Omdat daarin steeds de vraag of de wereld met haar veelvormigheid aan leven, in meer of minder ontwikkelde aard nu geschapen is, of door evolutie tot stand gekomen. En wat mij betreft komt veel te weinig aan bod in hoeverre het één het ander eigenlijk uitsluit.
We vallen er een beetje middenin, maar de discussie gaat al weer verder, dus we zullen het voorgaande maar even als bekend achten (en anders kan ment het in het topic over bedreigde diersoorten nog nalezen).
''Terwijl ik nooit wat beantwoord'' Dat is waarschijnlijk een typefout van je Dat antwoord op convergenties en seksuele reproductie heb ik al meerdere keren gegeven, dat dat niet het antwoord is wat jij wil horen is compleet iets anders...Inktvlam schreef:Wat ben je toch verschrikkelijk kinderachtig, JW88. Ik blijf niet voortdurend vragen beantwoorden, terwijl jij nooit iets beantwoordt. Fenomenen als convergenties en seksuele reproductie zijn alleen verklaarbaar in het licht van ID/schepping. En dat weet je donders goed. Want ondanks voortdurend aandringen ben je er niet in geslaagd om een antwoord te geven passend bij evolutie.
Maar een discussie met jou is compleet nutteloos, je hebt van de laatste 20 vragen die ik je gesteld heb misschien 3 beantwoord... Inhoudelijk reageer je ook vrijwel niet op mijn teksten en argumenten.
Dat geeft aan dat je schaakmat staat, je hebt de discussie gewoon verloren, overklast door een betere discussiant met sterkere argumenten, maar daar hoeft je, je niet voor te schamen hoor.
Dus kop omhoog en wie weet evolueer jij ooit nog in een verstandig persoon, veel succes verder heh....