Je vroeg om een citaat waaruit zou blijken dat homo's zouden mogen worden afgewezen. Er is je door verscheidene mensen op gewezen dat het document betreffende seksueel actieve homos en transgenders o.a. in artikel 10 onomwonden verklaart dat het ''zondig is om homoseksuele onreinheid of transgenderisme goed te keuren'', wat neerkomt op afwijzing.Yolanda_dB schreef: 12 jan 2019, 18:21 Ik heb 1 poging gezien en gelezen, en laten zien dat die poging nu juist NIET is waar ik om vroeg.
Kun je dan aangeven waar ik die andere pogingen gemist heb?
En het meest relevante heb je daarbij achterwege gelaten: wat jij zoekt is simpelweg jouw zaak. Wat koop je voor je mening? Dat het overgrote deel van de samenleving zich sterk keert tegen het Nashville-document is onze zaak en je hoeft slechts te kijken naar wat er plaatsvindt in de maatschappij om de perspectiefloze toekomst van het te radicaal bevonden gedachtengoed te herkennen waarover reeds veel te lang is gedebatteerd -- de verouderde nutteloze schijndialoog heeft gelukkig plaatsgemaakt voor sarcasme, gezamelijk hoongelach en het monoloog ridiculiseren van het manifest. Wat jij ervan vindt, moet je zelf weten.