Tja woon genot en woongenot mensen willen een dak boven hun hoofd dan maar wonen in een kelder.De eerste mensen gaan hun intrek nemen in een kelderwoning altijd beter dan wonen in een tramhuisje.
Waar blijft Mona Keizer met bouwen bouwen en nog eens bouwen!!!!!!
Tja woon genot en woongenot mensen willen een dak boven hun hoofd dan maar wonen in een kelder.De eerste mensen gaan hun intrek nemen in een kelderwoning altijd beter dan wonen in een tramhuisje.
Lijkt mij een prima behuizing voor een schoonmoeder.
Er moet natuurlijk wel een bezem kast zijn.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Lijkt mij een prima behuizing voor een schoonmoeder.
Er moet natuurlijk wel een bezem kast zijn.
Schoonmoeders horen in een bezem kast en dan ook nog op slot
Wat ook een stuk woon genot is de hete lucht over;volgens de deskundigen een gezonde wijze van bakken er braden;wie heeft er een en wat zijn de ervaringen..................
Over een half uur is het avond ook begin van de nieuwe dag ,het is wat een kille avond dit heerlijke kacheltje zal wellicht wat woongenot geven op de zolderkamer of in de salon.
Misschien niet hier van toepassing, maar ik verbaas er me altijd over, dat in arme streken, dorpen en wijken het vaak zo'n rotzooi is in de eigen leefomgeving.
Een beetje opruimen kost toch niets.
En schoonmaken kost ook alleen wat water en zeep.
Kennelijk hoort een opgeruimd schoon huis bij hen niet tot woongenot.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Misschien niet hier van toepassing, maar ik verbaas er me altijd over, dat in arme streken, dorpen en wijken het vaak zo'n rotzooi is in de eigen leefomgeving.
Een beetje opruimen kost toch niets.
En schoonmaken kost ook alleen wat water en zeep.
Inderdaad,heb het gezien in Oost Europa een grote zooi;hoe kan je daar in leven en juist als men klein behuist is om zo maar te zeggen is juist opgeruimd en schoon al zo een vereiste.
Op een of andere wijze denken die mensen laat maar en grijpen naar de fles niet allemaal,tja denk ook een mentaliteit probleem enz enz.