staat opgetekend in de Heilige Schrift. (Tekstplaats weet ik even niet meer uit mijn hoofd, zal ik nog opzoeken, maar ik moet zo weg, dus later vandaag).
Een andere tekst staat in Efeze 2
Ef. 2: 4 God echter, die rijk is aan erbarming, heeft, om zijn grote liefde, waarmede Hij ons heeft liefgehad,
5 ons, hoewel wij dood waren door de overtredingen mede levend gemaakt met Christus, – door genade zijt gij behouden -,
6 en heeft ons mede opgewekt en ons mede een plaats gegeven in de hemelse gewesten, in Christus Jezus,
7 om in de komende eeuwen de overweldigende rijkdom zijner genade te tonen naar (zijn) goedertierenheid over ons in Christus Jezus.