Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Moderatie: het moderatieteam
Forumregels
Richtlijnen subforum

Wil je een nieuw topic starten, dan kun je hier een topicstart als voorstel indienen.

Moderatie: het moderatieteam
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

chon schreef: 17 aug 2023, 03:39
Alpha schreef: 14 aug 2023, 12:39 Jg beschouwen zich niet als een eliteclubje.

Dat vindt m.i. juist de christenheid, die zich in de wieken geschoten voelt.

Jg oordelen niet, maar tonen wat de Bijbel werkelijk leert.
De Bijbel veroordeelt zelf iedere afwijking van het Bijbelse geloof.

Het stug volhouden van gebruiken, leringen en feesten, die in strijd zijn met de Bijbelse leer, toont aan dat men niet de wil van God wil doen.

2 Kronieken 19:2 Jehu, de zoon van Hana̱ni, de visionair, ging koning Josafat tegemoet en zei tegen hem: ‘Hoor je slechte mensen te helpen? Moet je degenen die Jehovah haten liefhebben? Om die reden is Jehovah woedend op je. NWV.
Ach, Alpha... jij doet het hier veel beter dan mij, maar Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld: Als je bijvoorbeeld alleen kijkt naar huidskleur om iemands ‘ras’ te bepalen, wanneer houdt een persoon dan op wit te zijn en wordt zij zwart?
Daar heeft geen mens op gereageerd....... Gewoon ... omdat ze net zoals wij maar een zeer klein gedeelte van hun hersens gebruiken.
Zoek dat ook maar eens op.(jij niet Alpha)
En aan al de rest lees dan ook eens de tekst Mat.7:13,14 Ga naar binnen door de nauwe poort, want breed is de poort en wijd is de weg die naar de vernietiging leidt, en veel mensen gaan daardoor naar binnen. 14 Maar nauw is de poort en smal is de weg die naar het leven leidt, en maar weinig mensen vinden die.
Denk daar ook maar eens over na.
Witte mensen ben ik nooit tegengekomen, wel roze mensen. De huid van de voorheen 'blanke' mens kwam nog het dichtstbij een varken, maar praten over 'blanke' mensen is tegenwoordig niet 'woke' meer.

Zwarte mensen ken ik ook niet, wel mensen met in meer of mindere mate donker getinte huidskleur. Dat we van de 'woke'-gemeenschap het over zwarten mogen hebben vind ik vreemd, omdat meer dan een halve eeuw het woord 'zwartjes' werd gebruikt en ik dat een vreselijke benaming vond. Maar om de een of andere woke-reden moeten we het nu weer over zwarten of zwartjes hebben, terwijl Sylvana Simons werd weggehoond na de uitzending van DWDD met Matthijs van Nieuwkerk en de Tsjech Martin Simek. Hij sprak over zwartjes en zwarten en dat kwetste Sylvana zeer.
https://tpo.nl/2015/05/19/martin-simek- ... -geslagen/

Ik heb helemaal niets tegen getinte mensen, licht of donker. Sterker nog: ik voel me zeer tot velen aangetrokken.
Maar de woke-gemeenschap en haar cancelcultuur krijgen de overhand en maakt van elke mug een olifant in de porceleinkast van door hen bepaald fatsoen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

callista schreef: 16 aug 2023, 19:13

En christelijke Vreugdevol....komt er nog een antwoord en een uitleg?
En een bron?
Ik denk zelf niet dat ze daar nog mee komt, bij gebrek aan argumenten en onderbouwing.

Het is naar mijn idee zomaar iets blaten en dan zeggen dat dit geblaat Gods Woord is.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door callista »

Messenger schreef: 17 aug 2023, 09:55
callista schreef: 16 aug 2023, 19:13

En christelijke Vreugdevol....komt er nog een antwoord en een uitleg?
En een bron?
Ik denk zelf niet dat ze daar nog mee komt, bij gebrek aan argumenten en onderbouwing.

Het is naar mijn idee zomaar iets blaten en dan zeggen dat dit geblaat Gods Woord is.
Dat denk ik ook.... :?
Maar Vreugdevol is een hij.....
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

callista schreef: 17 aug 2023, 10:38
Messenger schreef: 17 aug 2023, 09:55
Ik denk zelf niet dat ze daar nog mee komt, bij gebrek aan argumenten en onderbouwing.

Het is naar mijn idee zomaar iets blaten en dan zeggen dat dit geblaat Gods Woord is.
Dat denk ik ook.... :?
Maar Vreugdevol is een hij.....
Oh verhip, ik dacht met een andere sekse van doen te hebben. :lol:
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Vreugdevol
Berichten: 1313
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Vreugdevol »

Messenger schreef: 17 aug 2023, 10:41
callista schreef: 17 aug 2023, 10:38

Dat denk ik ook.... :?
Maar Vreugdevol is een hij.....
Oh verhip, ik dacht met een andere sekse van doen te hebben. :lol:
Zo moeilijk is het niet ben ik geen zij blijft er een ei over. :lol:

Meer genders zijn er niet. (Hij/zij)
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 10:49
Messenger schreef: 17 aug 2023, 10:41
Oh verhip, ik dacht met een andere sekse van doen te hebben. :lol:
Zo moeilijk is het niet ben ik geen zij blijft er een ei over. :lol:

Meer genders zijn er niet. (Hij/zij)
Maar vertel eens, waar zouden die geslachtsoperaties plaatsvinden op kinderen zonder de toestemming van de ouders?

Heb je daar bronnen van?
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Snelheid
Berichten: 11280
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Snelheid »

Messenger schreef: 17 aug 2023, 11:36
Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 10:49

Zo moeilijk is het niet ben ik geen zij blijft er een ei over. :lol:

Meer genders zijn er niet. (Hij/zij)
Maar vertel eens, waar zouden die geslachtsoperaties plaatsvinden op kinderen zonder de toestemming van de ouders?

Heb je daar bronnen van?

De Bronnen van Fontaine de Vaucluse;klopt toch he @Vreugdevol? :P
VERITAS VOS LIBERABIT.
Vreugdevol
Berichten: 1313
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Vreugdevol »

Snelheid schreef: 17 aug 2023, 12:35
Messenger schreef: 17 aug 2023, 11:36
Maar vertel eens, waar zouden die geslachtsoperaties plaatsvinden op kinderen zonder de toestemming van de ouders?

Heb je daar bronnen van?

De Bronnen van Fontaine de Vaucluse;klopt toch he @Vreugdevol? :P
Ja precies, mooi man.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Vreugdevol
Berichten: 1313
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Vreugdevol »

Messenger schreef: 17 aug 2023, 11:36
Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 10:49

Zo moeilijk is het niet ben ik geen zij blijft er een ei over. :lol:

Meer genders zijn er niet. (Hij/zij)
Maar vertel eens, waar zouden die geslachtsoperaties plaatsvinden op kinderen zonder de toestemming van de ouders?

Heb je daar bronnen van?
Hier heb je een artikel https://www.wsj.com/articles/oregon-tra ... n-824dc69a

Doctors can now treat adolescents 15 years and older without parental permission or even notification.
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3794
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door dingo »

Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 12:47
Messenger schreef: 17 aug 2023, 11:36
Maar vertel eens, waar zouden die geslachtsoperaties plaatsvinden op kinderen zonder de toestemming van de ouders?

Heb je daar bronnen van?
Hier heb je een artikel https://www.wsj.com/articles/oregon-tra ... n-824dc69a

Doctors can now treat adolescents 15 years and older without parental permission or even notification.
Dat artikel zit achter een betaalmuur dus ik heb zelf even gezocht wat het wetsvoorstel inhoudt:
Oregon Capital Chronicle schreef: Under current state law, licensed medical providers can provide birth control and information about it to people of any age.
The same law allows 15-, 16- and 17-year-olds to consent to medical and dental diagnoses and treatments without their parents’ consent. That includes vaccinations, routine physicals and injury treatment.
Teens 15 or older are also able to consent to gender-affirming care, such as hormone blockers that suppress naturally occurring testosterone or estrogen. While the law allows teens to consent to gender-related surgeries, standards of care followed by doctors don’t recommend surgeries for minors.

What would House Bill 2002 change about care for children?
The bill wouldn’t change anything about minors’ access to gender-affirming care. Kids younger than 15 still would need their parents to agree to medical procedures.

Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.
Oregon Capital Chronicle schreef: What does HB 2002 change for transgender care?
State law already requires Oregon’s Medicaid program and private insurers to cover some procedures, including hormone replacement therapy and some surgeries. Other procedures, such as hair removal and surgeries to make a face look more feminine or masculine, are considered cosmetic and not covered by insurance. People now pay thousands of dollars out of pocket for those treatments.

HB 2002 would require insurance companies to cover electrolysis, facial feminization surgery, tracheal shaves and any other treatments prescribed by a doctor as necessary gender-affirming treatment.
Bron

Er verandert dus niets aan de wetgeving, wel aan wat ziektekostenverzekeraars verplicht zijn te vergoeden.
In theorie kan een minderjarige in aanmerking komen voor chirurgie maar in de "standards of care" is dit niet toegestaan. Dus nee het is niet zo dat een 15 jarige even een transformatie aanvraagt en gelijk onder het mes gaat.
Spreuken 26:4
Gebruikersavatar
callista
Berichten: 35552
Lid geworden op: 18 mar 2013, 16:37
Man/Vrouw: V

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door callista »

Thanks.... :thumb1: dat vermoeden had ik ook al....
Lijkt mij ook logisch qua leeftijd...
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

dingo schreef: 17 aug 2023, 15:46 Er verandert dus niets aan de wetgeving, wel aan wat ziektekostenverzekeraars verplicht zijn te vergoeden.
In theorie kan een minderjarige in aanmerking komen voor chirurgie maar in de "standards of care" is dit niet toegestaan. Dus nee het is niet zo dat een 15 jarige even een transformatie aanvraagt en gelijk onder het mes gaat.
Dankjewel Dingo,
ik had het idee al dat het niet zou kloppen. Maar met een beetje extra fantasie en wat rare omwegen kan iemand dit dusdanig verdraaien zodat het allemaal van homoseksuelen komt. En dat is wat hier is gebeurd volgens mij.
Zo kun je pedofilie ook bij de homoseksuelen neerleggen, het enige dat dan nodig is dat dit zonder nadenken wordt overgenomen door bijzonder goedgelovigen die zelf al van alles aannemen.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Snelheid
Berichten: 11280
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Snelheid »

Altijd wel lachen met de politiek correcten hier tja...................
Maar goed voor geld is alles te koop en ombouwen naar man of vrouw is mogelijk in veel geheime klinieken als je maar betaald.

Er was vroeger en vooral homosexmensen wisten dat voor ingrepen en verbouwingen moest je naar Casablanca je kon hem daar groter laten maken,dus niets nieuws onder de zon net al in Turkenland de meiden een grotere kont kunnen krijgen,sommigen komen met een grote kont terug in een kist maar dat schijnt het risico te zijn net als vroeger in Casablanca tekenen dat je voor eigen risico een ingreep laat doen.

Wakker worden mensen dat is de realiteit en die houdt geen wetgeving tegen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Vreugdevol
Berichten: 1313
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Vreugdevol »

dingo schreef: 17 aug 2023, 15:46
Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 12:47

Hier heb je een artikel https://www.wsj.com/articles/oregon-tra ... n-824dc69a

Doctors can now treat adolescents 15 years and older without parental permission or even notification.
Dat artikel zit achter een betaalmuur dus ik heb zelf even gezocht wat het wetsvoorstel inhoudt:
Oregon Capital Chronicle schreef: Under current state law, licensed medical providers can provide birth control and information about it to people of any age.
The same law allows 15-, 16- and 17-year-olds to consent to medical and dental diagnoses and treatments without their parents’ consent. That includes vaccinations, routine physicals and injury treatment.
Teens 15 or older are also able to consent to gender-affirming care, such as hormone blockers that suppress naturally occurring testosterone or estrogen. While the law allows teens to consent to gender-related surgeries, standards of care followed by doctors don’t recommend surgeries for minors.

What would House Bill 2002 change about care for children?
The bill wouldn’t change anything about minors’ access to gender-affirming care. Kids younger than 15 still would need their parents to agree to medical procedures.

Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.
Oregon Capital Chronicle schreef: What does HB 2002 change for transgender care?
State law already requires Oregon’s Medicaid program and private insurers to cover some procedures, including hormone replacement therapy and some surgeries. Other procedures, such as hair removal and surgeries to make a face look more feminine or masculine, are considered cosmetic and not covered by insurance. People now pay thousands of dollars out of pocket for those treatments.

HB 2002 would require insurance companies to cover electrolysis, facial feminization surgery, tracheal shaves and any other treatments prescribed by a doctor as necessary gender-affirming treatment.
Bron

Er verandert dus niets aan de wetgeving, wel aan wat ziektekostenverzekeraars verplicht zijn te vergoeden.
In theorie kan een minderjarige in aanmerking komen voor chirurgie maar in de "standards of care" is dit niet toegestaan. Dus nee het is niet zo dat een 15 jarige even een transformatie aanvraagt en gelijk onder het mes gaat.
Het is daar gewoon wettelijk mogelijk,

standards of care followed by doctors don’t recommend surgeries for minors.

Dat zegt niet veel, op het eind gezien is het wettelijk mogelijk. Daarnaast zijn er meer staten en landen bezig het mogelijk te maken.

"Don't recommend" staat niet gelijk aan "tegenhouden"

Je conclusie dat het in theorie kan maar praktisch onmogelijk is slaat nergens op
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3794
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door dingo »

Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 19:09
dingo schreef: 17 aug 2023, 15:46

Dat artikel zit achter een betaalmuur dus ik heb zelf even gezocht wat het wetsvoorstel inhoudt:



Bron

Er verandert dus niets aan de wetgeving, wel aan wat ziektekostenverzekeraars verplicht zijn te vergoeden.
In theorie kan een minderjarige in aanmerking komen voor chirurgie maar in de "standards of care" is dit niet toegestaan. Dus nee het is niet zo dat een 15 jarige even een transformatie aanvraagt en gelijk onder het mes gaat.
Het is daar gewoon wettelijk mogelijk,

standards of care followed by doctors don’t recommend surgeries for minors.

Dat zegt niet veel, op het eind gezien is het wettelijk mogelijk. Daarnaast zijn er meer staten en landen bezig het mogelijk te maken.

"Don't recommend" staat niet gelijk aan "tegenhouden"

Je conclusie dat het in theorie kan maar praktisch onmogelijk is slaat nergens op
Je leest niet alles:
Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.
Spreuken 26:4
Vreugdevol
Berichten: 1313
Lid geworden op: 05 sep 2020, 10:57
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Vreugdevol »

dingo schreef: 17 aug 2023, 19:16
Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 19:09

Het is daar gewoon wettelijk mogelijk,

standards of care followed by doctors don’t recommend surgeries for minors.

Dat zegt niet veel, op het eind gezien is het wettelijk mogelijk. Daarnaast zijn er meer staten en landen bezig het mogelijk te maken.

"Don't recommend" staat niet gelijk aan "tegenhouden"

Je conclusie dat het in theorie kan maar praktisch onmogelijk is slaat nergens op
Je leest niet alles:
Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.
Dit stukje staat in context met kinderen jonger dan 15 jaar.

What would House Bill 2002 change about care for children?
The bill wouldn’t change anything about minors’ access to gender-affirming care. Kids younger than 15 still would need their parents to agree to medical procedures.

Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.

Het is een zoethoudertje
Men became scientific because they believed in a Law Giver.
— C. S. Lewis (ingekort)
chon
Berichten: 307
Lid geworden op: 17 jun 2020, 08:51
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door chon »

Messenger schreef: 17 aug 2023, 09:44
chon schreef: 17 aug 2023, 03:39

Ach, Alpha... jij doet het hier veel beter dan mij, maar Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld: Als je bijvoorbeeld alleen kijkt naar huidskleur om iemands ‘ras’ te bepalen, wanneer houdt een persoon dan op wit te zijn en wordt zij zwart?
Daar heeft geen mens op gereageerd....... Gewoon ... omdat ze net zoals wij maar een zeer klein gedeelte van hun hersens gebruiken.
Zoek dat ook maar eens op.(jij niet Alpha)
En aan al de rest lees dan ook eens de tekst Mat.7:13,14 Ga naar binnen door de nauwe poort, want breed is de poort en wijd is de weg die naar de vernietiging leidt, en veel mensen gaan daardoor naar binnen. 14 Maar nauw is de poort en smal is de weg die naar het leven leidt, en maar weinig mensen vinden die.
Denk daar ook maar eens over na.
Witte mensen ben ik nooit tegengekomen, wel roze mensen. De huid van de voorheen 'blanke' mens kwam nog het dichtstbij een varken, maar praten over 'blanke' mensen is tegenwoordig niet 'woke' meer.

Zwarte mensen ken ik ook niet, wel mensen met in meer of mindere mate donker getinte huidskleur. Dat we van de 'woke'-gemeenschap het over zwarten mogen hebben vind ik vreemd, omdat meer dan een halve eeuw het woord 'zwartjes' werd gebruikt en ik dat een vreselijke benaming vond. Maar om de een of andere woke-reden moeten we het nu weer over zwarten of zwartjes hebben, terwijl Sylvana Simons werd weggehoond na de uitzending van DWDD met Matthijs van Nieuwkerk en de Tsjech Martin Simek. Hij sprak over zwartjes en zwarten en dat kwetste Sylvana zeer.
https://tpo.nl/2015/05/19/martin-simek- ... -geslagen/

Ik heb helemaal niets tegen getinte mensen, licht of donker. Sterker nog: ik voel me zeer tot velen aangetrokken.
Maar de woke-gemeenschap en haar cancelcultuur krijgen de overhand en maakt van elke mug een olifant in de porceleinkast van door hen bepaald fatsoen.
Mijn punt was gewoon maar aantonen dat we één 'ras' zijn.
En noteer dat blanc in het nederlands wit betekent.
Gebruikersavatar
dingo
Site Admin
Berichten: 3794
Lid geworden op: 04 mar 2013, 00:09
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door dingo »

Vreugdevol schreef: 17 aug 2023, 19:19
dingo schreef: 17 aug 2023, 19:16

Je leest niet alles:
Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.
Dit stukje staat in context met kinderen jonger dan 15 jaar.

What would House Bill 2002 change about care for children?
The bill wouldn’t change anything about minors’ access to gender-affirming care. Kids younger than 15 still would need their parents to agree to medical procedures.

Doctors already must follow standards set by professional organizations or risk losing their licenses. Standards of care for children and teens who identify as transgender don’t include surgeries, but can include counseling and medication to block hormone surges that come with puberty.

Het is een zoethoudertje
Lees even het hele artikel in plaats van selectief te lezen wat jou het beste uitkomt.
Spreuken 26:4
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

Snelheid schreef: 17 aug 2023, 18:50 Altijd wel lachen met de politiek correcten hier tja...................
Maar goed voor geld is alles te koop en ombouwen naar man of vrouw is mogelijk in veel geheime klinieken als je maar betaald.

Er was vroeger en vooral homosexmensen wisten dat voor ingrepen en verbouwingen moest je naar Casablanca je kon hem daar groter laten maken,dus niets nieuws onder de zon net al in Turkenland de meiden een grotere kont kunnen krijgen,sommigen komen met een grote kont terug in een kist maar dat schijnt het risico te zijn net als vroeger in Casablanca tekenen dat je voor eigen risico een ingreep laat doen.

Wakker worden mensen dat is de realiteit en die houdt geen wetgeving tegen.
Waar haal je het in hemelsnaam vandaan? Onderbouw het eens een keer.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

chon schreef: 17 aug 2023, 22:51 Mijn punt was gewoon maar aantonen dat we één 'ras' zijn.
En noteer dat blanc in het nederlands wit betekent.
We zijn één soort. Ik als 'blanke' ben niet wit van huidskleur, meer roze. Ook wel bleekscheet genoemd.
We zijn allemaal één.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Snelheid
Berichten: 11280
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Snelheid »

Messenger schreef: 18 aug 2023, 00:09
chon schreef: 17 aug 2023, 22:51 Mijn punt was gewoon maar aantonen dat we één 'ras' zijn.
En noteer dat blanc in het nederlands wit betekent.
We zijn één soort. Ik als 'blanke' ben niet wit van huidskleur, meer roze. Ook wel bleekscheet genoemd.
We zijn allemaal één.
Blij dat we niet allemaal een zijn;het zou maar een grauwe en grijze wereld worden.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

Snelheid schreef: 18 aug 2023, 00:24
Messenger schreef: 18 aug 2023, 00:09
We zijn één soort. Ik als 'blanke' ben niet wit van huidskleur, meer roze. Ook wel bleekscheet genoemd.
We zijn allemaal één.
Blij dat we niet allemaal een zijn;het zou maar een grauwe en grijze wereld worden.
Nee het is een grauwe en grijze wereld nu omdat de meesten niet beseffen dat we allemaal één zijn.
Ik had overigens een paar berichten terug een vraag gesteld...
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
Snelheid
Berichten: 11280
Lid geworden op: 15 okt 2019, 21:39
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Snelheid »

Messenger schreef: 18 aug 2023, 10:06
Snelheid schreef: 18 aug 2023, 00:24

Blij dat we niet allemaal een zijn;het zou maar een grauwe en grijze wereld worden.
Nee het is een grauwe en grijze wereld nu omdat de meesten niet beseffen dat we allemaal één zijn.
Ik had overigens een paar berichten terug een vraag gesteld...
Nog maar een keer als alles een is dus de zelfde kleur zeg maar grijs en allemaal het zelfde denken en doen is het een wereld van levende doden,gelukkig zijn we niet een maar kleurrijk,alleen ja dat snap jij niet..............Helaas.

[modbreak dingo] Een toevoeging als "alleen ja dat snap jij niet...............Helaas." is onnodig en opzettelijk kwetsend. Niet meer doen of er volgen waarschuwingen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
Gebruikersavatar
Messenger
Berichten: 10628
Lid geworden op: 24 dec 2017, 07:41
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door Messenger »

Snelheid schreef: 18 aug 2023, 10:20
Messenger schreef: 18 aug 2023, 10:06
Nee het is een grauwe en grijze wereld nu omdat de meesten niet beseffen dat we allemaal één zijn.
Ik had overigens een paar berichten terug een vraag gesteld...
Nog maar een keer als alles een is dus de zelfde kleur zeg maar grijs en allemaal het zelfde denken en doen is het een wereld van levende doden,gelukkig zijn we niet een maar kleurrijk,alleen ja dat snap jij niet..............Helaas.

[modbreak dingo] Een toevoeging als "alleen ja dat snap jij niet...............Helaas." is onnodig en opzettelijk kwetsend. Niet meer doen of er volgen waarschuwingen.
Het is de reactie die ik wel verwachtte van Snelheid. Serieus antwoorden of onderbouwen doet Snelheid niet. Wel de intrigant uithangen en flauwekul plaatsen die niets met geloof te maken hebben.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
HJW
Berichten: 6517
Lid geworden op: 09 aug 2016, 19:44
Man/Vrouw: M

Re: Nepbijbels: Is jouw bijbel echt?

Bericht door HJW »

Messenger schreef: 18 aug 2023, 10:06
Nee het is een grauwe en grijze wereld nu omdat de meesten niet beseffen dat we allemaal één zijn.
Één zijn en hetzelfde zijn: twee begrippen die hier een beetje door elkaar lopen.
We zijn wel één, maar niet allemaal hetzelfde. Als we allemaal hetzelfde waren was het grauw en grijs.
En dus vieren we de diversiteit, zijn we blij dat iedereen weer net even of heel erg anders is.