Profetie 2025
-
- Man/Vrouw: M
Profetie 2025
Wat staat ons te wachten in 2025?
Ik neem de aftrap:
- President Trump ontsnapt aan vele aanslagen en haalt 2026;
- Dictator Assad valt in Moskou uit een raam van een hoog gebouw;
- Kabinet Nederland valt dit jaar uit elkaar;
- Grote dreiging nucleaire oorlogsvoering wordt voorkomen door een hoogontwikkelde beschaving van buiten de Aarde;
- Trump wil windmolens in Noordzee verruilen voor olieboortorens, spanningen met Europese Unie lopen hoog op;
- Volksrevolutie in Rusland, Poetin wordt verdreven. Het volk is het zat en ook militairen door grote inflatie en stagflatie, ineenstorten economie;
- Grote wegloop personeel Zorgsector, Onderwijs en toenemende dakloosheid met hele gezinnen...
En wat denkt u?
Ik neem de aftrap:
- Grote dreiging nucleaire oorlogsvoering wordt voorkomen door een hoogontwikkelde beschaving van buiten de Aarde;
- Trump wil windmolens in Noordzee verruilen voor olieboortorens, spanningen met Europese Unie lopen hoog op;
- Volksrevolutie in Rusland, Poetin wordt verdreven. Het volk is het zat en ook militairen door grote inflatie en stagflatie, ineenstorten economie;
- Grote wegloop personeel Zorgsector, Onderwijs en toenemende dakloosheid met hele gezinnen...
En wat denkt u?
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Re: Profetie 2025
Filosoferen over zaken die ik persoonlijk totaal niet beïnvloeden kan, is niet zo mijn insteek.Messenger schreef: 03 jan 2025, 15:41 Wat staat ons te wachten in 2025?
Ik neem de aftrap:
En wat denkt u?
Daarom wacht ik rustig een jaartje en kijk dan met terugkijkende blik in 2026 wat er van de voorspellingen 2025 al of niet is uitgekomen.
-
Ik denk dat het weer gaat regenen.
-
Zo vreemd is dat allemaal niet.Behalve misschien die buitenaardse beschaving. Ik zou daar mijn hoop niet opzetten.
Uiteindelijk is Bijbels, geloof Jeremia, dat God met het niet al reeds geredde en weggevoerde deel van de mensheid het zo zat wordt, dat hij er met geweld een einde aan maakt. Failed world. The End.
Uiteindelijk is Bijbels, geloof Jeremia, dat God met het niet al reeds geredde en weggevoerde deel van de mensheid het zo zat wordt, dat hij er met geweld een einde aan maakt. Failed world. The End.
[uit principe ben ik voor principes]
-
Een wereldwijde zondvloed zal het dan niet worden want: Genesis 9:11.Leon schreef: 03 jan 2025, 16:18 Zo vreemd is dat allemaal niet.Behalve misschien die buitenaardse beschaving. Ik zou daar mijn hoop niet opzetten.
-
Ik geloof in een volmaakte en almachtige God. Die zou de mensheid nooit zat zijn.Bastiaan73 schreef: 03 jan 2025, 16:50Een wereldwijde zondvloed zal het dan niet worden want: Genesis 9:11.Leon schreef: 03 jan 2025, 16:18 Zo vreemd is dat allemaal niet.Behalve misschien die buitenaardse beschaving. Ik zou daar mijn hoop niet opzetten.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.
-
Jeremia 5 duidt meer op een vreemde mogendheid die een volkomen andere taal spreken.Bastiaan73 schreef: 03 jan 2025, 16:50Een wereldwijde zondvloed zal het dan niet worden want: Genesis 9:11.Leon schreef: 03 jan 2025, 16:18 Zo vreemd is dat allemaal niet.Behalve misschien die buitenaardse beschaving. Ik zou daar mijn hoop niet opzetten.
-
Ik zie dat je gelijk hebt.
-
Verwachtingen voor 2025:
– Het aantal gestoorde mensen stijgt explosief vooral in de VS, maar ook in Nederland en ook op dit forum.
– Alles wordt duurder, de woningnood wordt niet opgelost evenmin als alle andere problemen.
– Marjolein Faber wil alle asielzoekers huisvesten op Rotummerplaat.
– Er wordt leven ontdekt op de maan.
– Antoine Bodar en de paus bekeren zich tot het protestantisme. Ze zijn de schandalen in de roomse kerk zat. Snelheid en Robert Frans volgen hun voorbeeld.
– Alle atheïsten op dit forum sluiten zich aan bij een militante tak van de islam. Ze hebben de cobra's en andere explosieven al in huis.
– Peda komt er niet meer uit, hij wordt atheïst en theïst tegelijk.
– Tufkah gaat een cursus logica volgen aan de volksuniversiteit.
– Trump wil levensgrote standbeelden van hemzelf plaatsen in alle hoofdsteden in alle landen.
– Elon Musk wil de wereldmarkt veroveren met vliegende taxi's.
– Van de Taliban mogen vrouwen helemaal niet meer praten.
– Het aantal gestoorde mensen stijgt explosief vooral in de VS, maar ook in Nederland en ook op dit forum.
– Alles wordt duurder, de woningnood wordt niet opgelost evenmin als alle andere problemen.
– Marjolein Faber wil alle asielzoekers huisvesten op Rotummerplaat.
– Er wordt leven ontdekt op de maan.
– Antoine Bodar en de paus bekeren zich tot het protestantisme. Ze zijn de schandalen in de roomse kerk zat. Snelheid en Robert Frans volgen hun voorbeeld.
– Alle atheïsten op dit forum sluiten zich aan bij een militante tak van de islam. Ze hebben de cobra's en andere explosieven al in huis.
– Peda komt er niet meer uit, hij wordt atheïst en theïst tegelijk.
– Tufkah gaat een cursus logica volgen aan de volksuniversiteit.
– Trump wil levensgrote standbeelden van hemzelf plaatsen in alle hoofdsteden in alle landen.
– Elon Musk wil de wereldmarkt veroveren met vliegende taxi's.
– Van de Taliban mogen vrouwen helemaal niet meer praten.
Evolutionist: iemand die gelooft dat de natuur zichzelf gemaakt heeft.
-
Het regent nu al.
-
De Bitcoin gaat door de grens van 100.000 euro. En weer terug.
Het gaat streng vriezen.
Het wordt erg heet.
Er komt een lange periode van droogte én een lange periode van nat weer.
Wereldwijd zullen er veel aardbevingen en natuur rampen zijn.
Er gaat een bekende Nederlander op tragische wijze overlijden.
Er wordt een grote doorbraak gemaakt op milieutechnisch gebied.
De opwarming van de aarde ontwikkelt zich op onverwachte wijze.
Er wordt door Nasa een grote ontdekking gedaan.
Het blijkt maar weer eens dat we als klein landje tot grote dingen in staat zijn.
Het gaat streng vriezen.
Het wordt erg heet.
Er komt een lange periode van droogte én een lange periode van nat weer.
Wereldwijd zullen er veel aardbevingen en natuur rampen zijn.
Er gaat een bekende Nederlander op tragische wijze overlijden.
Er wordt een grote doorbraak gemaakt op milieutechnisch gebied.
De opwarming van de aarde ontwikkelt zich op onverwachte wijze.
Er wordt door Nasa een grote ontdekking gedaan.
Het blijkt maar weer eens dat we als klein landje tot grote dingen in staat zijn.
-
Ik wou dat ik zelf zulke “leuke” lijstjes had.
Ik geloof dat de “terugkeer/ommekeer” niet zonder slag of stoot gaat, maar wat je daaruit niet allemaal voorspellen kan wordt minder leuk…
Ik geloof dat de “terugkeer/ommekeer” niet zonder slag of stoot gaat, maar wat je daaruit niet allemaal voorspellen kan wordt minder leuk…
-
In de katholieke kerk is 2025 een zogenoemd Heilig Jaar, of Jubeljaar, eens in de 25 jaar uitgeroepen. Gebaseerd op het jobeljaar in het Oude Testament, waarin onder meer schulden moesten worden kwijtgescholden, mensen hun bezittingen terugkregen en slaven werden vrijgelaten. Nu heeft het katholieke Jubeljaar niet één op één die betekenis, maar soms denk ik weleens: stel je toch eens voor...
Een jaar waarin daadwerkelijk wereldwijd alle schulden eenmalig worden vrijgescholden.
Een jaar waarin alle geroofde landgoeden, kunstschatten en andere bezittingen terug worden gegeven aan de rechtmatige eigenaren.
Een jaar waarin alle vrouwen en kinderen worden bevrijd uit de vele seksnetwerken waarin ze gevangen zitten.
Een jaar waarin alle kinderen uit de fabrieken en legers worden gehaald en naar school worden gestuurd, met voldoende eten en drinken.
Een jaar waarin alle politieke gevangenen worden vrijgelaten voor de rest van hun leven.
Een jaar waarin minimaal de helft van al het geld voor alle krijgsmachten wordt gebruikt voor humanitaire hulp.
Een jaar waarin voor minimaal één maand in alle oorlogsgebieden tegelijkertijd een wapenstilstand wordt gehouden.
Een jaar waarin rijke mensen eenmalig alles wat zij boven zoveel miljoen vermogen moeten weggeven aan goede doelen of aan belastingen.
Een jaar waarin alle scholieren en alle studenten voor dat jaar geen schoolgeld of collegegeld hoeven te betalen.
Een jaar waarin alle mensen met cruciale beroepen voor dat jaar de hoogste salarissen en de meest royale bonussen krijgen.
Een jaar waarin alleen cruciale en culturele goederen en diensten worden aangeboden en geadverteerd.
Een jaar waarin alle algoritmes, A.I. en volg-cookies voor dat jaar helemaal worden uitgeschakeld.
Een jaar waarin de hoeveelheid reclame wordt teruggebracht naar het niveau van de jaren zeventig of tachtig.
Maar nee, ook het Jubeljaar 2025 zal waarschijnlijk gewoon weer grotendeels ongemerkt voorbijgaan. Het zal ongetwijfeld heel wat extra pelgrimages naar onder meer Rome opleveren en misschien nog wat oplevingen van het geloof hier en daar wereldwijd, waar veel niet-katholieken dan weer meewarig naar kunnen kijken, en dat is dat. Maar soms denk ik weleens: stel je toch eens voor...
Een jaar waarin daadwerkelijk wereldwijd alle schulden eenmalig worden vrijgescholden.
Een jaar waarin alle geroofde landgoeden, kunstschatten en andere bezittingen terug worden gegeven aan de rechtmatige eigenaren.
Een jaar waarin alle vrouwen en kinderen worden bevrijd uit de vele seksnetwerken waarin ze gevangen zitten.
Een jaar waarin alle kinderen uit de fabrieken en legers worden gehaald en naar school worden gestuurd, met voldoende eten en drinken.
Een jaar waarin alle politieke gevangenen worden vrijgelaten voor de rest van hun leven.
Een jaar waarin minimaal de helft van al het geld voor alle krijgsmachten wordt gebruikt voor humanitaire hulp.
Een jaar waarin voor minimaal één maand in alle oorlogsgebieden tegelijkertijd een wapenstilstand wordt gehouden.
Een jaar waarin rijke mensen eenmalig alles wat zij boven zoveel miljoen vermogen moeten weggeven aan goede doelen of aan belastingen.
Een jaar waarin alle scholieren en alle studenten voor dat jaar geen schoolgeld of collegegeld hoeven te betalen.
Een jaar waarin alle mensen met cruciale beroepen voor dat jaar de hoogste salarissen en de meest royale bonussen krijgen.
Een jaar waarin alleen cruciale en culturele goederen en diensten worden aangeboden en geadverteerd.
Een jaar waarin alle algoritmes, A.I. en volg-cookies voor dat jaar helemaal worden uitgeschakeld.
Een jaar waarin de hoeveelheid reclame wordt teruggebracht naar het niveau van de jaren zeventig of tachtig.
Maar nee, ook het Jubeljaar 2025 zal waarschijnlijk gewoon weer grotendeels ongemerkt voorbijgaan. Het zal ongetwijfeld heel wat extra pelgrimages naar onder meer Rome opleveren en misschien nog wat oplevingen van het geloof hier en daar wereldwijd, waar veel niet-katholieken dan weer meewarig naar kunnen kijken, en dat is dat. Maar soms denk ik weleens: stel je toch eens voor...
Vrede en alle goeds
-
@ RF, Je kunt dan denken waarom is niet iedereen zoals jezelf bent, dan had je alle bovengenoemde verschillen en narigheid niet.
Houdt dat in dat jij dan zoveel beter bent? Dat kun/wil je ook weer niet van jezelf zeggen.
M.a.w. wordt een mens in zijn doen en laten door zijn omstandigheden een bepaalde richting uitgestuurd die hij eigenlijk niet zou willen?
Als dat zo is zal er in deze wereld nooit wat ten goede veranderen en zullen de onderlingen verschillen en belangen alleen maar groter en groter worden. Maar inderdaad, zoals jij zegt, het zou zo mooi kunnen zijn.
Houdt dat in dat jij dan zoveel beter bent? Dat kun/wil je ook weer niet van jezelf zeggen.
M.a.w. wordt een mens in zijn doen en laten door zijn omstandigheden een bepaalde richting uitgestuurd die hij eigenlijk niet zou willen?
Als dat zo is zal er in deze wereld nooit wat ten goede veranderen en zullen de onderlingen verschillen en belangen alleen maar groter en groter worden. Maar inderdaad, zoals jij zegt, het zou zo mooi kunnen zijn.
-
Volgens mij zeg ik niets over mijzelf persoonlijk, behalve dan dat ik me zo'n Jubeljaar voorstel...J-W schreef: 04 jan 2025, 15:51 @ RF, Je kunt dan denken waarom is niet iedereen zoals jezelf bent, dan had je alle bovengenoemde verschillen en narigheid niet.
Vrede en alle goeds
-
1. Hamas wordt militair volledig verslagen en Israel zal de Pallies het compleet onmogelijk maken om hun frustratie nog enigszins te kunnen botvieren op Israel. Daarna zullen de Palestijnen de zoete wraak ondervinden die sinds 7 oktober geduldig heeft gewacht om tegen hen toe te slaan. Psalm 58:11: "De rechtvaardige zal zich verheugen, omdat hij de wraak aanschouwt en hij zal zijn voeten wassen in het bloed van de kwaadaardige (רָשָׁע)"
2: UNRWA zal niets meer kunnen uitrichten en zal uiteindelijk - na loos VN-gepiep - worden ontmanteld.
3. Er zullen sancties worden ingesteld tegen het ICC.
4. Hezbollah zal - ondanks dat ze aan al Israel's eisen hebben toegegeven, geen raketten meer op Israel afvuren, zich hebben teruggetrokken tot over de Litani rivier en de Palestijnen niet meer helpen - alsnog worden gedecimeerd, terwijl Iran is machteloos toekijkt, gezien Irans luchtmacht reeds is uitgeschakeld en ze zich met hun primitieve leger niet eens kunnen verdedigen en ook omdat Syrië nu plots anti-Iraans is.
5. Iran's nucleaire sites zullen met honderden bunkerbusters worden verwoest, net zoals Israel in de decennia daarvoor ook al de kernwapenprogramma's en kernreactoren in Irak en Syrië heeft vernietigd.
Dan is het alweer tijd om feest te vieren, net zoals na de Onafhankelijkheidsoorlog van 1948, de Zesdaagse Oorlog van 1967, de Jom Kippoeroorlog in 1973, waarna Jom Ha'atsma'oet jaarlijks wordt gevierd op de 5e van Ijar met herdenkingsactiviteiten Jeruzalem, Jom Ha'atsma'oet wordt gevierd met vreugdevolle evenementen en vuurwerk. En natuurlijk is Jom Kippoer als vanouds.
6. O ja, en van de bezorgdheid van de Amerikaanse overheid over de financiële steun van Qatar aan Amerikaanse universiteiten via de Qatar Foundation en Qatar National Research Fund, zoals aan Harvard, aan de New York University, aan de University of Michigan, maar ook in Europa en Canada, wordt werk gemaakt. Ook zal de Qatarse propaganda-machine Al Jazeera - die al verboden is in Israel, Egypte, Saudi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, de Maldiven, en nu ook door de Palestijnse Autoriteit - nog verder aan banden worden gelegd.
Het slechte nieuws:
1. Oekraine wordt door Trump gedwongen om land aan Poetin af te staan en vervolgens tot een staakt-het-vuren, anders krijgen ze geen wapens.
2. Veel sancties tegen Rusland worden opgeheven en het land krijgt de kans zich te herbewapenen en economisch aan te sterken om vervolgens nogmaals te kunnen toeslaan.
3. Trump maakt werk van het toeëigenen van Groenland en het Panama-kanaal en voert de druk op Canada flink op -- hopelijk neemt hij deze gebieden niet militair in.
3. Het milieu zal onomkeerbaar verslechteren.
2: UNRWA zal niets meer kunnen uitrichten en zal uiteindelijk - na loos VN-gepiep - worden ontmanteld.
3. Er zullen sancties worden ingesteld tegen het ICC.
4. Hezbollah zal - ondanks dat ze aan al Israel's eisen hebben toegegeven, geen raketten meer op Israel afvuren, zich hebben teruggetrokken tot over de Litani rivier en de Palestijnen niet meer helpen - alsnog worden gedecimeerd, terwijl Iran is machteloos toekijkt, gezien Irans luchtmacht reeds is uitgeschakeld en ze zich met hun primitieve leger niet eens kunnen verdedigen en ook omdat Syrië nu plots anti-Iraans is.
5. Iran's nucleaire sites zullen met honderden bunkerbusters worden verwoest, net zoals Israel in de decennia daarvoor ook al de kernwapenprogramma's en kernreactoren in Irak en Syrië heeft vernietigd.
Dan is het alweer tijd om feest te vieren, net zoals na de Onafhankelijkheidsoorlog van 1948, de Zesdaagse Oorlog van 1967, de Jom Kippoeroorlog in 1973, waarna Jom Ha'atsma'oet jaarlijks wordt gevierd op de 5e van Ijar met herdenkingsactiviteiten Jeruzalem, Jom Ha'atsma'oet wordt gevierd met vreugdevolle evenementen en vuurwerk. En natuurlijk is Jom Kippoer als vanouds.
6. O ja, en van de bezorgdheid van de Amerikaanse overheid over de financiële steun van Qatar aan Amerikaanse universiteiten via de Qatar Foundation en Qatar National Research Fund, zoals aan Harvard, aan de New York University, aan de University of Michigan, maar ook in Europa en Canada, wordt werk gemaakt. Ook zal de Qatarse propaganda-machine Al Jazeera - die al verboden is in Israel, Egypte, Saudi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, de Maldiven, en nu ook door de Palestijnse Autoriteit - nog verder aan banden worden gelegd.
Het slechte nieuws:
1. Oekraine wordt door Trump gedwongen om land aan Poetin af te staan en vervolgens tot een staakt-het-vuren, anders krijgen ze geen wapens.
2. Veel sancties tegen Rusland worden opgeheven en het land krijgt de kans zich te herbewapenen en economisch aan te sterken om vervolgens nogmaals te kunnen toeslaan.
3. Trump maakt werk van het toeëigenen van Groenland en het Panama-kanaal en voert de druk op Canada flink op -- hopelijk neemt hij deze gebieden niet militair in.
3. Het milieu zal onomkeerbaar verslechteren.
Zionisme: de succesvolle herovering van wat van ons is – rechtvaardig, onvermijdelijk, onmiskenbaar.
-
Met je bedoelde ik "wij", beetje ongelukkig geformuleerd zie ik nu.Robert Frans schreef: 04 jan 2025, 20:23Volgens mij zeg ik niets over mijzelf persoonlijk, behalve dan dat ik me zo'n Jubeljaar voorstel...J-W schreef: 04 jan 2025, 15:51 @ RF, Je kunt dan denken waarom is niet iedereen zoals jezelf bent, dan had je alle bovengenoemde verschillen en narigheid niet.
-
Lijkt mij geen voorspelling. Dat is al zo.
-
"Imagine"Robert Frans schreef: 04 jan 2025, 11:38 In de katholieke kerk is 2025 een zogenoemd Heilig Jaar, of Jubeljaar, eens in de 25 jaar uitgeroepen. Gebaseerd op het jobeljaar in het Oude Testament, waarin onder meer schulden moesten worden kwijtgescholden, mensen hun bezittingen terugkregen en slaven werden vrijgelaten. Nu heeft het katholieke Jubeljaar niet één op één die betekenis, maar soms denk ik weleens: stel je toch eens voor...
John Lennon (1940-1980)
-
Je wilt als zoete wraak je voeten wassen in het bloed van Palestijnen? Dan ben je toch net zo erg als een hamas stijder?Mart schreef: 04 jan 2025, 21:51 1. Hamas wordt militair volledig verslagen en Israel zal de Pallies het compleet onmogelijk maken om hun frustratie nog enigszins te kunnen botvieren op Israel. Daarna zullen de Palestijnen de zoete wraak ondervinden die sinds 7 oktober geduldig heeft gewacht om tegen hen toe te slaan. Psalm 58:11: "De rechtvaardige zal zich verheugen, omdat hij de wraak aanschouwt en hij zal zijn voeten wassen in het bloed van de kwaadaardige (רָשָׁע)"
-
Mij ook het is trouwens al lang aan de gang.
PS.
Een enkeling heeft wel hoop wat die beschouwd het verdwijnen van de mens de grootse verbetering sinds miljoenen jaren.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Dat de bitterballen thuis toch beter zijn.
Dat we een top jubeljaar hebben.
En hen die de tekenen verstaan……………..kijk naar Israel
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
En onze Moeder de Heilige Kerk weer wereldwijd zal toenemen en toenemem
![Tumb Up :thumb1:](./images/smilies/icon_thumb-image1.gif)
Dat we een top jubeljaar hebben.
En hen die de tekenen verstaan……………..kijk naar Israel
En onze Moeder de Heilige Kerk weer wereldwijd zal toenemen en toenemem
![praying :praying1:](./images/smilies/icon_praying.gif)
![praying :praying1:](./images/smilies/icon_praying.gif)
![Tumb Up :thumb1:](./images/smilies/icon_thumb-image1.gif)
VERITAS VOS LIBERABIT.