Het gaat om de manier van denken, die er in de middeleeuwen toe leidde dat vrouwen als heksen werden verbrand. Namelijk andersdenkenden beschuldigen van contact met de satan. Ik heb niet gezegd dat ook jij dat nu gaat doen.ericjan schreef:Ja nog een voorbeeld dank je Zolderworm.Zolderworm schreef:Als je leest wat Eric-Jan hier zoal schrijft, dan kun je begrijpen hoe het mogelijk was dat men in de middeleeuwen volstrekt onschuldige vrouwen als zijnde heks heeft verbrand. Het is verrassend dat een dergelijk soort uiterst primitief denken in de moderne tijd nog bij sommige mensen aanwezig is. Niet dat Eric-Jan me gaat verbranden, maar zijn denken heeft hetzelfde primitieve karakter.callista schreef:Lees even terug....je bent berispt...
Nee... Niet met zoveel woorden, maar een goed verstaander heeft soms helemaal geen woorden nodig.
Jij suggereert hier volgens mij dat ik jou dan wel niet, maar vrouwen als heksen wil verbranden en dat is een grove ervaring en leugen.
Dus ik moet hier een TR voor aanmaken.
Wanneer de moderatie consequent is zal hier een waarschuwing op gaan volgen.
Ook hier ik maak geen TR, nooit gedaan en zal ik ook nooit doen, want TR's zijn voor kwentsbare w... (wat suggereer ik hier)
Misschien kun je een TR-abonnement nemen. Dat is goedkoper. Je maakt overigens wel veel taalfouten op dit moment. Volgens mij ben je boos.
Het zou ook fijn zijn als je van het forum niet een soort kleuterschool zou maken.