nieuwe Mars foto's
-
- Man/Vrouw: M
-
Re: nieuwe Mars foto's
Kijk jij ook zo graag naar Ancient Aliens, Doemdenker? Ik vraag me wel af hoe het zit: Ondersteun je de visie van John Keel dat het om demonen of astrale entiteiten gaat, die verschijnselen suggereren die ons doen geloven dat we aliens waarnemen. Of ben jij ervan overtuigd dat aliens werkelijk uit het universum komen? Dat is me toch niet duidelijk.doemdenker schreef: 03 mar 2019, 12:41 enkele opvallende foto's
https://www.theothersideofmidnight.com/ ... 24x955.jpg
https://www.theothersideofmidnight.com/ ... op1070.jpg
Only dead fish go with the flow
-
aliens zijn buitenaardsen maar naar hun natuur zijn ze demonisch. Paulus noemt ze in efeze 6:12
-
-
Je bedoelt dat jij denkt dat ze buitenaards zijn. En als ze buitenaards zijn, dan zijn ze gewoon van een andere planeet en niet per se demonisch. Het is of het een of het ander. Waarom zou John Keel geen gelijk hebben? Graag je antwoord.doemdenker schreef: 03 mar 2019, 18:10 aliens zijn buitenaardsen maar naar hun natuur zijn ze demonisch. Paulus noemt ze in efeze 6:12
-
Tuurlijk had John Keel gelijk maar hij bekeek de zaak vanuit een atheïstische visie. Wat ik me kan herinneren is dat hij uit een document van Lynn Catoe citeerde. De Grays zijn zeker demonisch. Desalniettemin zijn ze daarom tevens buitenaards. Ik denk dat ze bases op de maan hebben. Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
-
Zou ik ook zijn als ik honderd lichtjaar had afgelegd naar een planeet en dan twee Groningse studenten in een weiland zag pissen.doemdenker schreef: 03 mar 2019, 21:36Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
Lijken me eerder geërodeerde rotsen op het oppervlak. Je hoort overigens veel over de greys, maar de aanwijzingen voor hun bestaan zijn nogal van twijfelachtige kwaliteit. Er zal ongetwijfeld buitenaards leven bestaan en er zullen best legio intelligente beschavingen tussen zitten, maar het hele UFO-fenomeen is me te speculatief.Lijkt wel een tentenkamp op Mars
https://www.theothersideofmidnight.com/ ... op1070.jpg
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
-
- Man/Vrouw: V
Mart schreef: 03 mar 2019, 22:31 Zou ik ook zijn als ik honderd lichtjaar had afgelegd naar een planeet en dan twee Groningse studenten in een weiland zag pissen.
-
tjonge jongen die Mart vindt ufo's speculatief. Tis maar goed dat die twee Groningse studenten Mart niet in het weiland zagen.
-
Als zich leven op een andere planeet ontwikkelt, zoals op de Aarde, dan is dat natuurlijk gewoon materieel leven. Dat heeft met religie of atheïsme niets te maken. Dat leven is dan uiteraard niet demonisch.doemdenker schreef: 03 mar 2019, 21:36 Tuurlijk had John Keel gelijk maar hij bekeek de zaak vanuit een atheïstische visie. Wat ik me kan herinneren is dat hij uit een document van Lynn Catoe citeerde. De Grays zijn zeker demonisch. Desalniettemin zijn ze daarom tevens buitenaards. Ik denk dat ze bases op de maan hebben. Paar jaar geleden waren er twee Groningse studenten die na een avond stappen onderweg in het weiland wilden pissen. Toen zagen ze een Gray Alien bij een houtwal staan. Het wezentje was nogal schuchter.
Als echter wezens vanuit de astrale sfeer het bestaan van UFO's suggereren, bijvoorbeeld via materialisatie-technieken, dan zou dat wel demonisch kunnen zijn.
Maar wat niet kan is dat materiële wezens (aliens) van een andere planeet demonisch zijn. Dat is gewoon onzin. Alleen astrale wezens zijn demonisch.
Ze kunnen er weliswaar een andere moraliteit op nahouden dan wij. Maar dat maakt hen nog niet tot demonisch.
-
Graag een serieus gesprek over UFO's. En liever geen kinderachtige dommigheid. Ik heb er twee keer in m'n leven één gezien. Maar uiteraard zijn ze speculatief. Er is geen bewijs.doemdenker schreef: 04 mar 2019, 00:19 tjonge jongen die Mart vindt ufo's speculatief. Tis maar goed dat die twee Groningse studenten Mart niet in het weiland zagen.
-
De echte ooggetuige was Adamski die met een vliegende schotel bemand met Venusianen naar Venus is gevlogen. Geen bewoners van een lichtjaren verre planeet, maar gewoon buurtgenoten die de aardelingen wel verre vooruit zijn in techniek. Ooggetuigen moet je gewoon geloven, dat was reeds het geval in bijbelse tijden en waarom zou het anno 2019 in wezen anders zijn. Venus brengt ons de verdere vooruitgang. Hiep, Hiep, Hieperdehiep
-
hoezo wezens van een andere planeet. Niemand weet wat Mars precies is. Elke steen op Mars lijkt een anomalie. En er zijn zwevende bollen waargenomen. Mars is zo demonisch als de pest.
-
Een planeet die demonisch is....tja....
Ik val soms van de ene verbazing in de andere...
Waar haal jij dat allemaal vandaan?
Kun je daar eens wat duidelijker over worden?
Er is genoeg bekend van Mars
Trouwens...wie heeft die foto's gemaakt --
Ik zie ze voor het eerst....en ook n iet via de media of wat voor site dan ook
Zo is het niet meer dan kretologie...
Ik val soms van de ene verbazing in de andere...
Waar haal jij dat allemaal vandaan?
Kun je daar eens wat duidelijker over worden?
Er is genoeg bekend van Mars
Trouwens...wie heeft die foto's gemaakt --
Ik zie ze voor het eerst....en ook n iet via de media of wat voor site dan ook
Zo is het niet meer dan kretologie...
-
Het lijkt mij vanzelfsprekend dat de UFO gebruikende Venusianen ook op Mars zijn geland en daar bewonerssporen hebben nagelaten.
Geen astrale, demonische wezens maar puur stoffelijke Venusianen die in puur stoffelijke UFO"s het heelal doorkruisen en Adamski hebben uitverkoren om hem hun wereld te tonen. Gelukkig heeft Adamski vervolgens niet gezwegen, maar ons zijn ooggetuigenverslag nagelaten. Hulde.
Geen astrale, demonische wezens maar puur stoffelijke Venusianen die in puur stoffelijke UFO"s het heelal doorkruisen en Adamski hebben uitverkoren om hem hun wereld te tonen. Gelukkig heeft Adamski vervolgens niet gezwegen, maar ons zijn ooggetuigenverslag nagelaten. Hulde.
-
In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
-
Adamski was in ieder geval een bedrieger. Maar dat betekent niet dat iedere getuige dat is.peda schreef: 04 mar 2019, 11:42 De echte ooggetuige was Adamski die met een vliegende schotel bemand met Venusianen naar Venus is gevlogen. Geen bewoners van een lichtjaren verre planeet, maar gewoon buurtgenoten die de aardelingen wel verre vooruit zijn in techniek. Ooggetuigen moet je gewoon geloven, dat was reeds het geval in bijbelse tijden en waarom zou het anno 2019 in wezen anders zijn. Venus brengt ons de verdere vooruitgang. Hiep, Hiep, Hieperdehiep
-
We zitten weer met iemand die fantasie en werkelijkheid door elkaar haalt. Maar je bent hier niet de enige. Maar jij haalt vooral werkelijkheid en projectie vanuit het collectief onbewuste door elkaar.doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
-
Ja...wat een fantasiedoemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Ik zou iedereen aanraden geen mars meer te eten...
Mars was gewoon de naam van een Romeinse God
-
Ja, maar wel een oorlogsgod.callista schreef: 05 mar 2019, 11:16Ja...wat een fantasiedoemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
-
Dus net zo als Jahweh....de krijgsgod van de Abrahamitische religies.Anja schreef: 05 mar 2019, 11:21Ja, maar wel een oorlogsgod.callista schreef: 05 mar 2019, 11:16Ja...wat een fantasiedoemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Laatst gewijzigd door callista op 05 mar 2019, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Waar het om gaat is dat de associaties die Doemdenker legde niet zo gek zijn. Als men oorlog wil met zijn lichaam moet men vooral veel mars eten Als ik vroeger een glucosedip had rukte ik een mars uit de automaat. Tegenwoordig ruk ik dan een blikje ananas op eigen sap open. Dat bevalt stukken beter.callista schreef: 05 mar 2019, 11:22Dus net zo als Jahweh....de krijgsgodAnja schreef: 05 mar 2019, 11:21Ja, maar wel een oorlogsgod.callista schreef: 05 mar 2019, 11:16Ja...wat een fantasiedoemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
-
Ja..zoiets, maar het is toch absurd om tot die conclusie te komen door het gegoochel met letters en namen zoals doemdenker doet...dat slaat echt nergens op.
Geeft mij eerder de indruk van een fantast; een verwarde persoon of een complotdenker...
Geeft mij eerder de indruk van een fantast; een verwarde persoon of een complotdenker...
-
Oh door mijn galsteen laatst las ik dat je veel magnesium moet eten om niet doem te denken, maar wel magnesiumcitraat of zo. Dat hielp tegen doemdenken stond er.
-
Mijn naam betekent in het Latijn ''van Mars'' of ''zoals Mars''doemdenker schreef: 05 mar 2019, 11:10 In Mars herkennen we het woord "marad" dat rebels betekent. Resoneert met Marduk en Nimrod en Mare. En met Nightmare. Of met Merrie.
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.