Commentaar op moderatie is verboden.Zolderworm schreef: Ja, maar waar blijft de waarschuwing?
Je bent gewaarschuwd, zolder
Commentaar op moderatie is verboden.Zolderworm schreef: Ja, maar waar blijft de waarschuwing?
Dit is geen commentaar, maar een vraag.pyro schreef:Commentaar op moderatie is verboden.Zolderworm schreef: Ja, maar waar blijft de waarschuwing?
Dus sorry dat ik uit mijn dak ging, maar de aanleidingen zijn evengoed ook duidelijk.Jerommel schreef:Okee, en dan volgen hier mijn excuses weer:
Sorry, sorry, sorry....
"in het echt" (ipv via qwerty www) zou dit niet gebeurd zijn.
Evengoed spijt het me.
DESALNIETTEMIN, ben ik toch van mening dat dit oogst is wat jullie zelf zaaien.
Mijn excuses betekenen dus niet dat ik alle schuld op me neem.
Ik biedt mijn excuses aan voor de vuile taal en toon van even terug.
Daar zijn feedback draden voor ...Zolderworm schreef:Dit is geen commentaar, maar een vraag.pyro schreef:Commentaar op moderatie is verboden.Zolderworm schreef: Ja, maar waar blijft de waarschuwing?
Je laat telkens zien dat je geen enkel respect voor me hebt en van alles van mij vindt.Jerommel schreef:Gait, hou effe je voetjes op de vloer jongen.Gaitema schreef:Wat wil jij van mij Jerommel?Jerommel schreef: Wat moet jij voorstellen dan?
Je bent zo vol van mij de laatste dagen..
Wat ik moet voorstellen?
Daar heb ik net nog een bijbelstudie over gehouden.
"Een kind van de levende God". Eén van de schare die niemand tellen kan.
Wie ben jij?
Let even op ook.
Ik loop tegen jouw aanstellerij aan,meer niet.
Ik was gewoon inhoudelijk, zij het kritisch, wellicht.
Daar heb jij problemen mee want jij maakt het persoonlijk.
En dat is eigenlijk het enige dat je doet.
Ik loop niet jouw redding in twijfel te trekken, jij wel de mijne.
Je insinueert herhaaldelijk dat mensen niet Christelijk zijn als ze je tegen spreken of simpele vragen stellen.
Dat schiet dus niet op, en de toon van een ander, waarmee je zegt moeite te hebben wordt er zo natuurlijk niet beter op.
Dus laten we kappen met deze onzin, en proberen het te voorkomen.
Wat doe jij nu dan?Als je iemand lief hebt, ga je die gene niet de grond in trappen.
Gaitema, je doet precies hetzelfde, je daagt hem uit met fraaie woorden maar ben bent net zo verkeerd bezig om iemand naar beneden halen en gaat nu ook evengoed te ver. Hij heeft zijn excuus aangeboden. En mooie Bijbelteksten plaatsen vind ik persoonlijk beneden alle peil, daar is de Bijbel niet voor bedoeld.Gaitema schreef:Je laat telkens zien dat je geen enkel respect voor me hebt en van alles van mij vindt.Jerommel schreef:Gait, hou effe je voetjes op de vloer jongen.Gaitema schreef:Wat wil jij van mij Jerommel?Jerommel schreef: Wat moet jij voorstellen dan?
Je bent zo vol van mij de laatste dagen..
Wat ik moet voorstellen?
Daar heb ik net nog een bijbelstudie over gehouden.
"Een kind van de levende God". Eén van de schare die niemand tellen kan.
Wie ben jij?
Let even op ook.
Ik loop tegen jouw aanstellerij aan,meer niet.
Ik was gewoon inhoudelijk, zij het kritisch, wellicht.
Daar heb jij problemen mee want jij maakt het persoonlijk.
En dat is eigenlijk het enige dat je doet.
Ik loop niet jouw redding in twijfel te trekken, jij wel de mijne.
Je insinueert herhaaldelijk dat mensen niet Christelijk zijn als ze je tegen spreken of simpele vragen stellen.
Dat schiet dus niet op, en de toon van een ander, waarmee je zegt moeite te hebben wordt er zo natuurlijk niet beter op.
Dus laten we kappen met deze onzin, en proberen het te voorkomen.
Je bent veel te ver gegaan in jouw uitlatingen.
Ik heb geen zin om nog in gesprek te gaan met mensen die continu mij onderuit willen halen.
En ja, zo op jouw bijdragen afgaande vind ik dat je een plaag bent voor jouzelf.
Ik proefde een negatieve toon die mij niet beviel, maar je respecteert mijn geloofsvrijheid niet.
De zaak is juist andersom. Je neemt een standpunt in en ik zeg alleen mijn standpunt, zonder jou aan te vallen. Vervolgens begin je met een negatieve ondertoon te posten..
Ik weet wel dat jij in de leer der uitverkiezing geloofd. Dat is niet nieuw voor mij..
Maar jouw reageren staat me totaal niet aan, zoals je ook tegen Zolderworm over mij post..
Ik ben andermans gek niet..
De bijbel is heel duidelijk:
1 Johannes 4:7
"Geliefde broeders en zusters, laten wij elkaar lief hebben, want de liefde komt uit God voort.
Ieder die liefheeft is uit God geboren en kent God."
Als je iemand lief hebt, ga je die gene niet de grond in trappen.
Je hebt de vrije keus van God gekregen en de vrije wil om Hem lief te hebben boven alles en je naaste als jezelf. Dat wil niet zeggen dat God er niet bij is, want liefde komt uit God en liefdeloosheid is het buiten houden van God. Dan staat Jezus voor de deur en klopt om binnen te kunnen komen.
De deur van ons hart kan Hij wel bedienen, maar Hij wil het ons laten doen.
Reageren op iemand die kennelijk gruwelijk op mij uit aan het leven is.Jerommel schreef:Wat doe jij nu dan?
Jerommel stelt voor : "Laten we kappen met die onzin". en dan kom je weer met een bak vrome bagger. Als de negatieve toon je niet bevalt, moet je maar eens je rug rechten en dit als een vent accepteren. Geloofsvrijheid heeft er niets mee te maken Gaitema.Gaitema schreef:Je laat telkens zien dat je geen enkel respect voor me hebt en van alles van mij vindt.
Je bent veel te ver gegaan in jouw uitlatingen.
Ik heb geen zin om nog in gesprek te gaan met mensen die continu mij onderuit willen halen.
En ja, zo op jouw bijdragen afgaande vind ik dat je een plaag bent voor jouzelf.
Ik proefde een negatieve toon die mij niet beviel, maar je respecteert mijn geloofsvrijheid niet.
De zaak is juist andersom. Je neemt een standpunt in en ik zeg alleen mijn standpunt, zonder jou aan te vallen. Vervolgens begin je met een negatieve ondertoon te posten..
Ik weet wel dat jij in de leer der uitverkiezing geloofd. Dat is niet nieuw voor mij..
Maar jouw reageren staat me totaal niet aan, zoals je ook tegen Zolderworm over mij post..
Ik ben andermans gek niet..
De bijbel is heel duidelijk:
1 Johannes 4:7
"Geliefde broeders en zusters, laten wij elkaar lief hebben, want de liefde komt uit God voort.
Ieder die liefheeft is uit God geboren en kent God."
Dat is danook heel liefdevol Gaitema, maar ga gerust je gang jongen....tamelijk onvolwassen...dus toch....een schoolplein met kleuters is er niets bij.Gaitema schreef:Wilsophie,
Op jou reageer ik niet meer
Groot gelijk jongeman.Je mocht eens iets kunnen leren van ouderen in het geloof.Gaitema schreef:Ik lees jou bijdragen ook niet meer.
+1pyro schreef:Verzoek aan moderaat deze draad op te schonen.
En wat mensen een dagje op te sluiten in de isoleercelpyro schreef:Verzoek aan moderaat deze draad op te schonen.
Ja, dan kom ik wel water en brood brengen...Zolderworm schreef:En wat mensen een dagje op te sluiten in de isoleercelpyro schreef:Verzoek aan moderaat deze draad op te schonen.
Gaitema schreef:Ik denk dat ik maar even het klooster in ga
Pas maar op, want Wilsophie beschouwt dat als een aanval.callista schreef:Ja, dan kom ik wel water en brood brengen...Zolderworm schreef:En wat mensen een dagje op te sluiten in de isoleercelpyro schreef:Verzoek aan moderaat deze draad op te schonen.
Mij lijkt het ook wel wat, maar ik leef al in een soort klooster...Gaitema schreef:Ja, ik hoor dat wel vaker..
Een kameraad van me is er soms ook