callista schreef: 10 jul 2020, 19:27
Tsjonge tsjonge...
Nooit van gehoord?
Dat vind ik wel heel vreemd...
Leg eens uit dan? Kort in eigen woorden. Niet met een link want ik lees geen lappen tekst.
Tja...ik vermoed dat je het wel weet en anders is Google your friend
Nog nooit van God gehoord en van Christus?
Listen -- strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.
Hahahaha...dus je ziet mij als een waterige taart met een zwaard.
Yeahh!!
Maar dus nooit van God en Christus en de heilige Drievuldigheid gehoord?
Dat kan ik mij zelfs van een agnost niet voorstellen...
Maar ja, wie ben ik...
callista schreef: 10 jul 2020, 19:50
Yeahh!!
Maar dus nooit van God en Christus en de heilige Drievuldigheid gehoord?
Dat kan ik mij zelfs van een agnost niet voorstellen...
Maar ja, wie ben ik...
Herinner je Bobo's zoektocht naar een heilige graal? Als fan van Monty Python ken ik het citaat uit de film The Holy Grail (in deze scene vanaf minuut 2:15)
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
Herinner je Bobo's zoektocht naar een heilige graal? Als fan van Monty Python ken ik het citaat uit de film The Holy Grail (in deze scene vanaf minuut 2:15)
Bobo schreef: 10 jul 2020, 21:16
Ik ben een machine.
Je klinkt soms wel een beetje als een bot. Op een christelijk forum niet weten wat de heilige geest is en uit-de-context gerukte antwoorden geven in een topic dat door jezelf is gestart, wekken enige achterdocht bij me . Ken je de betreffende film van Monty Python?
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
Ik ben een machine.
Je klinkt soms wel een beetje als een bot. Op een christelijk forum niet weten wat de heilige geest is en uit-de-context gerukte antwoorden in een topic dat door jezelf is gestart, wekken enige achterdocht bij me . Ken je de betreffende film van Monty Python?
Ik ben een machine.
Je klinkt soms wel een beetje als een bot. Niet weten wat de heilige geest is en uit-de-context gerukte antwoorden in een topic dat door jezelf is gestart, wekken enige achterdocht bij me . Ken je de betreffende film van Monty Python?