Wat gaaf!Mart schreef: 17 jan 2021, 01:11 Heb haar ontmoet in Sevilla. Overigens, het hele vrouwen voetbalteam van Barcelona was er. Niet dat we elkaar aanspraken, maar heb ze gezien. Sterke meiden. Zou ze niet boos achter me aan willen hebben rennen. Zou geen kans maken. Overigens heb ik wel op dezelfde kamer geslapen als twee dames van het Argentijnse nationale futsal team in een hostel. Ja, een risicovol leven brengt onverwachte interessante momenten met zich mee
Ik heb dat een keer gehad in het vliegtuig.
Zat ik in een exit seat kwam er een enorm lange vrouw langslopen die natuurlijk flink mopperde over dat ukkie met al die beenruimte. Hemeltjelief wat een reuzin dacht ik en wilde al opstaan voor dat stumperd want die lag volgens mij echt dubbelgevouwen in d'r stoeltje. Maar de stewardess schudde Nee. "We hebben het hele korfbalteam aan boord, dus het maakt niet uit" zei ze tegen me. Maar al die lange enden kwamen wel langslopen.. en allemaal gefrustreerd naar mij kijken.
Toen ik zelf naar de wc ging en er eentje naast me stond was ik net een lilliputter.