Het is geen kwestie van niet kunnen verdragen. Dat zeg jij altijd als iemand jou tegenspreekt.Alpha schreef: ↑27 dec 2023, 17:13Ik citeer slechts de bijbel, om iets duidelijk te maken.J-W schreef: ↑21 dec 2023, 12:54
We praten langs elkaar op waardoor jij me met mijn vragen laat zitten. Waarom ga je niet in op mijn bedenkingen over wat jij zegt maar kom je met een lang betoog over vermeende eigenschappen van de satan en bijbelse voorspellingen dat het slecht met niet-jehovagetuigen zal aflopen die je hier op dit forum achter elke willekeurige reactie aan jou gericht zou kunnen plakken?
Sommigen kunnen dat niet verdragen, dat is jammer.
Uiteraard zijn de door jou aangehaalde bijkbelteksten waar, althans ze staan in de bijbel.
Maar het gaat niet om die teksten, ik zei jou dat ik het voor onmogelijk houd dat een bestaande satan 6 miljard mensen manipuleert.
Het kwaad wat jij om je heen ziet zit in de mens, heeft niets met een satan maken, allemaal bijgeloof en domweg overgenomen van een paar apostelen 2000 jaar geleden. Ga daar eens op in ipv mij te verwijten dat ik jouw bijbelteksten niet zou kunnen verdragen.