Trajecto schreef: 03 okt 2018, 18:47
ericjan schreef: 03 okt 2018, 08:47
De naam geloofsgesprek past niet bij hetgeen deze website voor staat.
De ongetwijfeld goede bedoelingen van de forum leiders kan niet voorkomen dat het (inmiddels) een tool van de vijand van G'd en Yeshua is geworden. Ten aanzien van het evangelie en bijbelvast christendom en faith in G'd doet het meer kwaads dan goed. Wie niet standvastig is in faith zal door dit forum nog verder van het evangelie afkomen te staan en mogelijk de Reddingsboei van Christus gaan missen.
Moet ik het goed vinden dat het forum in diskrediet gebracht wordt?
Wat doe je hier wanneer je kennelijk geen voeling met het forum hebt en niet gelooft in geestelijke ontwikkeling en verheffing in een gezamenlijk zoeken en het daarbij niet steeds met elkaar eens zijnd maar wel met respect voor elkaar.
Is het je bedoeling dit forum off-line te krijgen?
Ik geef je nog een kans op deze zaken te reageren, maar het kan niet zo zijn dat een forummer onbeperkt de gelegenheid krijgt het forum te ondermijnen.
Beste Trajecto,
Laat het duidelijk zijn voor je dat ik geheel niet mijn intentie heb om dit forum te ondermijnen noch om het forum off-line te krijgen. Daar zouden veel efficientere methodes voor kunnen worden ingezet, immers. Nee ik deel hier slechts mijn oprechte mening op basis van vrije meningsuiting. Zonder schelden of persoonlijk iemand te beledigen. Gelijk een medewerker het recht zou hebben om zich te beklagen over een gang van zaken binnen een bedrijf. Als directie kan je je dan ook persoonlijk aangevallen voelen, maar het is gericht tegen de functie, niet de persoon. Ik zie oprecht dat je of jullie ongetwijfeld goede bedoelingen hier van het forum, om bij te dragen tot "geestelijke ontwikkeling en verheffing in een gezamenlijk zoeken ewaarbij men niet steeds met met elkaar eens zal zijn, maar wel met respect voor elkaar" te beheren. MAAR, het resultaat is helaas dat iemand die al zou twijfelen in zijn of haar geloof, hier die twijfel voornamelijk gevoed zal zien en zelden vanaf geholpen, waardoor men NOG verder van Zijn Genade af zal komen te staan. Of ernstiger nog, van het geloof afvallen en daarmee een zonde begaan waarvan G'd zegt in zijn Woord dat het 1 van de 2 is die niet meer vergeven wordt. Persoonlijk ga ik er vanuit dat het jou/jullie intententie absoluut niet is om hieraan mee te werken, maar de feiten liggen er.
Misschien proberen om je niet (persoonlijk) aangevallen te voelen, maar op je "functie? En dan niet aangevallen voelen, maar kritische noot ontvangen waar je misschien iets mee kunt in de toekomst? Uiteindelijk kwam het terloops ter sprake en is mijn reactie een volledige eerlijke mening zonder enige bijbedoelingen. Maar mocht je je na het lezen van mijn uitleg nog steeds gekwetst blijven voelen, zoals je in je reactie laat zien nu, dan biedt ik je daarvoor mijn excuses aan.
2 Timoteüs 3:16 & Johannes 5:47 inzake G'd Zijn onfeilbare Woord in de Schrift en Christenen.