Likewise ! Ik ben ook niet heilig.
Ik ben niet overtuigd van mijn gelijk. Het zou verbazend zijn als van alle gedachten en overtuigingen de mijne als enige juist zouden zijn.Ik ben, zoals zovelen hier, overtuigd van mijn eigen gelijk.
Het zijn wel overtuigingen die op dit moment op mijn weg goed bij mij passen en daar doe ik het mee.
Komen er andere zaken op mijn pad die dan beter bij mij passen, stap ik over.
Tja....hopeloos.Als dan ook zoals gisteren om 17.35 uur de termen ‘diabolos’ en ‘verzinsel’ in verband worden gebracht met reïncarnatie:dan laat ik mij natuurlijk niet onbetuigd en probeer ik op mijn manier dat betreffende christelijke dogma te doorbreken dat we gewoon weer als mens reïncarneren: respect moet natuurlijk wel van twee kanten komen.Reïncarnatie is een verzindsel van de diabolos; het is het wreedste wat er maar is,mensen laten denken dat ze weer terug komen als rat of luis.................NIET dus.
Snelheid is niet in staat om een fatsoenlijke, dan wel inhoudelijke discussie te voeren.
Het is alleen maar negativiteit, het zegt alles over zijn gedrag en niets over reïncarnatie en karma.
Bij hem zul je niets doorbreken. Verspil je energie er niet aan, het levert je niets op.
Respect van zijn kant voor andersdenkenden kun je volledig vergeten.
PS ik kan de reactie al voorspellen......