Dat doet Heidi Baker alleen, wonderbare spijzigingen, in Mozambique. Hier hebben de mensen genoeg te bikken.HJW schreef: ↑02 okt 2018, 14:27Zie je wat je doet ? Ik noem wat positieve teksten en na 1 zin pak je het negatieve al weer op.........wat zegt dat ?coby schreef: ↑02 okt 2018, 12:54 Dat is goed. Dat moet ik doen ook als ik er geen trek in heb. De Waarheid in liefde spreken, maar Gods Woord is soms niet zo lief. Als ik ga liegen dat iemand gelijk heeft, dat is niet je vijand liefhebben. Beter zijn de wonden geslagen door een vriend, dan de kussen van een vijand.
Stormen bedaren, met vijf broden en 2 vissen (of een andere combinatie) een hele schare voeden, water in wijn veranderen. Het gaat veel verder dan genezen.Dezelfde werken doen, ja dan denk je vaak aan zieken genezen, dat heb ik wel gedaan, maar vasten en bidden urenlang was ook een werk wat Hij deed.
En ook hier.......binnen dezelfde zin ga je al over op iets anders. Dat wat je wel ligt.
Negatief? Helemaal niet negatief. Ik heb dat gisteren gedaan met m'n ex. Ik kon 'm voorliegen en kruipen, maar dat vond ik niet liefdevol naar hem toe.