Stelling: de chaos wordt steeds groter in Nederland
-
- Man/Vrouw: M
Re: Stelling: de chaos wordt steeds groter in Nederland
Een stuk minder chaos in NL pakweg zo,n 40% minder instroom van gelukszoeker in NL,blijkt dat het beleid toch wel werkt van minister Marjolein Faber.
Op weg naar chaos vrij NL wellicht.
Op weg naar chaos vrij NL wellicht.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Beleid van Faber? De minister heeft nog niks gedaan. Er is nog geen maatregel uitgevoerd van de noodwet die nu spoedwet genoemd moet worden.
Er komen doorstroom locaties die de asielzoekers waarschijnlijk zelf moeten bekostigen want ze staan niet in de begroting.
9 december wordt begonnen met grenscontroles. Misschien dat de gelukzoekers daarvan zo geschrokken zijn dat ze niet meer komen. Maar of dat echt zo is waag ik te betwijfelen.
Ik denk eerder dat ze de wind mee heeft want de aantallen waren al aan het dalen toen de coalitie nog zat te vergaderen over een regeerakkoord .
-
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/f ... ntroles-in
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/m ... scontroles
Marjolein Fabel kopieert Duitsland en wat blijkt?Het kabinet-Wilders voert vanaf 9 december grenscontroles in. Minister van Vluchtelingenhaat Marjolein Faber had de marechaussee eerder al opdracht gegeven om voorbereidingen te treffen voor de maatregel.
Altijd lachen met die vreemdelingenhaters, hun beleid werkt averechts.De invoering van grenscontroles in Duitsland heeft vooralsnog nauwelijks invloed op het aantal asielaanvragen. Sterker nog: het aantal asielverzoeken bij de oosterburen was dit jaar nog niet eerder zo hoog als in oktober. Vorige maand vroegen 23.000 mensen asiel aan, blijkt uit cijfers die migratie-expert Gerald Knaus deelt op X.
De smalle Weg is niet moeilijk voor wie hem kwijt is.
-
- Site Admin
De chaos blijft even groot alleen wordt het wat minder zichtbaar. En als er straks weer "ineens" gewelddadige rellen uitbreken is dat helemaal niet ineens maar eerst ondergronds geduwd en genegeerd.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Vara-joop neem ik niet serieus.Tufkah schreef: ↑11 nov 2024, 18:27 Marjolein Fabel kopieert Duitsland en wat blijkt?
Altijd lachen met die vreemdelingenhaters, hun beleid werkt averechts.De invoering van grenscontroles in Duitsland heeft vooralsnog nauwelijks invloed op het aantal asielaanvragen. Sterker nog: het aantal asielverzoeken bij de oosterburen was dit jaar nog niet eerder zo hoog als in oktober. Vorige maand vroegen 23.000 mensen asiel aan, blijkt uit cijfers die migratie-expert Gerald Knaus deelt op X.
Lees ook de reacties onder het artikel.
Grenscontroles effectief
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.
-
Kijk maar weg daar ben je goed inMullog schreef: ↑11 nov 2024, 17:57Beleid van Faber? De minister heeft nog niks gedaan. Er is nog geen maatregel uitgevoerd van de noodwet die nu spoedwet genoemd moet worden.
Er komen doorstroom locaties die de asielzoekers waarschijnlijk zelf moeten bekostigen want ze staan niet in de begroting.
9 december wordt begonnen met grenscontroles. Misschien dat de gelukzoekers daarvan zo geschrokken zijn dat ze niet meer komen. Maar of dat echt zo is waag ik te betwijfelen.
Ik denk eerder dat ze de wind mee heeft want de aantallen waren al aan het dalen toen de coalitie nog zat te vergaderen over een regeerakkoord .
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik kijk niet weg. Ik vertel alleen wat ik zie. Maar mensen als je niet dieper kijkt dan wat Faber zegt dan loop je achter propaganda sprookjes aan.
Toon eens wat inhoud en zoek eens uit hoeveel geld er voor doorstroom locaties in de begroting van de regering is opgenomen.
-
Wat Faber zegt zal mij een worst wezen;het feit is gewoon 40% minder gelukszoekers heeft toch wel effect dat zij nu aan de knoppen zit,maar ja zo te lezen haat je die vrouw,omdat ze niet in de voetsporen loopt van de linkse politiek schaapskudde waar jij ook tot behoort aan je reactie te zien.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 06:52Ik kijk niet weg. Ik vertel alleen wat ik zie. Maar mensen als je niet dieper kijkt dan wat Faber zegt dan loop je achter propaganda sprookjes aan.
Toon eens wat inhoud en zoek eens uit hoeveel geld er voor doorstroom locaties in de begroting van de regering is opgenomen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Hmmm, dan is jou beeld over Faber gebaseerd op weinig diepgang. Zoals ik al schreef was de instroom al aan het dalen voordat de huidige coalitie überhaupt aan het onderhandelen was en Faber in nog geen velden of wegen te zien (je weet ongetwijfeld dat de eerst gegadigde voor haar functie vriendelijk voor de eer bedankte en de tweede in rij door de AIVD werd afgekeurd, ze is derde keus).Snelheid schreef: ↑12 nov 2024, 11:30Wat Faber zegt zal mij een worst wezen;het feit is gewoon 40% minder gelukszoekers heeft toch wel effect dat zij nu aan de knoppen zit,maar ja zo te lezen haat je die vrouw,omdat ze niet in de voetsporen loopt van de linkse politiek schaapskudde waar jij ook tot behoort aan je reactie te zien.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 06:52
Ik kijk niet weg. Ik vertel alleen wat ik zie. Maar mensen als je niet dieper kijkt dan wat Faber zegt dan loop je achter propaganda sprookjes aan.
Jou fascinatie met haat blijft me verbazen. Maar ik haat Faber niet. Ik vind haar alleen incompetent in haar huidige functie.
-
Diepgang wat weet jij daarvan niks helemaal niks; zou zeggen kijk is in de spiegel.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 13:16Hmmm, dan is jou beeld over Faber gebaseerd op weinig diepgang. Zoals ik al schreef was de instroom al aan het dalen voordat de huidige coalitie überhaupt aan het onderhandelen was en Faber in nog geen velden of wegen te zien (je weet ongetwijfeld dat de eerst gegadigde voor haar functie vriendelijk voor de eer bedankte en de tweede in rij door de AIVD werd afgekeurd, ze is derde keus).Snelheid schreef: ↑12 nov 2024, 11:30
Wat Faber zegt zal mij een worst wezen;het feit is gewoon 40% minder gelukszoekers heeft toch wel effect dat zij nu aan de knoppen zit,maar ja zo te lezen haat je die vrouw,omdat ze niet in de voetsporen loopt van de linkse politiek schaapskudde waar jij ook tot behoort aan je reactie te zien.
Jou fascinatie met haat blijft me verbazen. Maar ik haat Faber niet. Ik vind haar alleen incompetent in haar huidige functie.
Oja deze regering is democratie gekozen op Schoof na........................ wen er maar aan deze regering
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Het heeft niks met wennen te maken. Beleid moet voldoen aan een paar eisen, zoals dat het gefinancierd wordt. Dat geldt voor een linkse en rechtse kabinetten. Dat geldt zelfs voor mijn D66 vrienden. En mevrouw Faber heeft haar financiering niet op orde.Snelheid schreef: ↑12 nov 2024, 13:23Diepgang wat weet jij daarvan niks helemaal niks; zou zeggen kijk is in de spiegel.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 13:16
Hmmm, dan is jou beeld over Faber gebaseerd op weinig diepgang. Zoals ik al schreef was de instroom al aan het dalen voordat de huidige coalitie überhaupt aan het onderhandelen was en Faber in nog geen velden of wegen te zien (je weet ongetwijfeld dat de eerst gegadigde voor haar functie vriendelijk voor de eer bedankte en de tweede in rij door de AIVD werd afgekeurd, ze is derde keus).
Oja deze regering is democratie gekozen op Schoof na........................ wen er maar aan deze regering
Het toeval wil dat ik het asieldebat in de tweede kamer gevolgd heb en de wanhoop bij de kamerleden heb gezien die vooral antwoord kregen op niet gestelde vragen en geen uitleg over hoe ze dacht wat dan ook voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nog niet over de coalitiegenoten met hun blik van plaatsvervangende schaamte.
-
Echte D66 praat,laat maar................ met dat soort figuren wil ik niets mee van doen hebben en hun sprekende etalage pop Jetten.Discussie gesloten.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 13:44Het heeft niks met wennen te maken. Beleid moet voldoen aan een paar eisen, zoals dat het gefinancierd wordt. Dat geldt voor een linkse en rechtse kabinetten. Dat geldt zelfs voor mijn D66 vrienden. En mevrouw Faber heeft haar financiering niet op orde.
Het toeval wil dat ik het asieldebat in de tweede kamer gevolgd heb en de wanhoop bij de kamerleden heb gezien die vooral antwoord kregen op niet gestelde vragen en geen uitleg over hoe ze dacht wat dan ook voor elkaar te krijgen.
En dan heb ik het nog niet over de coalitiegenoten met hun blik van plaatsvervangende schaamte.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Onnavolgbare diepgang deze conclusie.Snelheid schreef: ↑12 nov 2024, 13:48Echte D66 praat,laat maar................ met dat soort figuren wil ik niets mee van doen hebben en hun sprekende etalage pop Jetten.Discussie gesloten.Mullog schreef: ↑12 nov 2024, 13:44
Het heeft niks met wennen te maken. Beleid moet voldoen aan een paar eisen, zoals dat het gefinancierd wordt. Dat geldt voor een linkse en rechtse kabinetten. Dat geldt zelfs voor mijn D66 vrienden. En mevrouw Faber heeft haar financiering niet op orde.
-
-
Als je het niet snapt ga je gek lachen tja dat heb je met schapen die zelf niet nadenken;DOM heel dom.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Je schreef
Ik vraag me nog steeds af welke discussie nu geloten is. Er is geen discussie geweest. Je hebt werkelijk niet één, maar dan ook niet één, inhoudelijk argument ingebracht. Slechts one-liners om mij belachelijk te maken en af te kraken. Zelfs Faber doet dat beter. Die heeft ook alleen one-liners maar die kraakt geen mensen af. Ze vertelt daarmee alleen wat ze wil. Daar kun je tenminste nog over discussiëren .
-
Dat geldt voor elke bijdrage in elk topic waar Snelheid inhaakt.Mullog schreef: ↑Gisteren, 07:53Je schreefIk vraag me nog steeds af welke discussie nu geloten is. Er is geen discussie geweest. Je hebt werkelijk niet één, maar dan ook niet één, inhoudelijk argument ingebracht. Slechts one-liners om mij belachelijk te maken en af te kraken. Zelfs Faber doet dat beter. Die heeft ook alleen one-liners maar die kraakt geen mensen af. Ze vertelt daarmee alleen wat ze wil. Daar kun je tenminste nog over discussiëren .
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Je haalt er weer van alles bij wat totaal niet relevant isMullog schreef: ↑Gisteren, 07:53Je schreefIk vraag me nog steeds af welke discussie nu geloten is. Er is geen discussie geweest. Je hebt werkelijk niet één, maar dan ook niet één, inhoudelijk argument ingebracht. Slechts one-liners om mij belachelijk te maken en af te kraken. Zelfs Faber doet dat beter. Die heeft ook alleen one-liners maar die kraakt geen mensen af. Ze vertelt daarmee alleen wat ze wil. Daar kun je tenminste nog over discussiëren .
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik haal nergens iets bij. Dat is ook schier onmogelijk omdat degene die met mij (vermeend) in debat is niet verder komt dan inhoudsloze one-liners. Een kleine bloemlezingSnelheid schreef: ↑Gisteren, 13:26Je haalt er weer van alles bij wat totaal niet relevant isMullog schreef: ↑Gisteren, 07:53
Je schreef
Ik vraag me nog steeds af welke discussie nu geloten is. Er is geen discussie geweest. Je hebt werkelijk niet één, maar dan ook niet één, inhoudelijk argument ingebracht. Slechts one-liners om mij belachelijk te maken en af te kraken. Zelfs Faber doet dat beter. Die heeft ook alleen one-liners maar die kraakt geen mensen af. Ze vertelt daarmee alleen wat ze wil. Daar kun je tenminste nog over discussiëren .
- Je haalt er weer van alles bij wat totaal niet relevant is
- Als je het niet snapt ga je gek lachen tja dat heb je met schapen die zelf niet nadenken;DOM heel dom.
- Echte D66 praat,laat maar................ met dat soort figuren wil ik niets mee van doen hebben en hun sprekende etalage pop Jetten.Discussie gesloten.
- Diepgang wat weet jij daarvan niks helemaal niks; zou zeggen kijk is in de spiegel.
- Kijk maar weg daar ben je goed in
-
Met jou in debat is onmogelijk kan beter in debat met een garnaal die heeft ook geen verstand.Mullog schreef: ↑Gisteren, 15:56Ik haal nergens iets bij. Dat is ook schier onmogelijk omdat degene die met mij (vermeend) in debat is niet verder komt dan inhoudsloze one-liners. Een kleine bloemlezing
- Je haalt er weer van alles bij wat totaal niet relevant is
- Als je het niet snapt ga je gek lachen tja dat heb je met schapen die zelf niet nadenken;DOM heel dom.
- Echte D66 praat,laat maar................ met dat soort figuren wil ik niets mee van doen hebben en hun sprekende etalage pop Jetten.Discussie gesloten.
- Diepgang wat weet jij daarvan niks helemaal niks; zou zeggen kijk is in de spiegel.
- Kijk maar weg daar ben je goed in
En met figuren die D66 zijn wil ik niets maar dan ook niets mee van doen hebben totaal niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Discussie gesloten, debat geopend.
-
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Het wachten is op garnalen die lid zijn van D66.