Ze is geen aangenomen ambtenaar, ze heeft bij de verkiezingen genoeg stemmen binnengehaald voor haar zetel.Divine_will schreef: ↑08 feb 2022, 15:28 Dat is het hem nou juist. Dat mens is helemaal geen politica. Ze heeft niet de juiste opleiding, niet de juiste ervaring, niet de broodnodige vaardigheden en daarnaast is ze ook nog eens een zenuwinzinking nabij. Ik weet niet welk assessmentbureau ze hebben ingeschakeld voor haar sollicitatie maar als daar ons belastinggeld naartoe gaat vind ik dat een slechte zaak. En als we dan toch voor prioriteit aan diversiteit gaan dan ook iemand met Downs syndroom in de Kamer. En iemand met Alzheimer. Oh nee, die hebben we al als minister president. Power to the people, toch?
Als jouw appendix eruit moet ga je dan ook naar een ziekenhuis waar een melkboer de positie van chirurg heeft gekregen? Omdat ie zo’n bleekneus heeft? Wel eens een bruine boer gezien? Ik niet. Daarom zijn bijna alle chirurgen wit.
Ze is verkozen als kamerlid.
Ik denk dat iemand met het syndroom van Down zich ook kandidaat kan stellen en verkozen kan worden door de kiezers.
Het is voor mij een interessante afwisseling dan.