Het zou ook raar zijn wanneer dat wel het geval zou zijn. Toch vreemd wanneer iemand dat ongevraagd van zichzelf op het internet zet, dat geeft te denken.
Het Stoeptegel Spreekuur.
-
- Man/Vrouw: M
Re: Het Stoeptegel Spreekuur.
-
Minderwaardigsheidscomplex wellicht,want normaal vindt dat niet plaats.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid schreef: 18 mar 2025, 19:22
Dit is weer echt @Tufkah leugens en laster![]()
Voorts gaat het daar niet over'bij de les blijven,beetje moeilijk voor jou met je haat tegen het Ware Geloof;niet doen.
Ik verplaats dit even naar " Stoeptegel Gesprek ". Dan wordt dit draadje toch nog nuttig.
En deze ook natuurlijk.J-W schreef: 18 mar 2025, 19:43
Was het spannend daar gedetailleerd over te tikken? Had immers niets met het onderwerp te maken? Bovendien bij iedereen bekend en gebeurde niet alleen op seminaries.
Met een beetje geluk hebben we op het einde van het jaar wel een forum trottoir bij elkaar!
In de liefde kun je alleen maar teleurgesteld worden door jezelf.
-
En zo houden we de andere topics stoeptegelvrij.
-
Oei oei op de lange teentjes getraptTufkah schreef: 18 mar 2025, 23:27Snelheid schreef: 18 mar 2025, 19:22
Voorts gaat het daar niet over'bij de les blijven,beetje moeilijk voor jou met je haat tegen het Ware Geloof;niet doen.
Ik verplaats dit even naar " Stoeptegel Gesprek ". Dan wordt dit draadje toch nog nuttig.
Was het spannend daar gedetailleerd over te tikken? Had immers niets met het onderwerp te maken? Bovendien bij iedereen bekend en gebeurde niet alleen op seminaries.
Met een beetje geluk hebben we op het einde van het jaar wel een forum trottoir bij elkaar!

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Je hapt wel verdacht veel voor iemand die beweert de juiste smalle weg tot het eind toe te hebben bewandeld.Tufkah schreef: 18 mar 2025, 23:27Snelheid schreef: 18 mar 2025, 19:22
Zou dat laatste soms de de reden dat juist jij zo vaak moet bukken?

Zelfkennis Tufkah!!!
Overigens ging het over jouw gedetailleerde beschrijving van wat er op een seminarie plaatsvond, daarmee kom je door je verplaatsing nu goed weg en wel zo goed dat in Peda's spreekuur te laten rusten, niet echt boeiend dat te blijven memoreren.
-
Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.

-
Helaas moet ik je teleurstellen Tufkah, te vroeg gejuigt, de aanwezigheid van dit draadje houdt niet in dat commentaar op je gewauwel(wat jij als stoeptegelgooien bestempelt) in andere draadjes achterwege zal blijven. Een gewaarschuwd mens telt voor tweeTufkah schreef: 19 mar 2025, 09:58 Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.
![]()

-
Ik juich in het geheel niet over forumhooligans die het boze in hun hart hebben en de sfeer met hun stoeptegels trachten te bederven. Wie kan er vrolijk worden van het kwaad in de wereld? Maar we dienen het wel te accepteren zoals het zich voordoet. Vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen.
-
-
Inderdaad en soms zijn mensen ook in dit Spreekuur niet meer te helpen.J-W schreef: 19 mar 2025, 13:16Helaas moet ik je teleurstellen Tufkah, te vroeg gejuigt, de aanwezigheid van dit draadje houdt niet in dat commentaar op je gewauwel(wat jij als stoeptegelgooien bestempelt) in andere draadjes achterwege zal blijven. Een gewaarschuwd mens telt voor tweeTufkah schreef: 19 mar 2025, 09:58 Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.
![]()
![]()
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik zet daar mijn twijfels bij.Tufkah schreef: 19 mar 2025, 09:58 Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.
![]()

En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Nee, het gaat goed. Peda's spreekuur dreigde weer vervuild te worden met stoeptegels. Het stoeptegel-verkeer is nu handig hier geparkeerd zoals jouw plaatje aangeeft. De vergunninghouder is tevens de starter van deze draad.Tiberius Claudius schreef: 20 mar 2025, 10:20Ik zet daar mijn twijfels bij.Tufkah schreef: 19 mar 2025, 09:58 Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.
![]()
-
Ik heb het vroeger geprobeerd met het openen van een topic "' lachen, gieren, brullen "', wat verfijnder als de "' stoeptegel "', maar voor het
topic bestond weinig belangstelling en de "' stoeptegels "" bleven in andere topics maar hagelen.
Zelf wil ik het, in mijn optiek "' serieus "" bedoelde topic Peda's spreekuur, vrijwaren van de discussie-"' hooligan "' en meldt aldaar dan ook elke
gegooide stoeptegel consequent bij de moderatie.
Het nieuwe topic "" het stoeptegel spreekuur "" wens ik een langere levensduur toe als het topic "" lachen, gieren, brullen "' vergund was.
topic bestond weinig belangstelling en de "' stoeptegels "" bleven in andere topics maar hagelen.
Zelf wil ik het, in mijn optiek "' serieus "" bedoelde topic Peda's spreekuur, vrijwaren van de discussie-"' hooligan "' en meldt aldaar dan ook elke
Het nieuwe topic "" het stoeptegel spreekuur "" wens ik een langere levensduur toe als het topic "" lachen, gieren, brullen "' vergund was.
-
InderdaadTiberius Claudius schreef: 20 mar 2025, 10:20Ik zet daar mijn twijfels bij.Tufkah schreef: 19 mar 2025, 09:58 Tot mijn tevredenheid zie ik dat de stoeptegels nu in het juiste draadje geplaatst worden.
![]()
![]()

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
@Peda heeft natuurlijk gelijk,niemand wil dat zijn spreekuur verpest wordt(maar om ineens bij de schoolmeester (Moderator) gaan zeggen meester ze plagen me) weer is behoorlijk kinderachtig,voorts zo maak je je eigen Spreekuur kapot........niet doen.peda schreef: 20 mar 2025, 10:32 Ik heb het vroeger geprobeerd met het openen van een topic "' lachen, gieren, brullen "', wat verfijnder als de "' stoeptegel "', maar voor het
Gelukkig zijn er die begrepen hebben waarom Het Stoeptegel Spreekuur.
Maak gebruik van dit Spreekuur en alle andere Spreekuren ; het forumhuis is groot en er zijn nog wat kamers over en behandelkamers waar men een Spreekuur kan starten.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Ik denk er over een kroeg te starten.Snelheid schreef: 20 mar 2025, 11:50@Peda heeft natuurlijk gelijk,niemand wil dat zijn spreekuur verpest wordt(maar om ineens bij de schoolmeester (Moderator) gaan zeggen meester ze plagen me) weer is behoorlijk kinderachtig,voorts zo maak je je eigen Spreekuur kapot........niet doen.peda schreef: 20 mar 2025, 10:32 Ik heb het vroeger geprobeerd met het openen van een topic "' lachen, gieren, brullen "', wat verfijnder als de "' stoeptegel "', maar voor het
Maak gebruik van dit Spreekuur en alle andere Spreekuren ; het forumhuis is groot en er zijn nog wat kamers over en behandelkamers waar men een Spreekuur kan starten.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Ik wil in mijn eigen spreekuur kunnen bepalen dat aldaar de stoeptegel niet wenselijk is.
Wanneer de moderatie zou besluiten dat ik in mijn topic de stoeptegel moet toestaan dan zou ik de moderatie vervolgens verzoeken om het tot de top tien behorende forum-topics te sluiten.
Simple comme bonjour, aktie levert reactie.
Wanneer de moderatie zou besluiten dat ik in mijn topic de stoeptegel moet toestaan dan zou ik de moderatie vervolgens verzoeken om het tot de top tien behorende forum-topics te sluiten.
Simple comme bonjour, aktie levert reactie.
Laatst gewijzigd door peda op 20 mar 2025, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou @TC dat zou heerlijk zijn want de BAR van het forumhuis is al weer meer dan een jaar dicht.Wij komen wel een heerlijk pint drinken met wat bitterballen erbij.Tiberius Claudius schreef: 20 mar 2025, 12:05Ik denk er over een kroeg te starten.Snelheid schreef: 20 mar 2025, 11:50
@Peda heeft natuurlijk gelijk,niemand wil dat zijn spreekuur verpest wordt(maar om ineens bij de schoolmeester (Moderator) gaan zeggen meester ze plagen me) weer is behoorlijk kinderachtig,voorts zo maak je je eigen Spreekuur kapot........niet doen.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Je wekt nu de schijn alsof je het voor de topic van een ander opneemt maar waar het jou natuurlijk omgaat is dat je niet aangesproken wenst te worden op het inconsequente van jouw geloofsuitingen op dit forum, door jou als stoeptegelgooien gezien.Tufkah schreef: 20 mar 2025, 10:24
Nee, het gaat goed. Peda's spreekuur dreigde weer vervuild te worden met stoeptegels.......
Laatst gewijzigd door J-W op 20 mar 2025, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het is weer de spijker op zijn kop; en dat met dit mooie weer.J-W schreef: 20 mar 2025, 13:16Je wekt nu de schijn alsof je het voor de topic van een ander opneemt maar waar het jou natuurlijk omgaat is dat je geen commentaar wil krijgen op het inconsequente van jouw geloofsuitingen op dit forum.Tufkah schreef: 20 mar 2025, 10:24
Nee, het gaat goed. Peda's spreekuur dreigde weer vervuild te worden met stoeptegels.......
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Snelheid schreef: 20 mar 2025, 13:00
Dan moet jij als eesten stoppen met je medicatie en ook niet naar je huisarts gaan.
Maar een feit is als we de medicatie en medische wetenschap van nu niet zouden hebben zou pakweg haast de helft van de bevolking er niet zijn dus dood.
Aan de andere kan die medicatie is er wel de medische wetenschap van nu is er wel en dat daar gebruik van wordt gemaakt is logisch;en de geneesheer /geneesvrouw is gehouden om mensen in leven te houden en terecht!!!!!
Snelheid schreef: 20 mar 2025, 13:13
Laat uitgerekend @J-W altijd beleefd en netjes reageren;dit forumlid heb ik nog nooit hier een ander lid zien uitschelden enz enz.Hij stelt gewoon vragen aan jou en dat doet hij met respect;even toch maar hier van acte.
-
Je hebt zelfs dit spreekuur niet begrepen tja..................Tufkah schreef: 20 mar 2025, 14:24Snelheid schreef: 20 mar 2025, 13:00
Dan moet jij als eesten stoppen met je medicatie en ook niet naar je huisarts gaan.
Maar een feit is als we de medicatie en medische wetenschap van nu niet zouden hebben zou pakweg haast de helft van de bevolking er niet zijn dus dood.
Aan de andere kan die medicatie is er wel de medische wetenschap van nu is er wel en dat daar gebruik van wordt gemaakt is logisch;en de geneesheer /geneesvrouw is gehouden om mensen in leven te houden en terecht!!!!!Snelheid schreef: 20 mar 2025, 13:13
Laat uitgerekend @J-W altijd beleefd en netjes reageren;dit forumlid heb ik nog nooit hier een ander lid zien uitschelden enz enz.Hij stelt gewoon vragen aan jou en dat doet hij met respect;even toch maar hier van acte.
En de waarheid zet jou steeds te kijk.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-

-
Vind je het interessant het stoeptegelspreekuur te bezoeken?
11 van de 49 reacties zijn van jou, je bent er maar druk mee!!!!