Zeker vreemd dat Ineke-Kitty dat ontkent en nota bene op basis van Ezechiel 28, terwijl dat hoofdstuk over een mens gaat. Ja, Coby zegt dat het vanaf vers 16 over Satan gaat, maar volgens het woordenboek betekent koning en vorst hetzelfde en het hele hoofdstuk gaat over de koning/vorst van Tyrus. Speciaal voor Ineke-Kitty citeer ik uit de SV:[modbreak Trajecto] Het is in ieder geval vreemd wanneer je ontkent dat een vers Jesaja 54:16 in de Bijbel voorkomt.
Mensenkind! zeg tot de vorst van Tyrus: Zo zegt de Heere Heere: Omdat uw hart zich verheft en zegt: Ik ben God, ik zit in Gods stoel, in het hart der zeeën! daar gij een mens en geen God zijt, stelt gij nochtans uw hart, als Gods hart.
Vervolgens is het hoofdstuk een klacht aan het adres van deze menselijke vorst, dat wordt nogmaals benadrukt in vers 11. Er is geen sprake van een miraculeuze gedaanteverwisseling van mens naar Satan tussen vers 15 en 16, dat zou alleen maar tot verwarring leiden en God is juist geen God van verwarring (1 Kor 14,33).
Op deze gammele basis loochent Ineke-Kitty de profeet en zegt doodleuk dat ze Bijbelse argumenten wil voor haar vermeende leugen. Ik vind het zeer aanstootgevend dergelijk gedrag.
[modbreak Trajecto] Argumenten voor een vermeende leugen?? Wat zijn dat voor argumenten?
Een vermeende leugen is iets dat op een leugen lijkt maar er geen is. Beetje vreemd, allemaal.
Maar je moet in ieder geval oppassen met iemand aanstootgevend gedrag te verwijten.
Niet meer doen. als er echt aanstootgevend gedrag optreedt dan een TR maken.