Ben ik met je eens, mijn verzinsels zijn ook niet waar.
Net als alle andere verzinsels.
Ben ik met je eens, mijn verzinsels zijn ook niet waar.
Oh ja? Werkelijk?Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:39Mee eens, hierdoor is hij voor mij ook door de mand gevallen. Zijn god kan God zelf niet zijn. Het is de geest van de antichrist die vijandig is aan onze God van Liefde.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Ik strijd tegen onrecht dat God wordt aangedaan, door een godsbeeld dat steeds kleiner wordt gemaakt.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:33Ik ben eerlijk gezegd wel zo onderhand van mening dat het niet echt God is die tot jou spreekt. Anders vecht je niet tegen de God die zich duizenden jaren geopenbaard heeft en waarvan Zijn profetieën telkens weer uitgekomen zijn.Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 09:48Een alomtegenwoordige God IS die antichrist zelf. Lees in je eigen bijbel Jesaja 45 vers 7. Je kan dat blijven negeren, maar duidelijker krijg je het niet uit jouw eigen 'heilige schrift'.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 01:07Ze komen echter al duizenden jaren steeds weer uit.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat de antichrist vrij snel aan de macht gaat komen. Dat de verwoesting van de aarde heel dicht bij is. Een opwekking is trouwens al gaande. Huiskerken schieten in Nederland als paddenstoelen uit de grond, vanwege al die dichte kerken.
Nee hoor dat heeft 'mijn' God niet. Jezus hoeft ons nergens van te verlossen, omdat we niet bang hoeven te zijn voor een God van echte liefde. Omdat die God van liefde niet oordeelt.Gaitema schreef: Jouw God heeft de pest eraan als je Jezus Christus als jouw verlosser zou aannemen, daarom zie jij de waarheid ook niet en kan je zo lekker doen wat jouw vlees jou ingeeft.
Jij kent mij totaal niet. Jij weet helemaal niks van echte liefde en van mijn liefde. Je weet helemaal niks over mijn trouw en verantwoordelijkheid. Ik vind jouw beschuldigingen een grove aanval op mijn persoon en ik ga dit melden!Gaitema schreef: Vreemd gaan, met meerdere mannen one night stands doen en zo, en dat in die vleselijke hemel waar jij naar begeert, puur uit egoïstische zelfbevredigende lusten. De echte liefde ken jij niet. Je hebt vooral jouw eigen vlees lief. Trouw ken je niet. Verantwoordelijk dragen doe je niet en jij ziet dat niet. Jouw God moet vooral jouw lusten bevredigen.
Toch nog even dit: Dit topic staat in levensbeschouwing en iedereen mag meepraten hier.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:42Toch nog even dit: Dit topic staat in levensbeschouwing en iedereen mag meepraten hier.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Het andere topic (Wie gaat naar de hemel en wie niet?) staat in de gesloten afdeling waar niet iedereen mag meepraten en waar de bijbelse leer wordt beschermd, en dat is prima want bescherming kan de bijbel wel gebruiken.
Als het te heet voor je wordt in Levensbeschouwing, ga dan je heil zoeken op de gesloten afdeling.
Wanneer je gekwetst of zeer gekwetst wordt door kritiek op jouw geloof, is dat jouw probleem dat jij je identificeert met je ideeën en persoonlijk aangevallen voelt.
Verder : zie mijn onderschrift.
Kerel, je dwaalt in mijn ogen ongelofelijk. Je schopt zelf voortdurend tegen heel het christendom aan en dus laat je mij geen keus dan dat ik moet concluderen dat je ver op een dwaalspoor zit, ver van God vandaan. Ik ben geen homofoob, heb ze zelfs in mijn schoonfamilie, maar heb een walging van jouw ververse verlangens tot seks met meerdere mannen en buiten de concept van ontrouw. Ook als hetero's dat verlangen dat binnen heterosetting verlangen.Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:11Ik strijd tegen onrecht dat God wordt aangedaan, door een godsbeeld dat steeds kleiner wordt gemaakt.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:33Ik ben eerlijk gezegd wel zo onderhand van mening dat het niet echt God is die tot jou spreekt. Anders vecht je niet tegen de God die zich duizenden jaren geopenbaard heeft en waarvan Zijn profetieën telkens weer uitgekomen zijn.Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 09:48Een alomtegenwoordige God IS die antichrist zelf. Lees in je eigen bijbel Jesaja 45 vers 7. Je kan dat blijven negeren, maar duidelijker krijg je het niet uit jouw eigen 'heilige schrift'.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 01:07Ze komen echter al duizenden jaren steeds weer uit.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat de antichrist vrij snel aan de macht gaat komen. Dat de verwoesting van de aarde heel dicht bij is. Een opwekking is trouwens al gaande. Huiskerken schieten in Nederland als paddenstoelen uit de grond, vanwege al die dichte kerken.Nee hoor dat heeft 'mijn' God niet. Jezus hoeft ons nergens van te verlossen, omdat we niet bang hoeven te zijn voor een God van echte liefde. Omdat die God van liefde niet oordeelt.Gaitema schreef: Jouw God heeft de pest eraan als je Jezus Christus als jouw verlosser zou aannemen, daarom zie jij de waarheid ook niet en kan je zo lekker doen wat jouw vlees jou ingeeft.Jij kent mij totaal niet. Jij weet helemaal niks van echte liefde en van mijn liefde. Je weet helemaal niks over mijn trouw en verantwoordelijkheid. Ik vind jouw beschuldigingen een grove aanval op mijn persoon en ik ga dit melden!Gaitema schreef: Vreemd gaan, met meerdere mannen one night stands doen en zo, en dat in die vleselijke hemel waar jij naar begeert, puur uit egoïstische zelfbevredigende lusten. De echte liefde ken jij niet. Je hebt vooral jouw eigen vlees lief. Trouw ken je niet. Verantwoordelijk dragen doe je niet en jij ziet dat niet. Jouw God moet vooral jouw lusten bevredigen.
Het is duidelijk dat je homofoob bent nog steeds en het lijkt erop dat je jaloers bent. Misschien toch latent homoseksueel?
Je zet jouw persoonlijke aanval op mij voort, waardoor ik opnieuw melding ga maken van jouw forumovertredingen.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 23:54Kerel, je dwaalt in mijn ogen ongelofelijk. Je schopt zelf voortdurend tegen heel het christendom aan en dus laat je mij geen keus dan dat ik moet concluderen dat je ver op een dwaalspoor zit, ver van God vandaan. Ik ben geen homofoob, maar hen een walging van jouw ververse verlangens tot seks met meerdere mannen en buiten de concept van ontrouw. Dat is in mijn ogen zelfs een gruwel. En jouw beeld van alles maar goed pratende liefde wijs ik volledig af. Ik ben er uit: Ik hen niets met jouw Godsbeeld.Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:11Ik strijd tegen onrecht dat God wordt aangedaan, door een godsbeeld dat steeds kleiner wordt gemaakt.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:33Ik ben eerlijk gezegd wel zo onderhand van mening dat het niet echt God is die tot jou spreekt. Anders vecht je niet tegen de God die zich duizenden jaren geopenbaard heeft en waarvan Zijn profetieën telkens weer uitgekomen zijn.Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 09:48Een alomtegenwoordige God IS die antichrist zelf. Lees in je eigen bijbel Jesaja 45 vers 7. Je kan dat blijven negeren, maar duidelijker krijg je het niet uit jouw eigen 'heilige schrift'.Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 01:07
Ze komen echter al duizenden jaren steeds weer uit.
Ik kan je nu al op een briefje geven dat de antichrist vrij snel aan de macht gaat komen. Dat de verwoesting van de aarde heel dicht bij is. Een opwekking is trouwens al gaande. Huiskerken schieten in Nederland als paddenstoelen uit de grond, vanwege al die dichte kerken.Nee hoor dat heeft 'mijn' God niet. Jezus hoeft ons nergens van te verlossen, omdat we niet bang hoeven te zijn voor een God van echte liefde. Omdat die God van liefde niet oordeelt.Gaitema schreef: Jouw God heeft de pest eraan als je Jezus Christus als jouw verlosser zou aannemen, daarom zie jij de waarheid ook niet en kan je zo lekker doen wat jouw vlees jou ingeeft.Jij kent mij totaal niet. Jij weet helemaal niks van echte liefde en van mijn liefde. Je weet helemaal niks over mijn trouw en verantwoordelijkheid. Ik vind jouw beschuldigingen een grove aanval op mijn persoon en ik ga dit melden!Gaitema schreef: Vreemd gaan, met meerdere mannen one night stands doen en zo, en dat in die vleselijke hemel waar jij naar begeert, puur uit egoïstische zelfbevredigende lusten. De echte liefde ken jij niet. Je hebt vooral jouw eigen vlees lief. Trouw ken je niet. Verantwoordelijk dragen doe je niet en jij ziet dat niet. Jouw God moet vooral jouw lusten bevredigen.
Het is duidelijk dat je homofoob bent nog steeds en het lijkt erop dat je jaloers bent. Misschien toch latent homoseksueel?
Ik sta volledig achter wat ik schrijf. Ik ken God, Hij is mijn Pa en ik spreek Hem dagelijks. En nou optieven lasteraar!Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:03Oh ja? Werkelijk?Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:39Mee eens, hierdoor is hij voor mij ook door de mand gevallen. Zijn god kan God zelf niet zijn. Het is de geest van de antichrist die vijandig is aan onze God van Liefde.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Dus de geest van de antichrist is vijandig door God van échte liefde te betichten, door te beweren dat God écht almachtig is, alwetend, alziend, volmaakt en zonder enige behoefte? Als je eerlijk bent zou je de God van de Bijbel met kleine letters schrijven. In de forumregels is dat overigens niet toegestaan, weet je nog wel?
Rare antichrist hoor, die God groter maakt dan de Bijbel doet.
Tief zelf op naar de gesloten afdeling!Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 23:59Ik sta volledig achter wat ik schrijf. Ik ken God, Hij is mijn Pa en ik spreek Hem dagelijks. En nou optieven lasteraar!Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:03Oh ja? Werkelijk?Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:39Mee eens, hierdoor is hij voor mij ook door de mand gevallen. Zijn god kan God zelf niet zijn. Het is de geest van de antichrist die vijandig is aan onze God van Liefde.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Dus de geest van de antichrist is vijandig door God van échte liefde te betichten, door te beweren dat God écht almachtig is, alwetend, alziend, volmaakt en zonder enige behoefte? Als je eerlijk bent zou je de God van de Bijbel met kleine letters schrijven. In de forumregels is dat overigens niet toegestaan, weet je nog wel?
Met weinig moeite verlaat ik dit duivelse forum addergebroed! Hier is God ver te zoeken met jouw gruwelijke bijdragen. Satanaanbidder!Messenger schreef: ↑19 apr 2021, 00:00Tief zelf op sukkel naar de gesloten afdeling!Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 23:59Ik sta volledig achter wat ik schrijf. Ik ken God, Hij is mijn Pa en ik spreek Hem dagelijks. En nou optieven lasteraar!Messenger schreef: ↑18 apr 2021, 21:03Oh ja? Werkelijk?Gaitema schreef: ↑18 apr 2021, 18:39Mee eens, hierdoor is hij voor mij ook door de mand gevallen. Zijn god kan God zelf niet zijn. Het is de geest van de antichrist die vijandig is aan onze God van Liefde.Michelangelo schreef: ↑18 apr 2021, 15:47
Ik vind het prima. Dat gun ik hem van harte. Maar hij mag consideratie tonen naar mede forummers. Zijn beschrijving van God en de bijbel ervaar ik als zeer kwetsend. Hij kan zijn standpunt duidelijk maken zonder over dat van mij heen te walsen. Ik accepteer jouw standpunt ook. Ieder het zijne. Daarvoor zijn we hier. En dat we onze boodschap op een enthousiaste manier wat aandikken betekent nog lang niet dat we elkaar voor rotte vis gaan uitschelden. Toch?
Het is dat je het zelf zegt. Jij bent tenminste eerlijk over wat je zegt, dat het onwaar is. Maar ik geloof in de God van waarheid die hier op het forum gedemonstreerd wordt, dus moet ik alles als duivelswerk afwijzen.
Bemoei je er niet mee! Christenen worden hier bij het grof vuil gezet, dus het is oorlog!
Een almachtige en onkwetsbare God kun je niet beledigen. Lasteren doet God ook niks. De God tenminste waar ik in geloof.
Je zet jezelf bij het grof vuil en je geeft christenen een slechte naam.
Oh daar is hij weer, de dramaqueen. De wederkomst van jou is morgen tegen lunchtijd, of is dat te laat?Gaitema schreef: En ik heb er genoeg van. Ik verlaat dit forum. Kunnen jullie hier massaal weer de duivel aanbidden!
Jij zegt zelf dat je seks met meerdere mannen wilt hebben en geen trouw wilt beloven. Ook jouw hemel bestaat uit een homowereld waar je lekker jouw gang kan gaan. Je beschrijft onze God als een duivel en Jezus als overbodig. Zijn offer niet nodig en bespot openlijk op het forum met diep kwetsende grievend teksten over onze God die je volledig door het slijk haalt. Ik heb me weken lang ingehouden en jou totaal genegeerd, maar ik ben steeds meer van jouw uitspraken gaan walgen. Je bent zo vuil als teer. Je bent belast met demonen. Alles wat heilig en goed is heb je afgewezen en een zeer duistere dwaalleer verkondig je en waarom mag ik dat niet zeggen? Je bent zelf begonnen met ons geloof zo af te schilderen? Ik heb me voldoende ingehouden. Het is genoeg. De koek is op!
Die weg ga ik dus ook niet. De weg van Hopper, de weg van Messenger, het atheïsme en jouw gezwalk zonder jouw leven aan Jezus te geven. Het zijn stuk voor stuk dwaalwegen.Bastiaan73 schreef: ↑19 apr 2021, 00:10 Beste Gaitema,
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.
En waarom zou ik naar jou moeten luisteren, antichristen? Ook jij beschermd altijd hem dn nooit de de christenen. Hij mag voortdurend God demoniseren en christenen dodelijk treffen met zijn spot! Ik ben dat gekanker van hem zat!
Ja je ging weg zei je, misschien wel beter ook.
Je bent flink aan het (ver-)oordelen. Is dat geestelijk of vleselijk? Je maakt Pa niet echt trots zo.Gaitema schreef: ↑19 apr 2021, 00:18Die weg ga ik dus ook niet. De weg van Hopper, de weg van Messenger, het atheïsme en jouw gezwalk zonder jouw leven aan Jezus te geven. Het zijn stuk voor stuk dwaalwegen.Bastiaan73 schreef: ↑19 apr 2021, 00:10 Beste Gaitema,
Ga niet de weg die je niets oplevert en je niet bevrijdt, omdat het niets is.
Ik maak God zo groot en liefdevol mogelijk. Ik prijs God!Gaitema schreef: ↑19 apr 2021, 00:20En waarom zou ik naar jou moeten luisteren, antichristen? Ook jij beschermd altijd hem dn nooit de de christenen. Hij mag voortdurend God demoniseren en christenen dodelijk treffen met zijn spot! Ik ben dat gekanker van hem zat!
Ik blaas desnoods dit hele forum op!