Stelligheid: bron van ergernis

Benieuwd naar wat anderen denken en geloven? Christen of niet, bespreek het hier.
Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
hier
> > Lees de regels goed door!

Moderatie: het moderatieteam
Bastiaan73
Man/Vrouw: M

Re: Stelligheid: bron van ergernis

Bericht door Bastiaan73 »

hopper schreef: 26 mar 2022, 14:19 Als je je ergert bij iedere aanraking , hoe raak je dan ooit gepolijst?

-Rumi-
Afbeelding
Snelheid

Bericht door Snelheid »

Tja ook een draad die op zolder lag van dit forumhuis maar ,door stelligheid en vasthoudendheid zijn en worden er levens gered maakt de wetenschap vorderingen wordt vrede afgedwongen komen mensen tot het Ware Geloof.door stelligheid draait een samenleving op enz enz enz gelukkig maar geen ergernis maar een vreugde en geluk.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Tufkah

Bericht door Tufkah »

Ik ben er stellig in dat er geen bron van ergernis is in mij. Die stelligheid komt inderdaad door het Ware Gel....hum...gewoon door de waarheid zelf...
God begint waar het denken eindigt.
Snelheid

Bericht door Snelheid »

Tufkah schreef: 22 dec 2024, 17:05 Ik ben er stellig in dat er geen bron van ergernis is in mij. Die stelligheid komt inderdaad door het Ware Gel....hum...gewoon door de waarheid zelf...
Alleen dat je dat roept geeft al te denken tja.................. :x
VERITAS VOS LIBERABIT.
Tufkah

Bericht door Tufkah »

Snelheid schreef: 22 dec 2024, 17:53
Tufkah schreef: 22 dec 2024, 17:05 Ik ben er stellig in dat er geen bron van ergernis is in mij. Die stelligheid komt inderdaad door het Ware Gel....hum...gewoon door de waarheid zelf...
Alleen dat je dat roept geeft al te denken tja.................. :x
Ik laat al het 'denken' bij de denker. Je weet toch wel dat Jezus de waarheid is? Dat kan zo'n stelligheid aan nemen dat er geen ruimte meer is voor onzekerheid.
God begint waar het denken eindigt.