JW88 schreef:Ik bepaal zelf gelukkig wel wat ik niet en wat ik wel doe
knap hoor, grote jongen
JW88 schreef:
en als je dat niet bevalt dan ga je maar lekker zeuren op een ander topic.
En jij hebt weer last van zo'n typisch BdO momentje, een onzinnig antwoord geven waar niemand op zit te wachten,
je bedoelt: JW88 niet. Dat komt omdat je gewoon uitgekletst bent, en daar kan je niet zo goed tegen. Je gaat er verder aan voorbij dat andere forumleden op onderdelen exact hetzelfde zeggen als ik.
JW88 schreef:
misschien kun je, je energie beter aan zinnige teksten besteden.
Daar heb je een punt.
, die teksten van jou....
JW88 schreef:
Ik zeg toch ook dat het hypothetisch is, misschien kun je morgen nog even langs de Pearle gaan.
Het gaat er niet om of het mag, maar of je het zou doen, ik wel binnen 1 seconde als ik daarmee miljoenen levens zou kunnen redden.
Ja hypothetisch, maar zo'n onzinnige hypothese dat je er niets op valt te antwoorden en je er niets mee kunt aantonen.
Wat zou je doe...hoen....
Verder ga je er niet op in dat ik ook nog in ga op het geval dat dit wel zou kunnen. Dus ook daar blijf je nou weer hangen. Nogmaals: 1 moord mag net zo min als een x miljoen moorden, het mag dus gewoon niet. Een proces is nodig, maar iemand vooraf veroordelen voor iets wat hij nog moet GAAN doen is onmogelijk, van daar de onzinnigheid van jouw hypothese.
Is deze 'golf' het 2e beest dat de macht van het 1e verkreeg? Is Jerusalem de vrouw die het berijdt?