Tja daar zou men een eigen draad over kunnen openen,maar of het zo is wat jij nu zegt vergt onderzoek derhalve.Michelangelo schreef: 18 aug 2021, 19:05Even off topic is het interessant te vermelden dat God verbiedt te moorden maar gebiedt het beloofde land binnen te gaan en de locals om te brengen. God maakt blijkbaar een verschil tussen doden en moorden.Snelheid schreef: 18 aug 2021, 18:49
Moord partijen heer @Hopper zijn altijd af te keuren van wie dan ook in verleden en heden; maar zie wel alles in het licht van de tijd zeer zeker het verleden,daar kan men niet om heen in het licht van de tijd;geschiedenis dus.
Over Ketters
-
- Man/Vrouw: M
Re: Over Ketters
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
- Man/Vrouw: V
peda schreef: 18 aug 2021, 18:55Hallo Bastiaan,Bastiaan73 schreef: 18 aug 2021, 18:18
Maar is dit forum nou 'zijnde' of 'wordende'? Of toch door bepaalde seniele hangouderen 'tanende'?
Je kunt toch jouw eigen inhoudelijke bijdragen op het forum inbrengen. Reageren op datgene wat je niet aanstaat, moet je ook niet doen, maar geef gewoon uit eigen initiatief inbreng waar je wel achter staat. Dan zit je niet passief te wachten of anderen wat voor jou leuks inbrengen, maar je neemt zelf initiatief met de inbreng van voor jou interessante gedachten. Ik heb best wel, voor mij goede inbreng van jouw hand gelezen, dus waarom niet zelf actief de eigen rode draad inbrengen op het forum. Dan lach je de "" seniele hangouderen "' vervolgens uit met eigen levendige en interessante topics. Dan krijg je vanzelf het zwaan-kleef-aan effect.
Nooit te oud om te leren met gedachten te jongleren
@Possibilianism: comfortable with multiple ideas
-
- Man/Vrouw: M
Het is jammer dat Bastiaan niet meer meedoet en dus geen reactie meer kan leveren op mijn serieus bedoelde inbreng. Trajecto heeft ook reeds een rubriek geopend over wensen inzake het reilen en zeilen van het forum. Hoe krijg je de Grootste Gemene Deler te pakken waar de meerderheid binnen de forum richtlijnen kan achter kan staan en je niet blijft hangen in een Kleinste Gemene Veelvoud van solitaire persoonlijke voorkeuren., waar alleen de inbrenger achterstaat. Ik ben benieuwd hoe het topic gaat lopen en wat de resultaten zullen zijn. Afwachten !!Petra schreef: 19 aug 2021, 07:05peda schreef: 18 aug 2021, 18:55
Hallo Bastiaan,
Je kunt toch jouw eigen inhoudelijke bijdragen op het forum inbrengen. Reageren op datgene wat je niet aanstaat, moet je ook niet doen, maar geef gewoon uit eigen initiatief inbreng waar je wel achter staat. Dan zit je niet passief te wachten of anderen wat voor jou leuks inbrengen, maar je neemt zelf initiatief met de inbreng van voor jou interessante gedachten. Ik heb best wel, voor mij goede inbreng van jouw hand gelezen, dus waarom niet zelf actief de eigen rode draad inbrengen op het forum. Dan lach je de "" seniele hangouderen "' vervolgens uit met eigen levendige en interessante topics. Dan krijg je vanzelf het zwaan-kleef-aan effect.
-
Ja, ik vind het ook erg jammer dat Bastiaan weg is, ondanks dat ie soms imo wat grof gebekt was vond ik hem wel goed van hart en interessante bijdragen leveren. Hjj had ook flink wat inhoudelijke kennis.peda schreef: 19 aug 2021, 07:46Het is jammer dat Bastiaan niet meer meedoet en dus geen reactie meer kan leveren op mijn serieus bedoelde inbreng. Trajecto heeft ook reeds een rubriek geopend over wensen inzake het reilen en zeilen van het forum. Hoe krijg je de Grootste Gemene Deler te pakken waar de meerderheid binnen de forum richtlijnen kan achter kan staan en je niet blijft hangen in een Kleinste Gemene Veelvoud van solitaire persoonlijke voorkeuren., waar alleen de inbrenger achterstaat. Ik ben benieuwd hoe het topic gaat lopen en wat de resultaten zullen zijn. Afwachten !!
-
Bastiaan moet maar gauw terugkomen....Please...
-
Ik snap niet wat er gebeurd is, vond het zelf erg snel gedeactiveerd. Maar heb denk ik ook de commotie gemist waar het om ging.
Het is jammer dat juist degenen die emotioneel betrokken zijn meestal aan de pan blijven hangen.