Mullog schreef: 05 mar 2022, 08:45
vegan-revolution schreef: 05 mar 2022, 03:47
Grofweg zijn er vooral 4 levensbeschouwingen waaruit onverdraagzaamheid jegens christenen ontspruit (wat uiteraard niet wil zeggen dat iedere aanhanger van zo'n levensbeschouwing onverdraagzaam is jegens christenen) : islam, hindoeïsme, communisme en boeddhisme.
Vanuit bijvoorbeeld het jodendom lijkt er niet of nauwelijks onverdraagzaamheid jegens christenen te zijn.
In verreweg de meeste landen in een ranglijst van 50 landen komt de onverdraagzaamheid jegens christenen voort uit de islam.
Het mooie van die lijst is dat de top van die lijst op werkelijk iedere vervolgingslijst in de top staat. Dat je in die landen echt geen christen hoeft te zijn om vervolgd te worden. Dat je ook vervolgd wordt als je vrouw, homo, een variant van een willekeurig ander geloof aanhangt, een afwijkende (politieke) mening hebt, je inzet voor mensenrechten, uit de verkeerde provincie komt of gewoon je hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
Imo een ABC'tje Mullog.
VR zoekt geen medestanders maar mensen die iets substantieels tegenover zijn bevindingen kunnen stellen.
Naar eigen zeggen
viewtopic.php?p=390831#p390831.
Dus tjeempie Mullog... dit schrijft ie al jarenlang op FT had je dit inzicht niet eens eerder kunnen opperen ?
Of ehhh... sta je niet zo open voor deze inzichten VR?
En dacht je... zoiets als.. pompelepom... ik zoek al jarenlang naar weerwoord op mijn Islamhaat, laat ik het eens op een christelijk georiënteerd forum proberen. Misschien hebben ze er daar wel iets substantieel tegenin te brengen.
Dat ligt logisch beredeneerd best wel in de lijn der verwachting. (Of ehhhhh juist niet ???!!! ).
Vertel eens VR... zit je net zo met Christenvervolging in je maag als welke vervolging dan ook?
Vind je elke vervolging o.g.v. ras of religie of aard of whatever.. even verschrikkelijk ?
Of gaan vooral de islam slachtoffers je aan het hart ? En zo ja.. waarom dan ?
Heb je dat substantiële weerwoord al eens in de moskee gezocht of op moslims georiënteerde fora ?