BdO schreef:JW88 schreef:@Meribel
Ik redeneer realistisch, maar je hebt steeds commentaar op mijn oplossing, zonder zelf een met een oplossing te komen, maar vertel me nu eens, wat is jouw concrete oplossing? Jij denkt niet dat we ze met geweld moeten aanpakken om zo nog meer ellende van hun te voorkomen?
Er is geen oplossing.
Dan is het wel lekker makkelijk, commentaar hebben op iemand anders zijn ideeën en oplossingen maar! Dan is jouw aandeel in deze discussie vrij nutteloos.
Dat volk van de ISIS zijn beesten, gestoorde maniakken, zware criminelen, niks meer en niks minder! Je kunt dat soort volk alleen maar bestrijden door ze kei en keihard aan te pakken zonder medelijden (denk je nou echt dat ze wel medelijden naar ons tonen? of al die onschuldige kinderen die ze dood schieten?) Ik vind dat je vrij luchtig praat over de ISIS. Het geweld wat wij eventueel tegen hun zouden gebruiken is toch van een compleet andere orde als dat zij doen, wij gebruiken het tegen de gestoorde maniakken van de ISIS, zij o.a. tegen onschuldige kinderen, wij gebruiken het om hun te stoppen, zij gebruiken het vanwege hun extremistische overtuiging en nogmaals als er dan veel doden zouden vallen aan de kant van ISIS zou ik daar echt geen enkel probleem mee hebben! ik zou zeggen ''opgeruimd staat netjes'' Als je echt niet snapt dat de ISIS een grote bedreiging vormt voor de westerse wereld en alle onschuldige moslims die tegen de ISIS zijn zou ik zeggen, wakker worden!
Nederland staat voor democratie en vrijheid van mening en geloof, dat is iets waar we voor moeten strijden, dat bestaat bij de ISIS niet. Daarom moeten we dus soms zelf ook geweld gebruiken om nog veel slechtere dingen te stoppen, dat is de oplossing, maar dan niet half gebakken alleen met luchtaanvallen, maar ook met grondtroepen!
Dus stop aub met dat idealistisch geleuter en realiseer je, dat als we de ISIS nu niet hard aanpakken, we daar in de toekomst nog wel eens heel veel spijt van zouden kunnen hebben.