Dat is wel goedkoop. Dvd's kan je op computers toch ook draaien? We hebben geen dvdspeler namelijk. Ook geen radio. We maken dan altijd gebruik van de computer of tv
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.
Dat is wel goedkoop. Dvd's kan je op computers toch ook draaien? We hebben geen dvdspeler namelijk. Ook geen radio. We maken dan altijd gebruik van de computer of tv
Probeer het eens uit met een DVD die je misschien al hebt. Voordeel van een DVD is dat je hem vaker kunt bekijken.
Tot voor kort kon deze film nog op Netflix bekeken worden.
Misschien via amazon prime.
Ik heb mijn DVD-speler al lang niet meer gebruikt. Als je ze nog kunt kopen zijn ze niet duur denk ik.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Probeer het eens uit met een DVD die je misschien al hebt. Voordeel van een DVD is dat je hem vaker kunt bekijken.
Tot voor kort kon deze film nog op Netflix bekeken worden.
Misschien via amazon prime.
Ik heb mijn DVD-speler al lang niet meer gebruikt. Als je ze nog kunt kopen zijn ze niet duur denk ik.
Dank je. Simpel, ik heb nog een paar dvd's. Goed idee
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.