Messenger schreef: ↑18 mei 2023, 10:20
Ik heb inderdaad goede buren. Tijdens de verbouwing van de badkamer mocht ik de douche van de buurvrouw gebruiken bijvoorbeeld.
Kwam ze ook nog je rug wassen??
Nee hoor gelukkig niet. Maar we zijn goede buren van elkaar, ik help haar ook met dingetjes. Maar we lopen niet de deur plat bij elkaar. De andere buren heb ik ook goed contact mee en ook met afstand.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Zolderworm schreef: ↑18 mei 2023, 22:58
...
K.u.t.-buren. Ik haat ze. Gaan ze binnenkort nog trouwen ook. Hoe halen ze het in hun hoofd? Om te trouwen met de buurman respectievelijk buurvrouw.
...
K.u.t.-buren. Ik haat ze. Gaan ze binnenkort nog trouwen ook. Hoe halen ze het in hun hoofd? Om te trouwen met de buurman respectievelijk buurvrouw.
Getrouwde buren, ik moet er niet aan denken ...
Getrouwde buren een regelrechte ramp................ je moet daar weg @Zolder Maak er nou werk van anders gaat het fout ;daar ga je woongenot.
Laatst gewijzigd door Snelheid op 19 mei 2023, 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
...
Dat is bijna net zo erg als zelf getrouwd zijn.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Ik haat ze.
Met haat heb je alleen jezelf maar.
Met een goede zuivere haat is niks mis mee werkt heel bevrijdend.
Dat @Zolderworm haat vindt je het gek zijn woongenot gaat er aan kijken of jij dan zo vriendelijk blijft
...
Je kan beter naast een hondenkennel wonen inderdaad... Dat getrouwde gajes...
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
...
Nou, het trouwen op zich is nog niet zo erg. Maar de kleding die zij en de familie dragen op de trouwdag. Dat is echt een ramp.
Ik haat ze.
Met haat heb je alleen jezelf maar.
Je moet me niet zo serieus nemen. Zij is op zich wel aardig. Alleen hij is niet echt fijn. Maar zij houdt hem wel een beetje onder controle. De buren aan de andere kant zijn overigens super.
Er gaat niets boven alleen wonen vind ik. Lekker doen waar ik zin in heb zonder gezeur over de afstandsbediening en de rommel die ik niet meteen wil opruimen.
Ooit wel samengewoond, maar dat voelde niet zo lekker vrij.
Trouwen is elke dag de lust in huis hebben en bij de hand en VRIJHEID kwijt.........................geef mij portie maar aan Fikkie...................alleen zijn met je zelf je eigen gezelschap zijn is de totale vrijheid en mens zijn.
Voorts het mooiste woongenot alleen zijn in een groot huis helemaal alleen HEERLIJK
Snelheid schreef: ↑19 mei 2023, 16:22
Trouwen is elke dag de lust in huis hebben en bij de hand en VRIJHEID kwijt.........................geef mij portie maar aan Fikkie...................alleen zijn met je zelf je eigen gezelschap zijn is de totale vrijheid en mens zijn.