Hmm ik kan me niet herinneren ooit hosties gekocht te hebben in de supermarkt maar je maakt me wel nieuwsgierig.
Onderzoekje voedingsproducten
-
- Site Admin
- Man/Vrouw: M
Re: Onderzoekje voedingsproducten
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Loempia vellen, elke Chinese toko heeft ze.dingo schreef: ↑28 nov 2022, 16:40Onder welke noemer staan die vellen te koop?Tiberius Claudius schreef: ↑28 nov 2022, 12:36
Je kunt ze ook gemakkelijk zelf maken.
Koop wat van die vellen en stop er in wat je lekker vindt.
Je kunt ze ook zelf bakken, maar dat is toch wel lastig vind ik.
De basis is gewoon een hele dunne pannenkoek en je smeert hem achteraf dicht met ei.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Een Hostie is even wel iets anders dan wat er om de kroepia gaat,je weet weer niet waar je het over hebt, doe geen duit in het zakje als je die niet hebt
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik wees er op dat zowel de hostie als het loempia vel beiden het dominante tarwe meel ( bloem ) gemeen hebben. Dat er in de normale supermarkt geen hostie te koop is, verbaast mij niet, de hostie op zich smaakt zonder vulling naar niets. Maar er zijn wel degelijk "' bakkers "" die hosties sec produceren, voor geïnteresseerden. Google maar eens onder "" hosties + kopen "'.
-
- Site Admin
Dank je! Ga ik dat eerdaags eens proberen, is weer eens wat anders dan zelfgemaakte pizza.Tiberius Claudius schreef: ↑28 nov 2022, 17:32Loempia vellen, elke Chinese toko heeft ze.
De basis is gewoon een hele dunne pannenkoek en je smeert hem achteraf dicht met ei.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Ei is niet echt nodig. Er zijn ook veganistische loempia's. Bijvoorbeeld deze of deze.Tiberius Claudius schreef: ↑28 nov 2022, 17:32Loempia vellen, elke Chinese toko heeft ze.
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
-
Ook weer geheel fout.......... .er is geen enkele bakker die Hosties bakt.peda schreef: ↑28 nov 2022, 18:03Ik wees er op dat zowel de hostie als het loempia vel beiden het dominante tarwe meel ( bloem ) gemeen hebben. Dat er in de normale supermarkt geen hostie te koop is, verbaast mij niet, de hostie op zich smaakt zonder vulling naar niets. Maar er zijn wel degelijk "' bakkers "" die hosties sec produceren, voor geïnteresseerden. Google maar eens onder "" hosties + kopen "'.
En waar wel Hosties gebakken worden zijn geen bakkerijen,niet over Katholieke zaken spreken als je niet weet hoe het zit over het boven genoemde.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Die zijn niet te vreten.vegan-revolution schreef: ↑28 nov 2022, 18:17Ei is niet echt nodig. Er zijn ook veganistische loempia's. Bijvoorbeeld deze of deze.Tiberius Claudius schreef: ↑28 nov 2022, 17:32
Loempia vellen, elke Chinese toko heeft ze.
-
- Man/Vrouw: V
Ze lijken mij heerlijk....MmmmmTiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 09:29Die zijn niet te vreten.vegan-revolution schreef: ↑28 nov 2022, 18:17
Ei is niet echt nodig. Er zijn ook veganistische loempia's. Bijvoorbeeld deze of deze.
Ik haalde ook altijd loempia's zonder vlees bij de Chinees........ook prima!!
-
Dan is het niet veel meer dan taugé met prei.
-
Nou en?
Volgens mij zat er veel meer in hoor aan groenten.......
Beter dan loempia's met vlees....bah...kots....
Volgens mij zat er veel meer in hoor aan groenten.......
Beter dan loempia's met vlees....bah...kots....
-
- Beheerder
Pardon?Tiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 09:29Die zijn niet te vreten.vegan-revolution schreef: ↑28 nov 2022, 18:17
Ei is niet echt nodig. Er zijn ook veganistische loempia's. Bijvoorbeeld deze of deze.
De absolute waarheid rond wat wel of niet te eten is, is al even groot als bij alle andere onderwerpen hier.
Sebastiaan.
Niets is wat het lijkt.
Niets is wat het lijkt.
-
Veganisten houden (net als andere gelovigen) nu eenmaal vol dat hun oneetbare zaken lekker zijn.
Dat is een gebed zonder einde.
-
Wat een onzin.....om nu ook veganisten te gaan vergelijken met gelovigen..../Tiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 10:24Veganisten houden (net als andere gelovigen) nu eenmaal vol dat hun oneetbare zaken lekker zijn.
Te gek voor woorden...
Zulke kul had ik niet van jou verwacht.....zo zie je maar weer...
-
Hoezo, in mijn bedrijfskantine worden de hamburgers vervangen door bietenburgers, kroketten door vegetarische kroketten en frikandellen verboden. Het fanatisme waarmee de 3,9% vegetariërs en het nog veel kleinere deel aan veganisten hun wensen in kantineland hun geloof opdringen kunnen de missionarissen nog wat van lerencallista schreef: ↑29 nov 2022, 10:28Wat een onzin.....om nu ook veganisten te gaan vergelijken met gelovigen..../Tiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 10:24
Veganisten houden (net als andere gelovigen) nu eenmaal vol dat hun oneetbare zaken lekker zijn.
Te gek voor woorden...
Zulke kul had ik niet van jou verwacht.....zo zie je maar weer...
-
Een zogenoemde vega loempia zijn inderdaad niet te vreten de hond wil het zelf nog niet hebben,trouwens al dat vega is niet te eten en het is nog kunstmatig voedsel ook het slechtste wat er maar is.Tiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 09:29Die zijn niet te vreten.vegan-revolution schreef: ↑28 nov 2022, 18:17
Gewoon normaal eten en gezond eten is het allerbeste.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
En dan gek opkijken als de mensen naar de frietboer gaan.Mullog schreef: ↑29 nov 2022, 11:39Hoezo, in mijn bedrijfskantine worden de hamburgers vervangen door bietenburgers, kroketten door vegetarische kroketten en frikandellen verboden. Het fanatisme waarmee de 3,9% vegetariërs en het nog veel kleinere deel aan veganisten hun wensen in kantineland hun geloof opdringen kunnen de missionarissen nog wat van leren
-
Andere gelovigen denk dat je er nu naast zit de echte gelovig denkt zelf na en staat voor zijn/haar geloof.Maar waar je wel gelijk in heeft vega is een secularisatie geloof;rotzooi eten en zeggen dat het goed en gezond is,kunstmatig voedsel is niet gezond natuurlijk voedsel dat is gezond.Tiberius Claudius schreef: ↑29 nov 2022, 10:24Veganisten houden (net als andere gelovigen) nu eenmaal vol dat hun oneetbare zaken lekker zijn.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Komt ook niet van die 3,9% veganisten.Mullog schreef: ↑29 nov 2022, 11:39Hoezo, in mijn bedrijfskantine worden de hamburgers vervangen door bietenburgers, kroketten door vegetarische kroketten en frikandellen verboden. Het fanatisme waarmee de 3,9% vegetariërs en het nog veel kleinere deel aan veganisten hun wensen in kantineland hun geloof opdringen kunnen de missionarissen nog wat van leren
Het wordt van boven af door de elite opgedrongen aan de gewone mens, je zal meelwormen vreten.
Vlees en zuivel worden zo duur gemaakt dat de normale man niet anders meer kan uiteindelijk.
Vreemde is wel dat de meeste vleesliefhebbers wereldwijd de oorlog van de overheid tegen de boeren en vissers steunen.
Beetje dubbel of het is gewoon domheid d.m.v van hersenspoeling.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
— C. S. Lewis (ingekort)
-
Het portie onnozelheid is vandaag al weer voldoende de revue gepasseerd...lijkenpikkers rule the world........
Eet smakelijk kannibalen...
Eet smakelijk kannibalen...
-
- Beheerder
Jeetje, het forum van de vooroordelen onnozelheid en bekrompen ideeën.
Nou ja, het is hoog tijd dit topic te sluiten.
Nou ja, het is hoog tijd dit topic te sluiten.
Sebastiaan.
Niets is wat het lijkt.
Niets is wat het lijkt.
-
- Site Admin
Ja, tijd om topic te gaan sluiten.
In wezen was het een oproep voor hulp bij een afstudeerproject.
Bij dezen dus dicht.
In wezen was het een oproep voor hulp bij een afstudeerproject.
Bij dezen dus dicht.
Nulla aetas ad discendum sera